Chapter 37

646 38 8
                                    

"Luke yalvarırım dur!"

"Sıra sanada gelecek Anissa! Bekle!"

"Ne sırası seni aptal! Zayn benim sevgilim!"

"Ne?!" Harry, Niall, Zayn, Cara, Amanda ve Luke -yani evdeki herkes- aynı anda bağırmıştı.

"Zayn benim sevgilim. Biz birlikteyiz."

Ben daha beş dakika önce ne kaybedeceğimi düşünüyordum. Lanet olsun.

Luke havada yumruk şeklinde kalan elini indirdi. Bir Zayn'e bir bana bakıyordu.

"Ne sikimden bahsediyorsunuz Anissa?! Eğer yalan söylüyorsan-"

"Bize Zayn ile birkaç dakika verir misin? Lütfen size herşeyi açıklayacağız." Cara bana anlamsızca bakarken Zayn'e yukarı gelmesi için göz işareti yaptım.

Merdivenlerden yukarı çıkıp odama girdim. Zayn'de arkamdan gelen kapıyı kapatmıştı.

"Üzerindeki benim gömleğim değil mi? Ayrıca ne bu halin? Uyuyalı bir saat bile olmamış Anissa. Yine ne bok yedin?! Neden aşağıda öyle söyledin?!"

"Off bunları sana sonra anlatacağım. Seninle bir anlaşma yapmamız gerekli." Dedim ellerim heyecandan birbirine girerken.

"Ne anlaş- Siktir göğsüm ve boynum neden mor?! Kızım sen bana tecavüz mü ettin? Hayır yani uyutmana gerek yoktu."

Utançtan kendimi öldürebilirdim şuan. Rezil olmuştum.

"Off, Zayn! Luke'a sevgiliymişiz gibi yapalım. Lütfen. Yoksa senide benide öldürür."

***

Luke'a birkaç dakika diyerek on beş dakika boyunca Zayn ile anlaşma kurallarımızı belirlemiştik. Luke ve Amanda'ya da ne yalan söyleyeceğimizi Zayn bulmuştu. Aşağı indiğimizde Luke sinirden kıpkırmızı olmuş suratı ile bana bakıyordu. Dişlerini ve ellerini sürekli sıkıyordu.

"Lukey... Sana bunu söylemediğim için gerçekten üzgünüm," diyerek başladım. O koltukta otururken karşısındaki sehpaya oturdum. Cara, Harry ve Niall ne söyleyeceğimizi merakla bekliyorlardı. Amanda ise gitmişti.

"Biz Zayn ile futbol kampına gitmeden birkaç hafta öncesi konuşmaya başlamıştık. Sonra futbol kampında sevgili olduk. İlk günler güzeldi." Dedim kampı hatırladığımda. Zayn'e baktığımda o da bana anlamlı bakıyordu. Sanki o da farkındaydı.

"Sonra biz ayrıldık. Birkaç günlük birşeydi-"

"Demek o yüzden sürekli Zayn ve Amanda'yı soruyordun." Luke'un patavatsız cümlesinden sonra Zayn sırıttı.

"Oralara girme. Sonra takımdan atılmam falan derken Zayn'i bir aydan beri görmüyorum. Yani bir aydır ayrıyız. Bugün barıştık."

"Şimdi herşey oturdu kafamda. Zayn'in mutsuz halleri, futbol takımından çıkma isteği, arabalarını satması, motorlar, Amanda... Senin depresyonun, olmadık insanlarla takılman.. Neden bana başında söylemedin? Zayn'i benzetirdim. Kimse seni üzemez." Luke'a sıkıca sarıldım.

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin