"Pa draga Mad! Danas ti je sretan dan! Točnije iduća dva su ti sretna."-Sara je povikala i sjela pored mene.
"Zašto?"-upitala sam sa zbunjeno.
"Sada će te samo zajebavati Reus jer je Oscar u Londonu zbog utakmice! Znači, sad ćeš moći malo predahniti. Možeš lako izbjegavati ovog jednog."-objasnila je te mi je osmijeh zaplesao na licu.
"Samo dva dana? Što on ne bi trebao živjeti tamo?"-opet sam upitala ušuškavajući se u svoj krevet.
"Pa tehnički, da. Ali on, Reus i Durm su si kao braća i stalno vise zajedno."-Lea je ovaj put rekla.
"Ma kako god. Vani kao da pada snijeg jer imaš osjećaj kao da je -20!"-pokrila sam se svim pokrivačima koje sam imala na krevetu.
"Takav je Dortmund. Samo ljeti je toplo, a jesen i zima su ubi Bože. Proljeće se nekako može preživjeti."-Sara je slegnila ramenima.
"No, kakve ste vi kostime izabrale za zabavu idući tjedan?"-Lea je skrenula sa teme.
"Ja ću biti vražica."-odgovorila sam.
"A ja Wondy Girl!"-Sara je ponosno rekla.
"Franckesteinova nevjesta."-Lea se nasmijala.
"Ja sam htjela biti Wondy Girl, ali ne sviđaju mi se one štikle. A ona luda Kate je htjela biti ta Franckesteinova žena."-odgovorila sam smijući se.
"Neka. Ovako je bolje."-Sara je rekla i ustala se iz kreveta.
"Gdje ćeš ti?"-Lea ju je upitala.
"Idem jesti. Ajde sa mnom."-rekla je, uhvatila me za ruku i povukla me iz toplog kreveta.
"A ne da mi se!"-htjela sam se vratiti u krevet, ali mi nije puštala ruku.
"Lijenčugo! Ajde!"-rekla je te sam popustila.
"Dobro, ali moram obući duksicu."-zakolutala sam očima i iz ormara izvadila ljubičasti duks te ga samo navukla na sebe bez zakopčavanja.
"Šta ćeš u 8 navečer jesti? To nije zdravo."-Lea je rekla dok smo se spuštale dolje u kuhinju ovog doma.
"Pa šta? Mi ionako ne marimo za to."-objasnila je te sam joj se nasmijala i dale smo si pet.
"Slažem se."-nasmijala sam se te sam sjela na jednu od stolica u kuhinji.
"Ja ću samo popiti šalicu kakaa i gotovo."-Lea je rekla te si napravila topli kakao i počela piti.
◆◆◆
"Zašto su uvijek ovdje?!"-povikala sam u šaptu gledajući u tog plavog i onog sa malo tamnijom kosom.
"Zato što Durm ide ovdje na faks, a Reus se dođe družiti s njim."-Lea je objasnila.
"Koji je koji?"-upitala sam zbunjeno.
"Onaj plavušan ti je Marco Reus, a ovaj drugi je Erik Durm, a onaj treći sa naglaskom je Oscar."-objasnila mi je dok smo sjedale za naš stol u kantini čekajući Saru.
"Gledaj! Ženska im se približiva. Ajmo se kladit u 10€ da će ju ovaj Rues zažvaliti."-pružila sam joj ruku.
"Reus je ispravno i može. Ja kažem da neće."-rekla je dok smo pažljivo promatrale tu žensku kako im se približava.
I približila im se i zažvalili su se! Oh yeah!
"Duguješ mi 10€."-smijući se sam prebacila pogled sa onih troje na nju.
"Ugh! Zašto uvijek izgubim?!"-rekla je pružajući mi moj osvojeni novac.
"Zato što ne procjenjuješ dobro."-smijala sam joj se u facu i u tom trenutku je konačno Sara došla za naš stol.
ESTÁS LEYENDO
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanficNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤