Chapter 30

1.2K 75 11
                                    

Kellan güvenlik görevlisinden izin alıp beni okul dışına çıkardı. İki sokak aşağıda olan bir restoranta girmiştik. Ben çok yemek yemek istemesemde Kellan benim için de sipariş vermişti.

"Her erkeğin hayalinde olan kadın kesinlikle sensindir," gözlerimi devirdim.

"Neden kadınlara bu kadar bela mı yaşatmak istiyorlar?" Kahkaha atarken onu izledim. Sonunda gülmesi bitmişti. Kafasını hızlıca iki yana salladı.

"Senin bir erkek için bunu yapman seni onların gözünde daha seksi yapar. Şuan bana olduğu gibi."

"Asılmayı kes Kellan."

"Cidden ama yaptıklarına baksana. Bu ikinci kız dövüşün. Üstelik Zayn için. Zayn için beni öptün?"

"Şu pisliğin adını kullanma artık,"

"Pekala... O zaman...Yarın törende ne yapacaksın?"

"Çıkmayacağım tabiki de delirdin mi?!" Dedim yemeklerimiz geldiğinde.

"Saçmalama sen Anissa Digger'sın büyük düşünsene. Bu çok basit.Amanda'ya istediğini vermemelisin."

"Amanda umrumda değil."

"Ama insanların umrunda. Okulda bir Anissa algısı var. Senin çöküş yaşadığını zannedecekler."

"Doğru zannedecekler o zaman. Zaten beni çevrem dışında sevenim yok,"

"Oraya çık ve Bradford'un popüler kızı Anissa ol. Tamam mı? İnsanların seni ne kadar sevdiğini anlayacaksın."

"Ne alaka Kellan?"

"Sadece dediğimi yap. Tamamiyle Anissa Digger gibi giyinmeni istiyorum ama. Anlaştık mı?" Cevap vermek yerine ofladım.

"Anlaştık mı?"

"Peki, peki.."

***

"Kızlar bir daha Zayn'e aşıksın derseniz, sizi mahvederim. Niall sence ne yapmalıyım? Ne düşünüyorsun?"

Sonunda okuldan çıkıp eve gelmiştik. Cara, Malia ve Niall ile Kellan'a verdiğim söz hakkından bahsediyorduk.

"Sadece bu kadar kızın arasında gay olur muyum diyorum," gözlerimi devirdim.

"Tamam, tamam.... Bencede Kellan'ın dediğini yapmalısın. Hiçbir zaman güçsüz gözükme."

"Evet. Ve Harry sanırım kapıda kapıyı açsam iyi olur," diyerek Cara kapıya gitti.

"Selam millet," diyerek içeri girdi Harry. "İyi misin Anissa?"

"Neden kötü olayım Harry?"

"Ah, ben... Özür dilerim," Cara gözlerini bana büyütmüş şekilde bakarken sadece gözlerimi devirdim.

"Zayn, Amanda ile kutlama yemeğindedir artık," dedi Malia. Konuş kızım!

Harry ağzını fermuarla kapamış gibi yaptı.

"Zayn bu konuda konuşmamamı söyledi. Sizi de ona söylemem merak etmeyin."

"Birde söyleseydin," dedim gözlerimi kısarak.

"Niall, yeni evinde mutlu gibisin özellikle kız dedikodularında bir numaraymışsın," dedi Harry gülerek. Niall ona yastık fırlattığında ayağa kalktım.

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin