Twilight
"Dikkat etmezsen, o izlerden daha fazlası vücudunda yer taşıyacak gibi. Dikkat et Anissa." dedi.
Tam bir domuz.
Gözlerimi devirip yerime tekrar oturdum. Cidden üşümeye devam ediyordum. Etrafa göz attığımda herkesin hırka veya uzun şeyler giydiğini farkettim. Tanrım Amanda sürtüğü bile uzun bir eşofman giymişti üzerine de altındakine uygun bir hırkası vardı.
Bravo Anissa, sürtük bile düşünmüş sen düşünemedin.Gözlerimin üzerinde fil oturuyor gibi hissediyordum. Kafamı yavaşça Niall'ın omzuna koydum. Daha sonra etrafı dinlemeye başladım.
"Luke. Umarım kimin nerede kalacağını ayarlamışsındır." dedi Harry. Luke'un omuz silktiğini gördüğümde endişelendim.
BU AMANDA SÜRTÜĞÜ ZAYN İLE KALIRSA? ONA UYURKEN TECAVÜZ EDERSE? TANRIM, ZAYN'İN ÇIĞLIK ATIP, "YARDIM EDİN SAPIK BU KIZ," DİYECEĞİNİ SANMIYORDUM.
Ay, banane ya. Zayn beni ilgilendirmiyor sonuçta. Neyim ki kıskanacağım?
"Pekala, ben şu güzel kızı alıyorum," dedi Harry kolunu Cara'nın omzuna atıp kendine çekti. Gülümsedim. Hoşuma gitmişti. Büyük ihtimalle bu geceden itibaren resmi olarak sevgili olacaklardı. Aklıma Cara'nın Harry'i ilk gördüğü günkü 'O çocuk benim Aniss, dokunma' konuşması gelmişti. Bu kız dediği herşeyi yapıyordu.
"Ben Lou ile yatarım." dedi Niall ve ayağa kalktı. Kafamı omzundan çektim ve Louis ile birlikte eve gidişini izledim.
"Bende geliyorum," Liam da ayağa kalkıp onları takip etti.
"Hmm.. Zayn mi? Luke mu? Amanda mı?" Meteor konuştuğunda ona döndüm. Sonunda onun mavi gözleri benimkilerle buluşmuştu.
"Sanırım Digger'ı seçiyorum," diye devam etti. Gülümsedim. Ben yavaşça ayağa kalktım. Yürümeye başlamışken Kellan arkamdan geliyordu. Birden aklıma şimşek çakarcasına kelimeler çakmıştı.
Amanda.
Zayn.
Oda.
Yatak.
Başbaşa?Yürümemi durdurmuşken hemen birşey olmamış gibi eve girdim. Arkama bakmıyordum bile. Kalbim çok hızlı atmaya başladığından nefes almaya çalıştım. Merdivenleri çıkarken Kellan beni bir odaya soktu.
"Burada bekle ikimizin bavul alayım. Burası kimin odası ki? Şu bavul.." Kellan, bavulun yanına gitti. "Hmm, Zayn'in. Herneyse, söyleyeyim de almaya gelsin."
Nefesimin kesildiğini hissediyordum. Hala ayaktaydım. Neden bu çocuğun adını her duyduğumda heyecanlanıyordum? Üstelik bunları yeni yaşıyordum.
Hayır, hayır. Seni dört kere öptü diye aşık olmayacaksın Anissa değil mi?
Kafamı iki yana salladım. Sanki düşüncelerim uzaklaşacakmış gibi. İşe yaramadığından odanın küçük balkonuna çıktım ve kapıyı kapattım. Cebimden sigara paketimi aldım ve çakmağı da çıkardıktan sonra bir sigara yakıp içime çekip üfledim.
İşte bu. Düşüncelerimden uzaklaştırıyordu.Birkaç nefes aldıktan sonra içeriden duyduğum seslerle kapıyı açtığımda sessiz bir şok geçirmiştim. Evet, şok.
Meteor üstsüz ve sırtı bana dönük bir şekilde odanın kapısını açmak için kapıyı zorluyordu. Kilitli mi kalmıştık? Ayrıca bu çocuk beni ilk zamandan becermeyi mi düşünüyordu? Neden hemen soyunmuştu? Tanışalı daha bir gün olmuştu. Çocuktan soğuma devrelerimi açmalıydım.
Yinede Meteor hala yakışıklıydı. Onu izlediğimin farkında değildi. Bense onun kusursuz sırtını izliyordum.
"Hay, sikeyim ya. Harry biraz daha uğraşsana,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugs And Passions // zjm
FanfictionBradford Lisesi. İki kişiden sorulurdu. Bradford da öyle. Ama bu iki kişinin çok anlaştığı söylenemezdi. Hatta birbirlerinden nefret ediyorlardı. Hey, en büyük aşklar neyle başlar demiştiniz?