*Nekoliko mjeseci kasnije*
Mamina zabava nije prošla dobro za mene, a niti za mamu i tatu. Nekako sam se zakačila sa par osoba i to nije završilo dobro.
*FLASHBACK*
Stojala sam u jednom kutu sa mobitelom u rukama tipkajući Marcu poruku kako je ovdje strašno dosadno kada je netko stao ispred mene. Sa skupljenim obrvama sam podignula pogled sa mobitelima i ugledala nekog lika koji je buljio u mene kao koza. Pogledala sam ga onim 'wtf' pogledom, a on nije prestajao. Ovo je već pomalo jezivo. Još uvijek bulji u mene, još uvijek...
"E sad je dosta! Šta blejiš? Imam nešta na faci ili?"-pokazala sam na svoje lice, a on se nasmijao.
"Smiješna si."-molim?
"Koji kurac? Na kojim si ti drogama? Kokain? Marihuana?"
"Moja droga se zove Maddie."- pokušao se nasmijati šarmerski, ali ne ide mu baš.
"Puši kurac."-odbrusila sam i okrenula se kako bih se makla od ovog debila.
"Volio bih da mi ti pušiš."-rekao je malo glasnije kako bih ga čula, pa sam se okrenula prema njemu sa smiješkom na svom licu.
"Tvoja želja moja zapovijed."-povukla sam ga za ruku i odvela van u dvorište gdje je bilo podosta ljudi, ali čisto me zaboli.
"Nećeš to raditi valjda ovdje?"-upitao je zbunjeno.
"Dođi."-vukla sam ga do bazena i stala sam točno kod ruba.
"Što sad?"-uzbudljivo se nasmijao, a ja sam se približila njegovom uhu.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤