Creepy graveyard :/

1.6K 102 20
                                    

Polako smo preskakali ogradu groblja sa mobitelima koji su nam osvjetljavali put, ali meni je to stvarno teško jer je ograda visoka 2 metra, a ja se bojim visine. Bojim se skočiti sa zidića koji je visok pola metra.

"Ajde, Mad!"-Lea je vikala.

"Bojim se! Past ću i slomit ću nešta!"-čvrsto sam se držala za ogradu bojeći se skočiti dolje gdje su i ostali.

"Ajde, ja ću te uhvatiti."-Erik je rekao.

"Obećaješ?"-provjeravala sam sigurnost.

"Obećajem. Ajde skoči!"-pripremio je ruke.

"Evo me, idem."-rekla sam,ali nisam skočila.

"Jao! Marco, daj ju gurni!"-Kate je rekla te sam osjetila nečije ruke na leđima koje su me odgurnile i pala sam u dvorište groblja gdje su bili ostali. Osim onih koji još nisu preskočili.

"Aaa! Ovo je bolilo stvarno jako!"-povikala sam držeći se za leđa koja su sigurno bila izgrebana.

"Maddie, ne seri."-Sara je rekla te sam zašutila iako je bolilo.

I konačno je i ovaj plavi bio na ogradi. E, sad ćeš platit za ovo što si me gurnio! Skočio je dolje, ali sam mu podmjestila nogu pa je pao.

"Eto ti! To ti je zato jer si me gurnio!"-smijala sam mu se kao i ostali.

"Nisam ja kriv! Ti si kukavica!"-vikao je brišući prašinu sa svojih hlača.

"Ajd ne seri!"-odgovorila sam.

"Ajde dosta! Idemo malo razgledati."-Erik nas je opet prekinuo.

Protresla sam glavom i počela polako koračati za ovima. Može li mi netko reći koje budale još idu na Noć vještica na groblje? To ima samo ovdje kod nas i nigdje drugdje.

"Jebem ti led, ovo je nešto najjezivije na svijetu."-Sara je rekka pribijajući se uz Matsa.

"To je bila ideja tvog dečka."-kiselo sam se nasmijala iako me nije vidjela.

Nastavili smo koračati dalje te je netko iskočio ispred nas.

"AAAAAAAAA!"-vrištala sam kao i ostali te zagrlila nekog koji mi je uzvratio zagrljaj.

Netko je osvijetlio tu osobu i još smo više počeli vrištati bez da smo se pomakli. Još više sam stisla ovog lika.

"Ljudi, ljudi! To sam ja!"-ovaj maskirani lik se trgao od smijeha skidajući masku Michael Myersa.

"Julian! Jebi se!"-Erik je povikao uzimajući zraka od vrištanja.

"Fuj!"-ovaj s naglaskom i ja smo u isto vrijeme povikali kad smo vidjeli da smo zagrljeni.

Protresla sam se te pogledala u ovog lika.

"Tko je ovaj?"-upitala sam Leu.

"Julian Draxler. Ovdje je jer je na odmoru. Tako mi je barem Maria rekla."-slegnila je ramenima.

"Aha."-odahnula sam te smo nastavili šetati po groblju.

Što ako nas sada napadne pravi Michael?

'Ti si glupa.'-glasić me podsjetio.

Znam, ne moraš me podsjećat.

"Hej! Idemo skroz gore!"-Mats je povikao.

"Mats, ići ćemo. Smiri se."-ovaj plavi mu je rekao.

"Ja se ne usudim ići skroz gore! Ovo je najjezivije groblje koje sam ikada vidjela."-odgovorila sam.

"Kukavica."-ovaj plavi koji je bio pored mene je rekao.

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Where stories live. Discover now