"Luke ağzımıza sıçacak,"
"Ne alaka?"
"Anissa ile eve gelirken bizi gördü. Buraya kesin uğrar."
"Zayn bence sen eve gitmelisin."
"Saçmalama Niall. Burda kalacağım. Anissa için bir doktor çağırmalıydık."
"Sadece tansiyonu düştüğü için bayıldı Zayn endişeye gerek yok."
"O zaman o uyanana kadar gitmeyeceğim bende."
Tanrım... Kafamın etrafında öyle bir baskı hissediyordum ki.. Biri kafama mı oturuyordu?
"Git işte Zayn. Cara'yı duydun Luke gelirse seni-"
"Luke'tan korkmuyorum Harry tamam mı? Bir yalan buluruz. Eğer çok lazımsa."
Kapayın çenenizi diye bağırmak istiyordum. Ama boğazım kurumuştu. Ah, zaten başım ağrıyordu!
"S-su.." Iyy! O ses benden mi çıktı?!
"Ah, sonunda. Bekle yavaşça iç.." Niall'ın sesi kulağıma dolduğunda yavaşça gözlerimi açtım. Suyu içtikten sonra kendime gelebilmiştim. Biraz.
"Ne oldu... Bana?"
"Bayıldın." Dedi Harry.
"Güzel," bakışlarımı Zayn'e çevirdim. "Şimdi siktirip gidebilirsin, uyandığımı gördün işte."
Zayn sinirle solumaya başlamışken Cara YİNE araya girdi.
"Bak. Zayn ile oturup konuşman gerek. Bu işi çözmelisiniz-"
"Ağzından bir daha Zayn kelimesini duyarsam kötü olacak Cara. Bu işe karışma."
"Cara senin en yakın arkadaşın Anissa. Lütfen düzgün konuş. Onunda bir kalbi var." Dedi Harry. Ağzım beş karış açık ona bakarken yataktan hızlıca kalktım.
"Siz benim duygularımı anlıyor musunuz ki? Benim bir kalbim yok mu Harry?! Ne yaşadığımın farkında mısınız?! Sen Cara! Olayda her zaman benim yanımda olman gerekirken tanışalı iki yada üç ay olmuş birinin arkasında durman normal mi?"
"Bakın-" Zayn de konuştuğunda tekrar bağırdım ve açıkçası her an tekrar bayılabilirdim.
"Senin sesini hiç duymak istemiyorum," dedim ona bakmadan. Biraz fazla bağırdığım için başım dönmüştü ve sendelemiştim. Niall olmasaydı kesin düşerdim.
"Herkes dağılsın. Aşırı yoğun bir gün oldu ve daha saat 12. Yani günün ortasındayız. Yarın okulda görüşürüz." Dedi Niall. Gözlerimi devirip yatağıma oturdum ve hepsinin odamdan gitmesini izledim.
Niall tekrar yanıma geldi.
"Bak. Eğer Zayn ile konuşmamı-"
"Hayır. Zayn falan yok artık. Olmamış gibi... o geceyi hiç yaşamamış gibi sayacağım. Kullanıldım. Bunu itiraz etmiyorum."
"Zayn'in ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum. Sadece o-"
"Onun tek bir amacı vardı. Onu da yaptı. Artık bir daha yollarımız kesişmez işte. Benden istediğini aldı. Bende verdim tabii."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugs And Passions // zjm
FanfictionBradford Lisesi. İki kişiden sorulurdu. Bradford da öyle. Ama bu iki kişinin çok anlaştığı söylenemezdi. Hatta birbirlerinden nefret ediyorlardı. Hey, en büyük aşklar neyle başlar demiştiniz?