"Καλητερα οχι."Φιθιριζει στο αυτι του Νικου η Βανα.
''Γιατι οχι τα παιδια ειναι φιλοι μας...δεν υπαρχει προβλημα ετσι;''Ο Νικος μου αστραφτει ενα πλατυ χαμογελο.Ποσο μου την δινει...Πρεπει να εχει καταλαβει και να με παιζει.
''Φυσικα και οχι.Καθηστε μαζι μας.''Του χαμογελαω και εγω ψευτικα και κανω στην ακρη για να καθησει καποιος διπλα μου.Ο Νικος καθεται γρηγορα στην διπλανη μου θεση και η Βανα καθεται απεναντι μου διπλα στον Κωστα.
Ο Σερβιτορος ερχεται ξανα και παιρνει την παραγγελια απο τους ''φιλους'' μας.
''Το βραδυ ειπαμε να βγουμε ολοι η παρεα ειστε μεσα;''Μας ρωταει ο Νικος.Απο που και ως που η παρεα μας εχει κανονισει χωρις εμας.
''Ποτε αποφασιστηκε αυτο;''Ρωταω θυμομενα.
''Οταν μας εδιωξες ολους απο το σπιτι σου.''Αντιλεγει ο Νικος.
''Αυτο σημενει και οτι και εσυ το ηξερες.''Κοιταω τον Κωστα.
''Εε σιγα μωρε δεν ηταν και σιγουρο οτι θα βγαιναμε.''Λεει χαλαρα ο Κωστας.Κανονιζουνε χωρις εμενα κατι συμβαινει εδω.Δεν απανταω απλως βγαζω απο την τσεπη μου τα τσιγαρα και στριβω ενα.
''Καπνιζεις;''Με ρωταει εκπληκτη η Βανα.
''Ναι μερικες φορες.''Κουναω το κεφαλι μου.Βασικα καπνιζω οταν εχω νευρα και αυτη την στιγμη εχω νευρα.Μεχρι και ο κολλητος μου δεν μου ειπε τιποτα.
Το φαγητο ερχεται και ενω πριν μια ωρα ειχα απιστευτη ορεξη τωρα δεν μπορω να το κοιταω καν.Η Βανα με κοιταει με εκεινα τα μεγαλα ματια της σαν να καταλαβεινει τι εχω.Μιλανε για ασχετα πραγματα.Εγω δεν συμμετεχω καν στην κουβεντα.
Το κινητο μου δονειτε.Βλεπω το ονομα της Ζωης.
''Ελα θα περασεις απο το σπιτι μου για λιγο;''Με ρωταει αμεσως με την σεξι φωνη της.
''Ναι ερχομαι.''Λεω σιγανα και το κλεινω.
''Πρεπει να φυγω.''Σηκωνομαι απο την καρεκλα.Κανω μερικα βηματα και ο Κωστας με σταματαει με το χερι του.
''Θα ερθεις το βραδυ ετσι;''
''Οχι.''Του λεω κοφτα και φευγω με βιαστικες κινησεις.Δεν παρακαλαω κανεναν.Δεν τους εχω αναγκη.
Μπαινω στο αυτοκινητο και οδηγω γρηγορα μεχτι το σπιτι της Ζωης.Εχω αναγκη να ξεσπασω.
......................
''Αυτο ηταν καλο.''Λεει με ενα μειδιασμα η Ζωη και πεφτει διπλα μου λαχανιασμενη.
''Μονο καλο;''Την ρωταω σαρκαστικα.
''Ψωνιο.''Με κοροιδευει.''Εχεις κατι;''Με ρωταει.
''Σαν τι να εχω;''Το παιζω ανετος.Σηκωνομαι και φοραω το μποξερακι μου.
''Ησουν καπως σημερα.Εννοω πιο μηχανικος.''Ξαπλωνει μπρουμιτα και με κοιταει.
''Εχω λιγα νευρα αυτο ειναι ολο.''Φοραω βιαστικα τα ρουχα μου.
''Μπορω να βοηθησω;''Με κοιταει διστακτικα.
''Οχι .''Της το κοβω εκει.Ποτε δεν ειχα τετοια σχεση με καποια και δεν ειναι ουτε κοπελα μου ουτε φιλη μου.Οχι οχι ειναι ''Φιλη με προτεριματα'' Οπως λενε.
''Καλα καλα μην αρπαζεσαι αντε φυγε τωρα οπου να ναι θα γυρισει η μαμα μου.''Μου πεταει το μπλουζακι μου.Την χαιρετω και φευγω βιαστικα.
Το απογευμα περναει απιστευτα βαρετα.Ο Κωστας με πηρε τηλεφωνο κανα 2 φορες αλλα δεν το σηκωσα.Δεν εχω καμια ορεξη να του μιλησω.Τουλαχιστον πιστευα οτι αυτος θα ηταν πραγματικος φιλος και οχι σαν τους αλλους...
Μιλησα και με την μαμα μου.Ειπε οτι σε δυο εβδομαδες θα παρουν αδεια για τα γενεθλια μου και ετσι θα με δουνε.Ενταξει δεν εχω θεμα ετσι και αλλιως μου λειψανε αν και δεν το παραδεχομαι συχνα.Ειναι καποιες στιγμες που αισθανεσαι μονος και δεν εχεις σε κανεναν να μιλησεις.Ειναι οι στιγμες που καταλαβαινεις πως ολοι κοιτανε τον κωλο τους.Κανεις δεν νοιαζεται για κανεναν αλλον περα απο τον ευατουλη τους.
Αλλα οχι εγω δεν χρειαζομαι κανεναν ειμαι καλα μονος.Παντα τα καταφερνα και τωρα θα τα καταφερω.Μπαινω στο μπανιο γρηγορα για να μου φυγει ολη αυτη η μουντη διαθεση.
Ακουω το κουδουνι που βαραει αρκετη ωρα.Δενω μια πετσετα γυρω απο την μεση μου και κατεβαινω τις σκαλες.Ανοιγω την πορτα και βλεπω την Βανα.
Βαζει τα χερια της στα ματια της.''Οοο συγνωμη που ηρθα ετσι ....''Βγαζει τα χερια της απο τα ματια της και κοιταει το σωμα μου.''Αλλα ηθελα να δω αν εισαι καλα.''Λεει νευρικα και της κανω χωρο να μπει μεσα.............
______________________________________________________________
Θα μπορουσατε επισης να διαβασετε την ολοκληρωμενη ιστορια που εχω γραψει που λεγετε ''Το τερμα του Παραδεισου.'' Θα με βοηθουσατε πολυ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ <3
*Το επομενο κεφαλαιο θα ειναι γεματο εξελιξεις*
YOU ARE READING
Η καινούρια./The new girl.
Teen FictionΟ Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου θα την πλησιάσουν λόγω της ομορφιάς της αλλά οι σκοποί τους ειναι άλλοι.Ο Louc θα βα...