Chapter 19

1.4K 81 9
                                    

Hi Boys!

"Saçmalama Ricky, Zayn ile alakam bile yok," güldü. "Ah, harika. O zaman sen ve be-" elimi havaya kaldırıp susmasını sağladım.

"Ricky, işlerim var bugün yoğunum biliyorsun, liseler arası maç sezonu başlayacak, görüşürüz." Önümdeki masaya yumruk atıp arkamdaki koltuklara oturdu.

"Ricky'nin nesi var?" Dedi koç. Ona döndüm.

"Cidden boşverin,"

"Boşverdim Anissa. O çocuğu üzmeyin bana basketbolda lazım."

Yapmacık bir şekilde gülümseyip önüme döndüm.

Bu anı seviyordum. Her sezonda saha çıkan birbirinden yakışıklı çocuklar. Cara hemen yanıma oturdu. Malia arkada kalmıştı çünkü o bizimle oturup kimin daha yakışıklı olduğunu tartışamazdı. Ne de olsa hasta ve ultra kıskanç bir sevgilisi vardı. Matthew.

Bahse girerim ki az sonra Matthew ve Malia kıskançlık kavgası yüzünden sahayı terk edecekler sonra da Harry, Cara'nın yanına oturacaktı.

"Carr, eğer Harry senin yanına oturur ve seni kıskanırsa, seni seviyordur kesin." dedim fısıldayarak. Kulağından uzaklaşıp güldüm. Cara kızarmıştı. "Çıkar şunu aklından Aniss! Eğer öyle birşey yapmayacaksa, beni sevmiyor olur ve üzülürüm. Anladın-" yanına Harry oturduğunda lafı bölünmüştü.

"Neye üzülürsün Carrie?" Diye sorduğunda deli gibi kahkaha atmaya başladım.
"C-Car-Carrie mi?" Kahkahamın arasından zor konuşabiliyordum.

"Carrie'nin nesi var?"

"Ah, hiçbir şeyi yok Harry, emin ol." bana gözlerini devirdi.

"Ben Carrie takma adını beğeniyorum Aniss." Cara ve Harry birbirine bakıp gülümsediklerinde yüzümü buruşturdum.

"Siz iyice sevgili gibi olmuşsunuz," ikiside kızardığında kıkırdadım ve önüme döndüm.

Harry, Cara'nın yanına oturduğu a göre, ikinci planı uygulayacaktık.

"İkinci basamağa geçiyoruz Cara," diye fısıldadıktan sonra kafasını salladı. Bu işi de ben halledeceğe benziyordum. Çünkü hayatta Cara bu tür işleri beceremezdi.

"Şu... Öndeki çocuk yeni mi Cara? Felaket yakışıklı. Esmer olana bak.." dedim uzakları göstererek.

"O insan mı Aniss? Ah, tanrım... Futbolu sevme sebebim olabilir o."

Gösterdiğim çocuk gerçekten çok yakışıklıydı ve Cara kesinlikle rol yapmıyordu.

"Sanırım siz Kellan'dan bahsediyorsunuz. İşe yaramazın tekidir." gözlerimi çocuktan alamadan konuştum.

"Umrumda bile değil. Önümde öylece dikilse onu izlerim ve asla sıkılmam." Dedim heyecanla.

"Koça bu çocuğu almasını söylesene Anissa. Senin dediğini yapar. Buna amigoluk yaparken hiç yorulmam." Harry önce Cara'ya sonra bana baktı.

"Çocuğun nasıl futbol oynadığını bile görmediniz," dedi Harry kaşlarını çatarak.

"Bu çocuk yanımda yedek kulübesinde dursa yeter." Cara'ya gülerken Harry'nin sinirlendiğini anlayabiliyordum.

"Kellan bir gay." gözlerimi devirdim.

"Off, Harry! Cidden geldiğin son aşama bu mutdu? Klasik yalanlar.."

Cara ikimize kıkırdarken ayağa kalktım.

"Cara, ben şu Kellan'ın gay olmadığını test etmeye gidiyorum. Geliyor musun?" Diye sordum Harry'e bakış atarak.

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin