Chapter 29

1K 51 8
                                    

"Bunu," diyerek gözüne bir yumruk geçirdiğimde yere yığıldı. Ardından daha da hırçınlaşarak birkaç tekme vurdum. Amanda çığlık atıyordu. Amanda'ya bakarken görüş alanıma Zayn girmişti. Kızın çığlıklarından başka hiçbir şey duymuyordum. Eliyle beni engelliyordu.

O zaman anladım ki kolumdan Luke, Niall, Harry ve Matthew tutuyordu.

Ne yapmıştım ben?

Boku yemiştim.

"Bu aralar hiç iyi değilsin Anissa. Bu seneki kaçıncı kavgan acaba bu?"

Salonun ortasında Niall, Luke ve Harry gülmemeye çalışırken Amanda Sürtüğü ise morarmış gözüne buz tutuyordu.

"Konuşmayacak mısın?" Dedi müdür yardımcımız. Amanda vurduğumda o kadar çığlık atmıştı ki, koç ve müdür yardımcımız kamp evimize gelmişlerdi. Ah, o beyazlamış saçlarıyla hala bana bakıyordu. Sinirden ayağımı sallamaya devam ederken müdür yardımcımız ise sınırlarını aşıyordu.

"İstersen sana bir Psikolojik Danışman ayarlayabilirim. Okulumuzun bir Psikiyatri reviri bulunuyor,"

"Siz bana deli falan mı demeye çalışıyorsunuz?!" Dedim ayağa kalkarak. Cara elimi çekiştimereye çalışıyordu ama hissetmiyordum bile.

"Kesinlikle," dedi Amanda. Tıslayarak bir bakış attığımda susmuştu.

"Diğer gözünü hala morartabilirim,"

"Hayır. Bak ben sadece ailevi sorunlarının-"

Yine aynı şey, ailevi sorunlarım, annem ve babamın üvey olmasından şüphelenme(ki maalesef öz ebeveynlerim) annemi ve babamı arama, kapanış.

"Yeter! Benim ailevi sorunlarım yok tamam mı! Sorun olucak bir ailem yok! Bunu kalın kafanıza sokun!"

Merdivenlere yönelmişken Müdür Yardımcımız ve yanında oturan koçta ayağa kalktı.

"Anissa Digger! Eğer bu odayı terk ederek bir saygısızlıkta bulunacaksan, seni takım kaptanlığından atarım!"

Gözyaşlarımı silip koça baktım. Onun bile bu cümleyi kurduğuna inanamıyordum. Beni çok severdi ve korurdu.

Gözlerim Zayn ve Amanda'ya çevrildi. Zayn'i çok inceleyemesemde Amanda sırıtıyordu. İstediği buydu zaten. Benim yerimi almak.

Ne yapacaktım? Gitmeli miyim? Kalmalı mı?

Eğer burada Bradford Lisesi'nin popüler kızı Anissa Digger olsaydı. Kesinlikle kalırdı ve herkese cevabını verip susmalarını sağlardı.

Ama şuan o yoktu. Şuan, aile sevgisinden yoksun, duygusal ve hassas olan bir Anissa Digger vardı ve çok kırılmıştı.

Sulu gözlülüğüme devam ederek yukarı çıktığımda artık hıçkırıyordum. Ve aşağıdaki uğultulu gelen sesi duyabiliyordum.

Okulumdan hep nefret ediyordum zaten. Sürekli psikolojimin bozuk olduğundan, ailemi göz önünde bulundurmalarından sıkılmıştım. Derslerim kötü falan da değildi.

Üstelik ailem bile yanımda yokken bana onları sebep göstermeleri daha çok sinirlerimi bozuyordu.

Gitmeliydim. Takım kaptanlığından da atıldığıma göre kampta daha fazla duramazdım. Bavulumu alıp eşyalarımı yerleştirmeye başlamıştım.

Aslında tüm olaylar Zayn'e başlayan takıntımla ilgiliydi. Evet, buna takıntı da diyebiliriz. Yattığım insanlarla genelde aramda duygusal bir bağımız olduğunda yatardım. Zayn ile aramızda farklı bir bağ vardı. Bazen sevgi bazen aşk bazen de nefret. İşte bunu görememiştim ve net bir karar veremeden onunla yatmıştım üstelik bende onu istemiştim. Ve bu yüzden ilk tek gecelik ilişkim Zayn'di.

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin