Chapter 23

1.4K 97 23
                                    

Locked

Yattığım yerde huzursuzca kıpırdandım. Kafamı koyduğum yer bir yastıktan bahse girerim daha yumuşaktı. Hatta vücudum bir yatağın üzerinde değil de... Sanki bulutların üzerindeymişim gibi hissediyordum. Belimde bir sıcaklık hissettiğimde nefesim çekilmişti. Çünkü yatakta yatan ben değildim.

Zayn yatakta yatıyordu. Bense onun üzerindeydim. Bacaklarımla onun bacaklarını çok güzel bir şekilde sarmalamıştım. Elim onun göğüs kaslarının üzerindeydi. Hatta tam kasıklarının üzerindeydi. Bu da beni sapık şeyler düşünmeme yardım ediyordu. Kafamda onun boynu ve omzunun kesiştiği yerdeydi. Ve Tanrım, hayır. Hayır, hayır, hayır.. Lanet olsun! Onun üstü neden çıplaktı? Haraket etmemeye çalışıyordum. İki eli de çıplak belimi kavramışken bir eli aşağı inip kalçamın üzerinde durdu. Sakin olmaya çalışıyordum. Gözüm boynundaki ruj izine kaymıştı. Bu... Hayır. Boynundaki ruj izi benim MAC kırmızı rujum olamazdı değil mi? Geceyi hatırla Anissa... Hadi!

Flashback

Sıcak bedenimde soğuk ellerini hissettiğimde istemsiz olarak kasılmıştım. Dokunuşları uykumu getirdiğinden gözlerimi kapatmıştım bile. O sırtımla oynamaya devam ederken birden durdu. Yataktan ayağa kalktı.

"Ne oluyor?" Dediğimde sesimin kısılmış olduğunu farkederek boğazımı temizledim. Sanırım fayda etmemişti.

"Bir ses duydum Anissa." ürkerek bende yataktan indim ve onun gittiği yere ilerlemeye başladım. Birşey duymuyordum. Yinede korkmuştum çünkü burası çokta aydınlık sayılmazdı ve lanet olsun ki kilitli kalmıştık!

"Ne sesi?" Yanılmamıştım. Sesim hala kısıktı.

"Bu evde başkaları da olabilir, bu evle ilgili birkaç hikaye duymuştum ve.." Dolabın kapağını açacakken hafiften titreyen elimle onu durdurdum.

"Korkuyorum Zayn. Korkutmak için böyle birşey yapıyorsan yapma." dedim. Kol kaslarının üzerindeki elime baktı ve dilini dişlerinin arkasından gösterek güldü. Kolundaki elimi tutup beni kendine çekti.

Farklı şeyler yap Zayn Malik... Yine aynı pozisyon, yine çok yakınlık, ve belkide yine öpüşmek... Evet, artık sıradan geliyordu. Yinede her seferi bir öncekinden daha iyi ve heyecanlıydı.

"Bana böyle dokunuyorsun ya.." aramızdaki mesafeyi kapatmıştı ve yürümeye başladığında bende geri adım atarak ona ayak uydurmaya çalışıyordum. Burası sıcak mı oluyordu?

Tam yatağa oturacaktık ki, bu sefer bir ses bende duymuştum. Kalbimin daha hızlı atmaya başladığında nefes almaya başladım.

"Zayn, sesi duydun mu?" Beni onaylayıp kapıya doğru yürürken yatağa oturdum.

"Lütfen artık uyusak daha iyi olacak. Çünkü ben kelimenin tam anlamıyla korkuyorum." dedim yatakta eskisi gibi uzanırken. Yüzümü yastığa koymuş, sırtımı da ona döndürmüştüm. Arkamda bir ağırlık hissettiğimde onun da yanıma oturduğunu anladım. Soğuk ellerini belime yerleştirip tekrardan yavaş haraketlerine devam ederek beni rahatlatıyordu.

Camdan küçük tıkırtılar duyduğumda başımı döndürüp ona baktım. Elini çenesine koyarak uzanmış, sırtımla oynuyordu.

"Yağmur yağıyor," dedim yavaşça. Beni kafasıyla onayladı.

"Evet, tatlım." güldüm.

"Tatlım mı?" Birşey söyleme gereksinimi duymamıştı sadece göz kırpmıştı. Gök gürlediğinde ürkerek sırtüstü döndüm. Elini sırtımdan çekip refleks olarak göbeğimin üzerine koydu.

"Ne oluyor?" Dedi bana bakarak.

"Sadece korktum. Buralarda çok ağaç var. Sence yıldırım düşer mi?" Omuz silkti.

"Herşey olabilir. Orman burası." ofladım. Oflarken ışıklarda sönmüştü.

"Elektrikler de gitti," dedi Zayn.

"Uyumamız için bir işaret." Ayağa kalkıp yatağı açacakken bileğimden tutup kendine çekti. Dengemi koruyamamış üzerine düşmüştüm.

"Uykun mu var?" Kafamı kaldırıp ona baktım.

"Yorgunum Zayn," diye sızlandım. Kalkmaya çalışırken iki elini belimde birleştirdi. "Yorgunken uyumaktan başka şeyler de biliyorum,"

Dudaklarıma yaklaşırken gözlerimi kapadım. Alt dudağımı iki dudağı arasına hapsedip emmeye başladı. Bir eliylede kalçamı kavradı ve beni yukarı çekti. Öpüşmemize son hız devam ederken bu öpüşmenin yatakta olduğunu varsaydığımızda bu şeyin aslında bir öpüşmenin ötesinde olacağını düşünmüştüm. Güzel bir cümle kurmuştum.

Ve sıra bu sorudaydı.

Zayn'i istiyor muyum?

Dudaklarımdan ayrılıp dudaklarını yanağımdan çekmeden boynumu öpmeye başladı. İki elini tekrar kalçama koyup sıktırdığında yavaşça inledim. İnlememle beraber beni hızlı bir haraketle altına aldı. Dizini iki bacağımın arasına koyup baskı yapmaya başladığında tekrar dudaklarıma yapıştı.

"Böyle inleme Anissa, beni deli ediyorsun."

Üzerindeki gömleği yırtarak, TANRIM YIRTARAK! üzerinden attı. Ve işte o uzaktan ağzımın suları aka aka baktığım muhteşem ultra seksi vücudu karşımdaydı. "Ben azgın bir çocuğum Anissa." Kıkırdadım ve beni öpmesine izin verdim.

Beni tekrar üstüne çıkardığında yorulduğumu farketmiştim. Bana kızmayın, tanrı aşkına! 5 saatlik bir yoldan bu ormana geldim ve eğer Zayn Malik benimle sevişirse -ki şuan yolun yarısındaydık bile-, performansımın düşük olmasını asla istemiyordum. Zayn Malik, etkilenmeliydi. Ve eğer mükemmel olmak istiyorsam, bugün doğru bir zaman asla değildi.

Beni öperken geri çekildim ve gözlerimi kapattım. Açtığımda ise anlamamış gibi bana bakıyordu. Ama onu da bu halde bırakmak istemiyordum. Tekrar dudaklarına giderken hızlı davranıp yanağımdan öptü.

"Biliyorum, yorgunsun. Hadi uyu." Dedi.

"Ama-"

"Anissa, hadi kafanı omzuma koy ve uyu güzelim," kafamı sallayıp birşey demeden dediğini yaptım. Başıma ufak bir öpücük bıraktı ve elleriyle belimi sardı. Bende onun muhteşem kokusunu içime çekerek gözlerimi kapadım.

Ve sıra bu cevaptaydı.

Evet, Zayn Malik'i istiyordum.

Yeni bölüm daha hızlı gelecek ama tamamen size bağlı. O kadar insan okuyor fakat kimse vote yada yorum yapmıyor.

Hepinizi beklettim üzgünüm ama istatistikler çok azaldı.

Santos'11 ve WFL hikayelerimi bitirmedim. Aksine ikiside geliyorlar.

Vote ve yorum istiyorum!!!

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin