"Ne! Samo probaj! Ako to napraviš molit ću Boga da ti sin zeta u kuću dovede!"-derala sam se dok me je nosio prema zamrznutom jezeru.
"Rekao sam da ćeš vidit pa ćeš sad gledat ribice u vodi."-odgovorio je ispustivši zao smijeh.
"Majmune jedan! Ne!"-udarala sam ga po leđima, ali nije upalilo jer me jebeni moron ubacio u smrznuto jezero.
Ah! Hladnoooo! Razapet ću ga na križu na vrhu katedrale!
"Šta se utapaš?!"-smijao se.
"Ne znam plivat i ovo je hladno! Pomozi mi da izađem kretenu jedan!"-slagala sam i glumila da se utapam.
Dobro, ako padne na ovu foru vodim ga u ludaru. A kreten pada na tu foru. Idiot. Primio me za ruku i krenuo me izvući, ali sam ga povukla unutra i upao je u jezero i također probio led.
"Ti nisi normalna!"-vikao je.
"Ja sam najnormalnija osoba na ovom svijetu!"-smijala sam mu se izlazeći iz jezera.
"Jesi, jesi. Glupačo jedna! Potrebni su ti specijalci."-odgovorio je moron jebeni.
"Koliko ja znam, ti si taj koji je mene prvu bacio unutra. Ajde da je toplo i da je ljeto, al' zima je i hladno je i pada snijeg!"-lupila sam nogom od pod te nekako ocijedila odjeću.
"Ugh , kako god."-zakolutao je očima te ocijedio odjeću.
Nisam mu ništa više govorila nego sam se okrenula i krenula hodati nazad prema domu. Ugh! Smrzavam se k'o govno. Za dva dana putujem u Münichen jer je Božić za dva tjedna i ispiti su mi gotovi i ne treba mi sada da se razbolim. Moram se što prije presvući.
"A da čekaš mene?!"-začula sam onog kako viče pa se potom stvorio pored mene.
"Jebi se."-odbrusila sam mu i nastavila hodati prekriženih ruku.
"Šta si takva?"-odgovorio je.
"Kakva? Iskrena?"-skupila sam obrve ne stajući.
"Pa nekad možeš biti i malo neiskrena."-slegnio je ramenima.
"Marš."-kiselo sam mu se nasmiješila.
"Bezobrazna si."
"A javio se pravi."-sarkastičo sam se nasmijala i ušla u dvorište doma.
Ovo stvarno izgleda odlično. Za neko divno čudo i onaj djed Božićnjak izgleda dobro. A Mats i onaj moron su ga postavljali.
"Wow! Ovo je odlično."-onaj mamut koji me ubacio u jezero je zinuo do poda.
"Ma nemoj reći."-preokrenula sam očima.
"Ma nemoj reći."-oponašao je moj glas
"Ja ne zvučim tako!"-opalila sam ga po glavi.
"Da, zvučiš."-opet je oponašao moj glas.
"Marš, govno jedno cigansko!"-povikala sam, a on se izbeljio.
"Maddie, smiri se."-začula sam ravnatelja.
"Smirena sam!"-digla sam ruke u znak obrane.
"Mhm."-onaj retardirani plavušan se oglasio.
"Ti šuti."-uperila sam mu prst u facu.
"Maddie, Oscar, idite se presvući jer ćete se prehladiti."-ravnatelj je opet rekao.
"Oscar! Uzmi moju odjeću!"-povikao mu je Erik.
"Dobro!"-doviknuo je Oscar Eriku dok smo ulazili u dom.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤