"Šta ti radiš budna?"-upitao me Marco dolazeći u kuhinju sav raščupan, samo u boksericama, bez majice, s pospanim izrazom lica i jesam li spomenula da je bez majice?
"Ne mogu spavati."-počešala sam se po glavi uputivši se nazad u sobu, a on je bio iza mene.
"Niti ja."-legao je pored mene.
I tako smo mi šutili i gledali ispred sebe kao budale koje se ne znaju. Neugodna tišina. Da.
"Zašto šutiš?"-ja sam bila ta koja je razbila tišinu.
"Ne znam što bih govorio."-pogledao je u mene i promatrao me.
Zašto me promatra?! Neugodno mi je po prvi put u životu!
'Vjerovatno te promatra zato što i ti promatraš njegovo polugolo tijelo.'-javio se glasić.
Dobro, pošteno. Ali ovo je neugodno. Promatramo se i on je polugol, a prezgodan je i polugol je!
"Želiš li me kao i ja tebe?"-odjednom je prozborio.
"Više nego išta."-odgovorila sam i on me prebacio na sebe i pritisnio svoje usne na moje.
Ne znam zašto, ali ovo mi je upravo došlo kao naručeno. Stvarno ne znam što mi je, ali imam osjećaj da je ovo ispravno.
◆◆◆
Otvorila sam oči zbog vrlo glasnog lupanja i pokušla ustati, ali nečije ruke su bile omotane oko mene.
Marco... Sinoć smo spavali zajedno.
Nemam pojma zašto se smiješim kao luđak, ali okej.
"Nemoj ići."-promrmljao je priljubivši me uz sebe.
"Ali zar ne čuješ buku?"-upitala sam ga.
"To Oscar sigurno pokušava napraviti doručak."-odgovorio je uzdahnuvši, a ja sam samo preokrenula očima i okrenula se prema njemu, a on je gledao u mene kao da o nečemu razmišlja.
Hmm... zanima me s čime on razmišlja...
"Šta me gledaš? Jel imam nešto na faci ili?"-ispitivala sam ga, a on se smijao.
"Ne, nego me zanima šta smo sada nas dvoje."-objasnio je.
"Kako misliš?"-podigla sam obrvu.
"A znaš ono. Jesmo zajedno kao cura i dečko?"-upitao me.
"Ne."-odmah sam odgovorila, a njemu je smiješak nestao s lica.
Zašto sam rekla 'ne'? Pa zato što me zapravo nikad nije ni pitao za vezu i nikada nismo niti izašli zajedno. Možda i jesmo, ali to su bile samo spačke i gluposti. Ako misli da smo zajedno zato što smo se seksali u krivu je. Treba se više potruditi za mene.
"Aham."-promrmljao je i sjeo na rub kreveta oblačeći bokserice.
"Nikad me nisi pitao."-rekla sam, a on se nagnio nad mene.
"Pa, Maddie Lüw, želiš li biti moja djevojka?"-upitao me sa smiješkom na licu.
"Ne."-odlučno sam odgovorila.
"Ne? Zašto?"-maknio se sa mene i ustao.
"Zato što nikad nismo izašli na spoj niti išta. Trebaš se jače potruditi za mene."-objasnila sam mu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
Fiksi PenggemarNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤