Chapter 39

663 35 9
                                    

"Sende benden başkasına sinirlenme tamam mı? Ama bana da böyle sinirlenme sakın. Çünkü aslında-"

"Anissa, tamam."

Bana sarılmaya devam ederken Cara ve Luke içeri girmişti. Refleks olarak birbirimizden biraz ayrılmıştık.

"Herşey yolunda mı?" Kafamı Zayn'e çevirdim. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. "Yolunda." Diyerek mırıldandı. Ama bu seferde koç kızarmış suratıyla içeriye girdi.

"Şimdi de Amigo kızları kendi aralarında sahada kavga ediyor. Bugünün böyle geçeceğini biliyordum! Hakemler gelmeden çabuk ayırın onları."

"Anissa... Bunu bir tek sen-"

"Cara, kapa çeneni." Dedim koç bize bakarken. "Koç, Amanda dayak yiyor, durum kötüleşmeden ayırmanız gerek. Kimse Winchester Lisesi kızlarına dokunamıyor." Gözlerimi devirip topuklarımın üzerinde dönerek soyunma odasından sahaya bağlanan koridora doğru ilerledim. Sahanın ortasında Winchester Lisesi amigo takımının kaptanı Miranda, Amanda'yı, diğer kızlarda kendi aralarında kavga ediyordu. Tabiki bizim iğrenç amigo takımımız dayak yiyen taraftı.

Yazar
Odadakilerde Anissa'yı takip ederek sahaya çıkmışlardı.

"Winchester," diyerek bağırdı Anissa. Luke, Zayn, Cara ve Liam, Anissa bağırdığında oldukları yerde durmuşlardı.

Miranda sesin geldiği yere doğru döndü. Miranda, Winchester Lisesi'nin Anissa Digger'ı idi. Futbol takımı kaptanıyla da uzun süreden beri sevgiliydi.

Anissa'yı gördüğünde elini Amanda'nın saçlarından aniden çekti. Amanda bu haraketi beklemediği için kendini toparlayamadı ve yere düştü. "Kızlar yeter," dedi Miranda. Diğer amigolarda Anissa'ya bakıp kızları rahat bıraktılar. Miranda, Anissa'ya göre çok daha duygusuz, sert ve kavgacı bir tipti. Bu yüzden de çok tehlikeli bir kızdı.

Luke, Zayn'in kulağına eğilip fısıldadı. "Kızları nasıl etkisine aldığına bak. Sadece bir kere bağırıp gözükmesi yetiyor be!" Zayn gülerek alt dudağını dişleri arasına aldı. "Biliyorum, öyle."

"Hele Miranda gibisine," dedi Cara onlara duyduğunu belli ederek. "Aman, gizli birşey konuşmayalım hiç," dedi Luke gülerek. Elleriylede Cara'nın saçlarını dağıttı.

Zayn, Anissa'yı hayranlıkla izlemeye devam ediyordu.

"Anissa ben-"

"Tamam Miranda. Sen ve sevgilin sahada kavga etmeye devam edecekseniz okuldan gidin."

"Ne? Başka kim kavga etti?" Dedi Miranda. O sırada sahaya Denis girmişti. Yani Zayn'in kavga ettiği çocuk.

"Vay, vay, vay... Anissa Digger gelmiş. Nasıl olurda kırmızı halı sermezsiniz? Okulunuzun divası burada!" Denis, Anissa ve Miranda eskiden tanışıyorlardı.

"Siktir," Zayn sinirlenmişti. Anissa'nın yanına gitmek için bir adım atacaktı ki Luke koluyla onu engelledi. "Sadece seyret Zayn."

"Gerçek divaların halıyla işi olmaz Denis, hala az düşünüyorsun,"

"Anissa, lütfen. Lütfen kavga etmeyin." Denis ve Anissa birbirine bakarken, Miranda'yı hiç duymamışlardı.

Drugs And Passions // zjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin