"Dobro, dobro! Samo prestani."-pristala sam na poker u Erikovoj sobi.
"Idete i vi."-Mats je rekao Sari i Lei te izašao iz sobe.
"Meni se ne ide."-zajukala sam ustajući iz kreveta.
"Jednom se živi Mad!"-Sara je povikala oblačeći duksicu.
"Da, da."-Lea je kimala glavom.
"Ali ja pojma o pokeru nemam."-zajaukala sam zakopčavajući duks.
"Niti ja, pa idem."-Sara je rekla slegnuvši ramenima.
Izašle smo sve tri iz sobe te se uputile prema Erikovoj sobi. Nakon nekoliko trenutaka smo se našle unutra te smo sjele u krug gdje su igrali poker.
"Ovo je poker na skidanje i pazite kako igrate."-Oscar je obajasnio te mi namignuo.
Migaj ti svojoj babi idiote maloumni! Bilo bi bolje da sam to naglas rekla.
"Ali ja ne znam igrat poker!"-požalila sam se.
"Još bolje."-onaj mamut Reus se vragolasto nasmiješio i odmjerio me.
"Glupani."-promrmljala sam si u bradu tako da me nitko nije čuo.
Počeli smo igrati i sva sreća pa nisam morala ništa skinuti sa sebe. Zasad.
"Maddie, karte?"-Kate je rekla.
"Aha."-rekla sam i pokazala svoje karte.
Pojma nemam kakva su ovo sranja.
"A ništa. Marco ti si izgubio u ovom krugu. Otkopčavaj košulju."-neki lik sa slatkom facom je rekao moronu Reusu.
Ovaj je samo slegnio ramenima i otkopčavao gumb po gumb košulje. E jebeš to što je zgodan kad je glup k'o kurac.
'Upravo si rekla da je zgodan.'-javio se glasić.
Ne, nisam! Ušuti!
"Kate, karte?"-Erik je rekao i Kate je pokazala karte.
Sad je moj red. Pojma nemam kako se ova sranja zovu te sam pokazala karte. Bila sam zadnja i molim Boga da nitko nema bolje karte.
"Skidaj se!"-Oscar se smijao.
"Ne!"-povikala sam.
"Takva su pravila. Otkopčaj duks."-Reus je nastavio.
Ugh! Vidite s kim sam ja zapela? S idiotima. Otkopčala sam duks i sva sreća da ispod imam majicu i potkošulju. Ha!
I tako smo nastavili igrati i većina njih nije skinula ništa sa sebe, a ja sam ostala u jebenoj potkošulji i trapericama i vrlo je hladno.
"Ha! Eto ti cigane jedan!"-povikala sam kad je onaj mamut Oscar imao najslabije karte.
"Ja sam samo bez majice."-izbeljio se i skinuo majicu.
Oh my freaking God! Jebem ti, jest zgodan. Kao i Reus, al' su gluplji od Matsa.
'Opet si rekla da su zgodni.'-glasić se oglasio.
Jebi se! I nisam uopće ništa rekla. A sad ušuti da se usredotočim na karte!
Pogledala sam svoje karte i jedino šta ja ovdje vidim je kralj na konju. Dobro. Pokazala sam opet karte i ovi su se odvalili smijati.
"Skidaj."-onaj slatki se smijao.
Znam da ne mogu ništa protiv njih, pa sam skinula i potkošulju. Ne smijem više gubiti iako imam još par žetona. Idući put ostajem bez traperica.
"Moram nastavit igrati?"-upitala sam nadajući se normalnom odgovoru.
"Da, moraš."-Erik je rekao.
BINABASA MO ANG
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤