"Tvoj tata me mrzi."-Marco je rekao kad smo ih odvezli u hotel jer auto im stiže tek ujutro.
"Pa i ne treba te voljeti. Oni odlaze za dva dana i ovo je gotovo."-pucnila sam prstima.
"Mislim da će nas tvoj stari razotkriti. Nije povjerovao u ono sranje s Matsom i nisam mogao otići."-rekao je ne mičući pogled sa ceste iako sam mu mogla jščitati da je bio nervozan.
"Pa ako nas razotkrije ti i onaj ćete nadrljati. Pa čekaj! To nije tako loša ideja. Razotkrije nas i vas dvojica dobijete zabranu pristupa. Nećete mi smjeti prići jer je moj tata takav da sve shvaća preozbiljno. Zapravo, samo posao i dečke koje ja imam! A kad Kate ima dečka onda ju još podupire u tome."-dobro, totalno sam skrenila s teme.
"Ne! Izgurat ćemo ovo iduća dva da---... Ne mogu sutra! Imam utakmicu i vraćam se tek navečer oko ponoći. A nema ni Oscara sutra i prekosutra tako da si slobodna k'o golubica."-ovo je zaista odlična vijest.
"Super! Neću vas morati trpjeti!"-nasmijala sam se.
"Ha-ha! Smiješno."-počeo se smijati, ali je prestao.
Konačno je parkirao auto i izašla sam, ali je on također izašao i izvadio kavez s tigrićem iz auta.
"Šta će ti sad to? Što Mats ne treba doći po njega?"-upitala sam ga sa skupljenim obrvama.
"Doći će ovdje."-objasnio je, a ja sam zakolutala očima te smo ušli u dom, ali sam ga odmah povukla van.
"Ravnatelj doma je ovdje!"-u šaptu sam vikala.
"Pa šta?"-krenuo je opet ući, ali sam ga povukla za majicu i vratila.
"Idiote! Imaš tigra u kavezu i ideš sa njim u studentski dom! Idiote majmunski! Životinje su zabranjene ovdje!"-opalila sam ga po glavi.
"Opet, pa šta?"-podigao je obrvu.
"Jesi ti stvarno tako glup ili samo treniraš?"-upitala sam još jednom ga opalivši po glavi.
"Pa, većina ljudi mi govori da sam malo priglup, ali ja poj----.."-govorio je gledajući okolo, ali je prestao kad je dobio još jedan udarac u glavu.
"Ne govori ti većina ljudi, nego svi! Znala sam da si glup,al' ovoliko baš i ne."-opandrčila sam ga još jednom.
"Netko izlazi!"-povikao je, a ja sam mu uzela kavez iz ruku te ga stavila na pod i ovog povukla u poljubac.
Nije nimalo čudan potez. Ne. Otvorila sam oči ne prekidajući poljubac i ugledala ravnatelja doma kako gleda uokolo. Sljedeći potez.
Stavila sam ruke ovog morona na svoje struk, a svoje sam ovila oko njegovog vrata. Ne smije me ovaj idiot vidit! Ako me vidi, reći će ravnatelju faksa, koji ima pik na mene, pa će me suspendirati na par dana, a to ne želim.
Opet sam otvorila oči pa vidjela da je ovaj lik ušao u auto i otišao. Konačno sam se odmakla od ovog morona i obrisala usta.
"Ovo je bilo samo radi toga da me lik ne prepozna."-odgovorila sam prije nego je postavio pitanje.
Samo je zbunjeno kimnio glavom i podigao kavez sa tigrićem te smo ušli unutra i krenuli odmah izaći, ali nas je ravnatelj faksa prokužio i zaustavio nas. Polako smo se okrenuli na peti držeći kavez iza leđa.
"Gospođice Maddie! Kada se to vraća u dom?!"-zaderao se ravnatelj.
"Pa, moji roditelji su došli u Dortmund zbog posla i zamolili su mene i ovog kretena-"-govorila sam, a ovaj moron me trknio po ruci-"umm.. Marca da ih dođemo pozdraviti."-pa barem sam rekla istinu.
"A šta to imate iza leđa?"-pogledao nas sumnjičavo.
"Ništa."-nervozno sam se nasmijala i ovog trknila nogom.
ESTÁS LEYENDO
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanficNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤