"Ja? S tobom?"-počela sam ispitivati.
"Da, ti. Sa mnom, večeras."-Zgodni je pokazao one svoje savršene zube.
"Da ti mene nisi pobrkao s nekim?"-nastavila sam.
"Ne. Ozbiljan sam i jel pristaješ?"-podigao je obrvu.
"Umm.. da."-zbunjeno sam kimnila glavom.
"Pa onda se vidimo večeras."-namignuo je i otišao.
Wow. Imam spoj večeras sa super zgodnim profesorom. Još jednom wow.
Iznenađeno sam se penjala uz stepenice i prolazila kroz onaj prokleti hodnik kad sam osjetila udarac na guzici.
"Krepilčino jebena!"-odvalila sam šamar Oscaru.
"Jel moraš ovako jako udarat?"-zajaukao je uhvativši se za obraz.
"Da, moram! I otkud ti pravo da me udaraš po dupetu?!"-htjela sam mu odvaliti još jednu, ali mi je uhvatio ruku.
"Pa onako. Došlo mi."-perverzno se nasmijao.
"Idiote. A otkud ti ovdje? Ti bi trebao biti u Londonu."-otrgla sam svoju ruku nazad.
"Pa kao što vidiš, ovdje sam jer mi je prošla utakmica i onaj važan trening na kojem moram prisustovat."-odgovorio je.
"Pa kao što vidiš, nije me briga."-kiselo sam se nasmiješila i prošetala pored njega.
"Pa da te nije briga ne bi me ništa ni pitala!"-vikao je za mnom.
"Idiot."-promrmljala sam si u bradu.
Produžila sam ravno do svoje sobe pa se samo bacila na krevet i ispustila duboki uzdah.
"A sad reci Sari zbog koga je taj uzdah?"-Sara se bacila na moj krevet.
"Nikad nećeš pogoditi."-nakesila sam se kao idiot, a ona me zbunjeno pogledala.
"Pa ako neću pogoditi reci mi."-zbunjeno je rekla, a ja sam prevrtila očima.
"Večeras imam spoj sa superzgodnim profesorom. Mislim da znaš koji je to. Michael Tern."-objasnila sam joj, a ona se opalila smijat, a ja sam ostala ozbiljna.
"Dobra ti ta."-kroz smijeh je rekla, ali kad je vidila moj ozbiljni izraz lica uozbiljila se.-"Oh, ti si ozbiljna."
"Ma nisam, samo se zajebavam."-sarkastično sam rekla.
"Pričaj."-sjela je u indijski sjed i naslonila se na lakat.
◆◆◆
Sjedimo u ovom restoranu i jedemo glupu večeru dok Michael nešta priča. Pitate se zašto je večera glupa? Jer je ovdje i onaj brazilski mamut! Sa onom umjetnom Ninom!
"Hej, Maddie! Ozljeđuješ odrezak."-javio se Michael, pa sam odmah prestala sa mrcvarenjem odreska.
"Ne može biti više ozlijeđen. Krava je otišla u klaonicu, došla je ovdje, ispečena je i sad je na mom tanjuru. Mislim da ne može biti gore."-kiselo sam se nasmiješila ne skidajući pogled sa onog idiota.
"Šta je toliko zanimljivo?"-okrenuo je glavu u smjeru mog pogleda pa je ispustio jedno tiho 'oh'.
"Nema ništa zanimljivo."-nervozno sam se nasmijala, ali vidi se da je ovaj zgodni kreten primjetio da gledam u onog mamuta i zamišljam da je on ovaj odresak kojeg mrcvarim vilicom i nožem.
"Znam taj pogled. Zamišljaš da ga ubijaš jer je došao ovdje sa Ninom."-Michael je rekao, a ja sam ga pogledala onim 'wtf' pogledom.
"Koji je tebi kurac? Ne zanima me s kim je došao niti zašto je došao. Hoću ga ubiti jer je došao u isti restoran u kojem smo mi. Pederčina jebena. Isti je kao i onaj Reus. Ta dvojica su pederčine nad pederčinama."-prebacila sam pogled sa mamuta na Zgodnog.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤