''Οο θεε μου τι ειναι αυτο;''Ακουω εναν συμπεκτη μου να λεει απο διπλα μου.Ενταξει ολοι ειχαμε καταλαβει οτι ειχε καλο σωμα μεσα απο τα τζιν και τα φουτερ αλλα τωρα με αυτο το κολλητο σορτσακι και το τυραντακι....ειναι το κατι αλλο.Καποια αγορια σφυριζουν απο τις κερκιδες και η Βανα μας κοιταει ντροπαλα βασικα εμενα κοιταει που εχω καρφωθει πανω της.
''Κωλαρα εχει.''Λεει ο Κωστας.
''Αμαν ρε λιγουρι.''Του λεω.
''Ελα που δεν σου αρεσε τωρα;''Με σκουνταει ο Κωστας.
''Δεν ειπα οτι δεν μου αρεσε ρε Κωστα.''Λεω ενοχλημενος.Ο Γυμναστης σφυριζει και μαζευομαστε ολοι γυρω του.Τα αγορια κλασσικα πισω απο τα κοριτσια.Και αυτη την φορα ολοι κοιταμε μονο την Βανα.Ψηλα καλιγραμα ποδια που φαινονται γυνασμενο.Στητο κωλο βασικα οχι μονο στητος ειναι και αλλα πολλα αλλα δεν μπαινω σε λεπτομεριες. Μαλλον πρεπει να εχει και λιγους κοιλιακους γιατι το μπλουζακι που φορανε τα κοριτσια στην γυμναστικη ειναι αρκετα κολλητο.Και επισης ενα υπεροχο γεματο στηθος.Τα μαλλια της σε εναν κοτσο που δεν πεταει ουτε ενα τουφακι!
''Λοιπον ξεκιναμε με 10 φορες το γηπεδο τρεξιμο και μετα διατασεις.Υστερα χωριζεστε αγορια κοριτσια.Κοριτσια Volley Αγορια μπασκετ.''Μας υπαγορευει ο γυμναστης.''Παλι μπασκετ θα παιξουμε; Ας παιξουμε και λιγο ποδοσφαιρο...''Λεω αλλα με αγριοκοιταει.
''Ποδοσφαιρο το καλοκαιρι τα λεμε καθε χρονια αυτα.''Με κοιταει αγρια.
Ξεφυσαω νευριασμενος και ξεκιναμε ολοι να τρεχουμε.Τελειωνουμε το τρεξιμο και ξεκινανε οι διατασεις.Σε αυτο το μερος παντα γινετε χαμος...Τα κοριτσια αρχιζουν να σκυβουν μπροστα μας.Οι περισσοτεροι σφυριζουν και ζητοκραυγαζουν.Εγω καθομαι αμιλικτος απλως και κοιταω.
''Μαλλον δεν εχετε ξαναδει κωλους.''Γυρναει η Βανα και μας λεει δυνατα.Ακουγονται κατι'Οοοοοο και πες τα κοριτσαρα' απο τα κοριτσια.Τα αγορια το σκανε και κοιταζομαστε ολοι.Μας ταπωσε η ντροπαλη η Βανα...βρε μπραβο εχει κοτσια τελικα.
''Πολυ αγριο το μωρο.''Λεει ενας 'μαγκας' απο πισω.
''Τι ειπες;''Γυρναει και του λεει.
''Οτι εισαι πολυ αγρια μωρο μου.''Λεει ο τυπος που ουτε το ονομα του δεν ξερω.Η Βανα παιρνει μια βαθια ανασα και σφιγγει τα χειλια της.Δεν λεει τιποτα γυρναει στην θεση της και συνεχιζει τις διατασεις.Μετα απο λιγη ωρα χωριζομαστε και μοιραζονατι μπαλες.Η Βανα κατευθυνεται στον γυμναστη και του λεει κατι.Μα καλα γιατι την κοιταω ολη την ωρα.Επικεντρονομαι στο παιχνιδι της υπολοιπη ωρα.Ενταξει δεν ειμαι κακος στο μπασκετ...και το υψος εχω αλλα με το ποδοσφαιρο τα παω καλητερα.
Καθως προσπαθει να με προσπερασει ενας αντιπαλος με σπρωχνει και πεφτω κατω με ολη μου την δυναμη.Σηκωνομαι και τον αγριοκοιταζω.
''Τι εγινε Λουκ εισαι καλα;''Με πιανει ο γυμναστης απο τον ωμο και με βοηθαει να σηκωθω.''Καλα ειμαι απλως θελω να καθησω.''Του λεω και μου κανει νοημα να παω στις κερκιδες.Πηγαινω κουτσενοντας μεχρι εκει.Αμα το στραμπουληξα θα δει τι θα παθει...Ο Γυμναστης μου φερνει παγο και το βαζω στον αστραγαλο μου.Τα κοριτσια μπροστα μου παιζουν βολλει.
Η Βανα παιζει πολυ καλα.Βασικα παιζει καλητερα απο ολες.Κανει μπλοκ και καρφωνει υπεροχα.Ο γυμναστης την φωναζει και ερχονται προς το μερος μου.
''Λοιπον ενταξει μπορεις να μπεις στην ομαδα.Την Δευτερα μετα το σχολειο εχουμε προπονηση 2 ωρες.Ναι εισαι εκει ενταξει;''
''Ενταξει. Τι να φορεσω;''Ρωταει ντροπαλα.
''Ελα με φορμες και θα σου δωσω εγω την στολη του σχολειου.''Της απανταει.
Νευει και ερχεται προς το μερος μου.Καθομαι καλητερα και την κοιταω.
''Ευχαριστω.''Με κοιταει βαθια.
''Για ποιο πραγμα;''
''Αν δεν μου ελεγες για την ομαδα βολλει δεν θα το ηξερα.Και τωρα μπηκα!''Λεει ενθουσιασμενη.
''Χαιρομαι.''Λεω ξερα.Με κοιταει και φευγει νευριασμενη.
Οι υπολοιπες ωρες περνανε γρηγορα.Τα κοριτσια λενε οτι θα μαζευτουν στο σπιτι της Ρανιας να ετοιμαστουν ολες .. μαζι και η Βανα.Αυτο σημενει σιγουρα οτι μπηκε στην παρεα.
Το υπολοιπο της ημερας περναει βαρετα.Η Βανα δεν μου μιλαει καθολου και με αποφευγει.Ισως γιατι την τελευτεα φορα της μιλησα λιγο αποτομα αλλα ετσι ειμαι εγω...
Στο τελος του σχολειου παιρνω την Νενα και πηγαινουμε σπιτι.Ανοιγω την πορτα και σπρωχνω γρηγορα την Νενα πανω στο κρεβατι.
''Παιδι μου γυρισες;''Ακουω μια φωνη απο την κουζινα.Η Γιαγια μου.... επρεπε να ειχε φυγει.Η Νενα βαζει ξανα την μπλουζα της και βγαινουμε εξω.
''Ναι ηρθα με μια συμμαθητρια.''Λεω αθωα.Που να ηξερες γιαγιακα μου.
''Ααα ενταξει εχει φαγητο και για την κοπελα τοτε.Εγω ειμαι η γιαγια του Λουκα.''Της δινει το χερι.
''Οχι Λουκα γιαγια..''Γρυλιζω.
''Ετσι λεγανε τον παππου σου ετσι θα σε λεω και εγω.''Λεει αποφασιστηκα.
''Λοιπον εβαλα τα ρουχα σου στο πληντηριο και τακτοποιησα το αχουρι σου.Εγω φευγω τωρα.Και χαρηκα που σε γνωρισα.''Λεει η γιαγια μου στην Νενα και με φιλαει στο μαγουλο.
''Ευχαριστω...''Της φωναζω καθως βγαινει απο την πορτα.
''Και τωρα οι δυο μας''Με πλησιαζει αργα.Την τραβαω γρηγορα πανω μου και την ανεβαζω στον παγκο της κουζινας.Μου τραβαει την μπλουζα και ακουμπαει τους κοιλιακους μου.
''Σε θελω.''Ψιθιριζει καθως μπαινω μεσα της γρηγορα.
......................................
Ειναι Σαββατο και σε 3 ωρες το παρτι θα αρχισει.Τα εχω σχεδον ετοιμα.Ανεβοκατεβαινω τις σκαλες ολη την ωρα γιατι ξεχναω μικρο πραγματα.Το κουδουνι χτυπαει.Βαζω γρηγορα ενα μαυρο στενο μπλουζακι και ανοιγω την πορτα.Ο Κωστας μπανει μεσα στην τριχα.
''Αα εσυ το πηρες πολυ σοβαρα το θεμα...''Το κοροιδευω.Φοραει ενα καρο πουκαμισο και ενα τζιν.Σπανια ντυνεται ετσι.
''Σου ειπα..Αποψε θα την ριξω...''Μου κλεινει το ματι......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η καινούρια./The new girl.
Genç KurguΟ Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου θα την πλησιάσουν λόγω της ομορφιάς της αλλά οι σκοποί τους ειναι άλλοι.Ο Louc θα βα...