For What?
Eve ağlayarak girmiştim.
Zayn'e yumruk atmıştım.
Ağlamaya devam ediyordum.
Zayn'e yumruk atmıştım.
Ne yapmam gerek bilmiyordum.
Zayn'e yumruk atmıştım.
Kendimi salondaki koltuğa atmıştım.
Zayn'e de yumruk atmıştım.
Lanet olsun.
****2 Gün Sonra
"Okula bugün de gelmedi değil mi?" Diye sordum telefonun bir ucundaki Cara'ya.
"Gelmedi. Luke ve Liam aradılar ama telefonlarını açmıyor."
"Tamam Carr, sağol."
"Önemli değil bebek." Telefonu kapatıp koltuğa attım.
"Ben çok salağım ya,"
"Evet," dedi Niall. Karşı koltukta oturmuş cips yiyordu. Gözlerimi devirdim.
"Sana fikrini sormadım." bana sadece omuz silkti.
"Niall, sence ne yapmalıyım?"
"Zayn'in evine git. Özür falan dile. Biraz öp."
"Öp mü? Ne öpücem be o salağı!"
"Off, Anissa. Öylesine dedim zaten."
"Neden bu kadar büyüttü acaba?"
"Çocuğa yumruk attın. Gururuna asla laf söyleymez Zayn, çok sinirli şuan zaten. O yüzden okula da gelmiyor."
Evet, Niall dün Zayn'i aramıştı ve böğürerek, "Sakın beni o kızın yanıda arama!" Diye bağırmıştı. O kadar bağırmıştı ki Niall, telefonu kulağından uzaklaştırmak zorunda kalmıştı.
"Ama ne yapayım Niall! O adamlar bana sarkıntılık yaparken Zayn sadece beni izliyordu!"
"Zayn işte. Senin ne yapacağını merak ettiği için öyle yapmıştır."
Daha fazla dayanamayacaktım sanırım. Çünkü Benim yüzümden arkadaşları Zayn'e ulaşamıyordu. En önemlisi okulun futbol maçları bir hafta sonra başlayacaktı ve antremanlara katılmıyordu. Üstelik takım kaptanıydı. Ve ben daha kötü hissediyordum. Çünkü arkadaşları benden nefret edebilirlerdi. Sonuçta Zayn'i evden çıkmayan birine dönüştürmüştüm. Bir yumrukla.
"Ben gidiyorum," diyerek aynadaki yansımama baktım. Saçlarım salıktı. Üzerimde siyah mini kot şortum ve gri tişörtüm vardı. Ceketimi de aldıktan sonra dışarı çıktım. (Multimedya)
Bu eve ikinci gelişimdi. İlk geldiğimde sarhoştum ve evi inceleme fırsatı bile bulamamıştım.
Ev, benimkine benziyordu. Oturduğu yerde çok ev yoktu. Sessiz bir semtti.
Zayn'in kapısının ziline basacakken duraksadım. Ne diyecektim ki?
"Eheheh Zayn ya, ben şaka yapmıştım, ciddiye almışsın.."
Off! Oldu Anissa! Birde çocuğa 'dostum, kardeşim' de tam olsun. Hayır, başka birşey bulmam gerek!
"Naber Zayn! İyi misin diye bakmaya geldim de.."
Çok mu şerefsizce oldu? Off, salak Anissa! Zaten çocuğa yumruk attın. Bir de yüzsüz gibi söylediğin şeye bak.
"Selam! Bende burdan geçiyordum-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugs And Passions // zjm
FanfictionBradford Lisesi. İki kişiden sorulurdu. Bradford da öyle. Ama bu iki kişinin çok anlaştığı söylenemezdi. Hatta birbirlerinden nefret ediyorlardı. Hey, en büyük aşklar neyle başlar demiştiniz?