Not good :(

1K 83 12
                                    

*Nekoliko mjeseci kasnije*

Vruće je, a ja se kuham u jebenom domu, a ovi kreteni mi ne olakšavaju. Jedva čekam sutra da odem u Münichen.

"Daj makni ovog pernatog majmuna sa mene! I ovako mi je vruće."-Mats se žalio.

"Ona nije pernata nego krznena. I šta misliš da meni nije vruće?"-približila sam se ventilatoru jer ovaj jebeni dom ne može ugraditi klimu u barem jednu sobu!

"A da odemo na bazen?"-predložio je Oscar.

"Jedna pametna i od tebe."-Sara se javila i ustala.

"Meni se ne ide."-Marco se jedini žalio.

"A tebi se ne da živit."-zakolutala sam očima i izvadila kupaći iz ormara.

"Daj Marco, nemoj srat! Idemo i gotovo! Čak nam je Tuchel dao slobodan dan zbog vrućina!"-Pierre se ustao sa poda pa pogledao u majmuna koji je doslovno grlio ventilator.

"Dobro, idem."-ustao se ulazeći u kupaonicu za mnom.

"Šta ćeš ti ovdje? Izađi dok se presvučem!"-rekla sam mu, a on je odmahnio glavom.

"Ionako nemaš ništa što nisam vidjeo."-pribio me uz sebe.

"Daj Marco, nemoj srat. Pusti me da se presvučem i nadoknadit ću ti sve večeras."-ostavila sam poljubac na njegovim usnama i odmakla se.

"Ali ne izlazim van."-sjeo je na rub kade.

"Ali neću da te čujem!"-okrenula sam mu leđa i skinula top i grudnjak pa obukla gornji dio kupaćeg.

Onda sam skinula hlače i gaće i obukla donji dio kupaćeg. Kad sam se obukla do kraja, okrenila sam se prema Marcu koji je grickao donju usnicu.

"Nemaš pojma koji je ovo izazov bio."-ustao se i pribio me uza pločice.

"Marco! E sada! Mogu se kladit da su svi oni nabijeni na vrata i prisluškuju svaku riječ."-šaptala sam gotovo nečujno.

"Neka prisluškuju."-prošaputao mi je na uho i počeo ostavljati poljupce po mojem vratu što me nasmijalo.

"Gledaj."-prošaptala sam odmaknuvši ga od sebe.

Došla sam laganim koracima do vrata i naglo povukla kvaku, a Erik, Kate, Mats, Pierre i Sara su pali jedno preko drugog, jedino je Oscar sjedio na krevetu. Jedini pametan!

"Govna jedna svemirska! Zašto prisluškujete?!"-Marco je vikao. Govna jedna svemirska? Zar stvarno? To samo plavušin mozak smislit može.

"Mi? Ne! Samo smo se mjerili tko je višlji!"-Pierre je govorio naslanjajući se na vrata pokazujući iznad svoje glave.

"Nemoj lagati! Rekao si da trebamo čuti što rade!"-Mats je govorio, a Erik ga je opalio laktom u trbuh da se jadan počeo valjati po podu.

"Mats!"-čučnula sam pored njega i Ari se popela na njega ljubivši ga po faci.

"Mene čudi što tebi još nisu oduzeli tog majmuna."-Kate je rekla mrko pogledavši Ari.

"Mene čudi što ti još nisi dobila Nobelovu nagradu za najgljuplju osobu na svijetu."-uzvratila sam joj.

"Erik.. ti... nisi normalan."-Mats je govorio pokušavajući doći do zraka.

"Ari, reci mi čija je ideja bila prisluškivati?"-Marco je uzeo Ari i ona je pokazala na Aubu izbeljivši mu se, a on ju je prostrijelio pogledom.

"Hvala Ari."-Auba je sarkastično rekao i pobjegao van iz sobe.

"Dobro, jel idemo mi?"-Oscar je upitao spremajući mobitel u džep.

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Where stories live. Discover now