-Wake Up With ZJM-
Dün olanlar aklıma hızla gelirken yatağa kendimi geri attım. Tanrım bunlar yaşanmış olamazdı değil mi? Sadece bir rüyaydı... Lütfen tanrım, öyle olmalıydı.
Bir kapı sesi duyduğumda sağıma döndüm. Gördüğüm manzara karşısında tek yaptığım çığlık atmak olmuştu çünkü ben o kapıda bornozlu ve alnına düşen ıslak saçlı bir Zayn Malik görmeyi asla beklemiyordum. Kaşları çatılmış bir halde bana bakıyordu. "Bana ne yaptın sen?" diye bağırdım hemen. Rahat tavırlarla yatağın karşısındaki koltuğa geçti ve oturdu. "Asıl sana sormak lazım. Yatağımda yatan sensin." yatağa ilk defa o an bir göz attım. Tanrı aşkına bu kadar büyük yatakda neyin nesiydi? Grup seks falan mı yapıyordu acaba? Kesin yapıyordur çünkü o tam bir sapık!
"Buraya nasıl geldim?" diye sordum sakince. "Güzel geldin," gözlerimi devirdim. O da sıkıldığımı anlayıp cevapladı. "Hatırlamıyor musun?" dedi tek kaşını kaldırarak. Kafamı olumsuzca sallayınca gülümsedi. "O zaman sana herşeyi en başından anlatacağım," ellerini birbirine kenetledi. "Öncelikle dün gece için teşekkür ederim. Çok iyi geldi." gözlerim şaşkınlıktan yumruğum kadar açılmışken tekrar bağırdım. "Ne? B-biz ne yaptık? Zayn seni geberteceğim-" sözümü kesti.
"Birşey yapmadık Aniss. Sadece bana dün gece Jackson'ın barında güzel bir içki ısmarladın. Çok iyi geldi. Sen gerçekten bir sapıksın. Neleri düşünüyorsun, Tanrı aşkına!" dedi bir nefeste.
Öncelikle bana yine 'Aniss' demişti ve bu sinirlerimi bozmuştu. "Birincisi, Anissa. İkincisi ise cümlelerini düzgün kullansan yanlış anlamam. Dün sarhoştum hiçbir şey bilmiyorum!" Cümlemi bitirdiğimde imalı bir şekilde tekrar gülümsedi.
"Ayrıca yapsak ne olurdu ki? Yani... seks?" yüzümü buruşturarak baktım ve ayağa kalktım. "Sen iğrenç bir insansın! Üstelik sapığın tekisin." dedim gözlerimi devirerek ve devam ettim. "Ayrıca, beni neden evime bırakmadın?" kaşlarını kaldırdı. "Evini bilmiyorum." Birden aklıma Cara gelmişti. "Cara? O nerede? O neden götürmedi ki beni?"
"Cara senden daha beterdi dün gece. O da aşağıda. Harry ile." Kaşlarımı çattım. "Harry de kim?" Yüzünü buruşturarak bana baktı. "Harry, yeni gelen çocuk." İşte o zaman her şey kafama oturmuştu.
Harry mi?
Sarhoş mu?
Cara mı?
LANET OLSUN.
Şuan tamamen Cara'nın çıkarları için Zayn domuzunun evinde kalmıştım. Cara, asla sarhoş olmazdı. Zaten hepimiz bir bara gittiğimizde bizi toparlayan hep Cara olmuştur. Ve dün sadece Harry ile daha fazla takılmak için böyle bir oyun oynamıştı.
Hızlıca odadan çıktım. Arkamdan Zayn geliyordu. Önüme gelen her kapıyı açıyordum. "Ne yapıyorsun?" dedi Zayn. Hemen ona döndüm. "Cara'yı arıyorum!" Kattaki tüm odalara baktıktan sonra bir aşağıya indim. İlk kapıyı açtım. Yine bir yatak vardı. Tanrı aşkına kaç kişi kalıyordu bu evde?! Biraz ilerleyip öbür kapıyı açtım. Cara yatakta uyuyordu. "Cara!" diye bağırdım. Hemen uyanmıştı. "Ne oluyor Aniss?" dedi. Hala uyukluyordu. "Bence bunun hesabını sana evde soracağım. Çabuk kalk. Gidiyoruz." elini saçlarının içinden geçirdi ve ayağa kalktı. Bir yere gözleri faltaşı açık bir şekilde bakıyordu. Nereye baktığını çözmeye çalıştım. Ah, Zayn'e bakıyordu. Evet, yarı çıplak, duştan çıkmış olan Zayn'e.
"Tanrım, yoksa siz?!" Diyerek cırlardı Cara. Gözlerimi pörtleterek ona baktım. "Hayır, seni aptal! Acele et gidiyoruz." Yataktan kalkıp saçını eliyle taradı. İkimizinde üzerinde dünkü elbiseler vardı. Benimki kısa olduğu için dikkat etmen gerekiyordu. Kapıdan çıktığında Zayn'in suratına bakmayıp aşağı inmeye devam ettim. Kapının nerde olduğunu bile bilmiyordum. "Kapı nerede?" diye sordum Zayn'e.
"Dümdüz devam et." Kapıyı tam açacakken mutfaktan Harry çıktı. "Hey, Cara. Günaydın. Sana kahvaltı hazırlıyordum. Gidiyor musun?" Harry hayal kırıklığına uğramış gibi görünüyordu. Cara'ya baktığımda ise o da kalmak istiyor gibiydi. Ama buna izin veremezdim. "Bu arada ben Harry, Harry Styles." tek kaşımı kaldırdım. Evet, bunu yapabiliyorum. "Beni sana Niall zaten futbol sahasının bahçesinde tanıttı." dedim. Zayn kahkaha attı. Kapıyı açıp gidecekken birşey buna engel oldu. "Hey, hey! Bana teşekkür etmen gerekmiyor mu?" dedi gülümseyerek ve o iğrenç ela gözlerini kırpıştırdı. "Hayır, gerekmiyor." Cara benden önce davranıp kapıyı açtı. "Teşekkür ederiz, görüşürüz!"
Kolumu tutup beni dışarıya sürükledi ve evin yolunu tuttuk. Büyük ihtimalle benim evime gidiyorduk. Annem ve babam şehir dışında olduğu için zaten Cara yedi günün neredeyse altı buçuğu günü bizde kalırdı. Cümlemin harikalığına bakın!
"Görüşürüz de ne demek Carr? Onlarla görüşmek isteyen kim?" elini kaldırdı. "Ben!"
"Seni sikeyim tamam mı? Sarhoş değildin! Bari beni evime bıraksaydın. Seni ve Harry'i sikeyim!" diye bağırdım yolda. Güldü.
"Sence sarhoş taklidi yapmasaydım Harry'i beni kucağında taşır mıydı?"
"Seni kucağında mı taşıdı?"
"Aynen öyle yaptı. Lanet olsun çok güzel kokuyordu. Sabah erkenden gelmeseydin uyanınca odasını karıştıracaktım!"
"Zayn'in yatağında uyandım aptal!"
"O kadarda kötü değil. " Gözlerimi devirdim.
"Birde bana sor."
"Okuldaki tüm kızlar onun yatağında uyanmak için neler yaptığını biliyorsun." omuz silktim.
"Umrumda bile değil."
"Salaksın."
"Salak olan sensin."
Eve girdiğimizde saat 7.30 du. Okula gitmeli miydim bilmiyordum. Ama gitmek kesinlikle istemiyordum. Düşüncelerimi Cara'nın sesi bölüdüğünde onu dinledim. "Ben yukarıdaki banyoda yıkanacağım. Sen de yıkan çünkü okula gideceğiz." gözlerimi devirdim. "Okula gitmek isteniyorum!" diye bağırdım. "Çabuk ol Aniss." dedi ve merdivenleri çıktı.
Arabam hala yoktu. Barın garajında kalmıştı ve bugün okuldan sonra gidip alacaktım. Okula taksiyle gelmiştik. Parasını uzattıktan sonra Cara ile arabadan inip okula girdik. Herkes birşeyler konuşurken bir yandan da bize bakıyorlardı. Her zamanki gibi onları takmayıp devam ettim. "Ben sınıfa giriyorum." dedi Cara. Onu onayladım. "Ben lavobaya gireceğim. Hemen gelirim." Adımları lavobaya doğru hızlandırıp bir tuvalet kabinine girdim. Klozete oturup işimin bitmesini bekledim. (yani sıçıyo hsjsjsısjsjjs) Kapı sesi duyduğumda içeriye birinin girdiğini anladım. Ve dedikodu yapıyorlardı. Biri değil sanırım orada iki kişi vardı.
Konuştuklarını duyduğumda sinirle kapıyı açtım. Bu iki sürtük şimdiden Tanrı'ya dua etse iyi olurdu. Çünkü bu iki sürtüğü gebertecektim.
"A-anissa..."
HEYYOO CANIMLARIM NASILSINIZZ??? BU HİKAYEMİ UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR. OKUMAYA DEVAM EDİN, VE VOTE+YORUM YAPMAYI KESİNLİKLE UNUTMAYIN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugs And Passions // zjm
FanfictionBradford Lisesi. İki kişiden sorulurdu. Bradford da öyle. Ama bu iki kişinin çok anlaştığı söylenemezdi. Hatta birbirlerinden nefret ediyorlardı. Hey, en büyük aşklar neyle başlar demiştiniz?