Parents are here and it's not good :/

1.3K 91 20
                                    

"A daj, makni se."-promrmljala sam gurajući nekog sa mene.

Udubila sam glavu u jastuk kako bih nastavila spavati, ali netko leži pored mene i drži me oko struka. Dobro, šta je ovo?

Okrenila sam glavu i ugledala Reusa kako spava. Šta on radi ovdje? Koliko vidim, podne je. Makla sam njegovu ruku sa mog struka i gurnila ga dolje. Au! Ovo je boljelo!

Začula sam nečiji smijeh te sam se podigla i ugledala Saru i Leu.

"A slatki ste."-Sara se smijala, a ja sam ju pogodila jastukom.

"Ovo je jako boljelo!"-začuo se njegov promukli glas.

"Pa šta si zaspao onda tu?"-upitala sam trljajući oči.

"Znam da smo čuv--- AAAA!"-zavrištao je te skočio kad mu je tigrić počeo lizati facu.

"Šta vrištiš? To je mali tigar."-Lea se smijala podižući tigrića.

"Uplašio me!"-ovaj se obranio prolazeći rukom kroz kosu.

"Dobro, a sad uzmi Nikky i odvedi je kod sebe, a mi moramo na predavanja."-uzela sam Nikky od Lee i stavila ju u kavez te mu ga strpala u ruke i izgurala ga van iz sobe.

"Doći ću ja poslije i ti ćeš morati paziti ovo."-rekao je prije nego sam zatvorila vrata.

"Da, da. Kako god."-rekla sam si u bradu.

Došla sam do svog ormara i počela tražiti odjeću za danas.

"Pa znaš, slatki ste zajedno."-Lea se smijala kao i Sara.

"S kojim je bolja? S njim ili s Oscarom?"-Sara je nastavila.

"Koji vam je vrag? Ako vam se sviđaju zbarite ih. Mene njih dvojica ne zanimaju ni najmanje."-kiselo sam se nasmiješila.

"Pričaj koliko hoćeš, ali mi znamo da ti se sviđaju."-Sara se smijala spremajući knjige u ruksak.

"Začepi."-rekla sam ulazeći u kupaonicu.

Ako je netko dosadan to su onda one. Inače su super, al' kad te počnu zajebavat dosadnije su od Shrekovog magareta.

◆◆◆

I tako. Sjedim na stolici i buljim u ploču ne slušajući ni riječi šta ova likuša priča. Kakvi Božja matematika? Koji je moron to uopće odobrio da se uči na faksu?! No, o tome trenutno ne razmišljam. Razmišljam o tome što moji danas dolaze ovdje u Dorrmund i tata je jasno rekao da želi da onaj peder Reus dođe sa mnom. Nije fer! Vidite u šta su me uvalili ti moroni! A glavni krivac je prošao glatko. E pa osvetit ću mu se za ovo i to kako. Može samo sanjati da neće proći nekažnjeno.

"Gospođo Lüw! Obratite pažnju na ploču!"-zaderala se profa.

Hej, pa ja nisam gospođa!

"Poprilično sam sigurna da sam gospođica, a ne gospođa."-skupila sam obrve, a Jules me trknio nogom ispod stola.

"Nemojte mi odgovarati!"-opet se zaderala te popravila naočale.

"Dobro, neću."-odgovorila sam.

"Hoćete mi odgovarati pred pločom?!"-viknula je.

"Sad ste mi rekli da vam ne odgovaram tako da ne."-odgovorila sam, a Jules me opet trknio.

"Nemojte mi odgovarati!"-evo je opet.

"Pa dajte se odlučite! Hoćete da odgovaram ili ne?! Kog vi podjebavate?!"-sad sam ja vikala, a Jules je prekrio usta rukom smijući se.

Šta je njemu smiješno?!

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Where stories live. Discover now