*Third Person's POV*
Prošlo je nekoliko godina od Maddienog odlaska iz Dortmunda. Od tada više ništa nije isto. Zašto? Jer je Maddie na povratku kući poginula u nesreći. Ona, njezin tata i majmunica Ari su se vozili sa aerodroma kada se neki pijani vozač kamionon zaletio u njih. Mario, njezin tata, i Ari su se izvukli sa par ogrebotina, ali Maddie nije imala sreće. Zadobila je jak udarac u glavu zbog kojeg nije preživjela do dolaska hitne.
Od tada se sve promijenilo. Odnosi Erika i Kate, Marca i Oscara, Matsa i Marca, Matsa i Oscara, Matsa i Erika, Matsa i Kate, Oscara i Kate, Erika i Oscara, Marca i Erika, Marca i Kate, Sare i Matsa, Sare i Oscara, Sare i Marca, Sare i Kate, Sare i Erika. Svi su se počeli drugačije ponašati. Svi su u Kate pronašli i dijelić Maddie zbog kojeg su više vremena provodili s njom. Ali Kate, kao i Sara, je za Maddienu smrt u početku krivila Marca i Oscara, no njezin tata ju je razuvjerio i opet se počela družiti s njima.
Mats je volio Maddie kao mlađu sestru. Bila mu je najvažnija osoba na svijetu, a sada je više nema. Mats se dosta promijenio od njezine smrti. Svaki tjedan joj ode na grob. Donese joj tamne crvene ruže, njezino najdraže cvijeće. I nikada joj na grob ne donosi svijeću. Zašto? Uvijek se sjeti njezinih riječi.
"Ako umrem prije tebe, očekujem da ćeš mi dolaziti na grob. Ali nikada mi nemoj donositi niti svijeću niti lampion. Nikada. To je tako depresivno. Radije mi donesi nešto što svijetli u mraku da mi grob ne bude jedini mračan."
Tada je mislio da se to nikada neće dogoditi, ali dogodilo se. Totalno neočekivano. I sjetio se njezinih riječi i nikada joj na grob nije donio svijeću niti lampion. On joj je kupio dva anđela koja svijetle u mraku. Drugi su joj uvijek donosili svijeće, a on je znao da ona to mrzi i uvijek bi im govorio, ali oni bi samo ignorirali.
Mats uvijek zaplače kada se sjeti njihovih zajedničkih trenutaka, kada se sjeti njezinih budalaština, pada u grob na Noć vještica, njezinog straha od visine, kad god pogleda Ari. Ari je jedino što mu je ostalo od nje, osim njezinih poklona koje čuva kao da mu o tome život ovisi.
Od Maddiene smrti se dosta promijenio. Postao je ozbiljniji. Prekinuo je sa Sarom i zatvorio se u sebe. Ne radi više gluposti kakve je radio i prije. Zašto? Jer mu nedostaje Maddie koja bi mu se pridružila u svemu. Od trenutka kada je čuo vijest da je poginula svaki gol koji zabije posvećuje njoj. Neki bi pomislili da je bio zaljubljen u nju, ali ne. Za njega je ona bila njegova mlađa sestra.
Što se tiče Erika, on je također postao drugačiji. Čuva Kate kao kap vode na dlanu jer ju podsjeća na Maddie i da se i njoj nešto dogodi ubio bi se. Maddie je nekako bila pokretač njihove veze. Da nije bilo nje, ne bi se usudio približiti Kate.
Marco se od njih sviju najviše promijenio. Sve što je radio bio je odlazak na trening i dolazak kući. Jednom mjesečno bi otišao u München na njen grob i vratio se. Išao bi i češće, ali nije mogao podnijeti činjenicu da je nema više.
U trenutku kada je saznao da je umrla sve je stalo. Na njegovom licu nije bilo niti jedne emocije. Nije se pomaknuo par minuta, a onda je samo izjurio iz doma i odvezao se kući. Kada je stigao kući slomio se pa počeo razbijati sve što mu se našlo na putu, a niz lice su mu se slijevale suze. Osjećao se kao da mu je netko išćupao srce. Ni sada nije drugačije. Zatvorio se u sebe i od sprovoda nije kročio u studentski dom.
Oscar, isti slučaj kao i Marco. Slabo je dolazio u Dortmund. Od njezine smrti je u Dortmund došao svega 3 puta. Nije mogao. Sve te uspomene, kada bi došao u dom ili se vratio u stan u Dortmundu čuo bi njezin glas ili njezin smijeh. Osjetio bi njezin miris svugdje gdje god je hodala. Kada je umrla kao da se nešto u njemu prelomilo. Nikada nije mislio da će pokopati curu koju je volio najviše na svijetu. Od tada osjeća bol u srcu koja nikada nije prestala, a tko zna, možda će i prestati, a možda nikad ne.
ESTÁS LEYENDO
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanficNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤