Part 10

47.6K 3.4K 22
                                    

''Για τολμα..''Της δειχνω το μπρατσο μου.


''Ασε ρε επιδιξια.''Γελαει δυνατα και μου πετα ενα τενεκεδακι στο κουτελο.


''Θα με σκοτωσεις εσυ αποψε.''Πιανω το κεφαλι μου.Αφηνει την σακουλα κατω και με πλησιαζει πιο πολυ.Ερχεται ακριβως μπροστα μου και μου δινει ενα φιλι στο κουτελο.''Τωρα νομιζω θα περασει.''Λεει παιχνιδιαρικα και γυριζει στην προηγουμενη θεση της.Την κοιταω που μου χαμογελαει και περναω αμηχανα τα δαχτυλα μου μεσα απο τα χερια μου.



''Εμ ειναι ενταξει μπορεις να φυγεις αμα θελεις ... μην ανυσηχουν...εμ και οι γονεις σου..ξερεις.''Τραυλιζω; Εγω ο Λουκ τραυλιζω σε κοριτσι; Αποκλειεται!!!


''Δεν υπαρχει προβλημα ετσι και αλλιως με εχουν συνηθισει να γυρναω πιο αργα.Εδω το διαλυεται αρκετα γρηγορα."Μου λεει.


''Εεε οχι και αρκετα γρηγορα 4 ηταν.''Κουναω τα χερια μου.''Τελως παντων παμε και στο πανω οροφο ετσι και αλλιως υπηρχε λογος που σε κρατησα να με βοηθησεις.''Αυτο δεν επρεπε να το πω.Ανεβαινω γρηγορα τις σκαλες για να αποφυγω τις ερωτησεις της.



''Τι λογος υπηρχε;''Μου χτυπαει την πλατη για να γυρισω.


''Για ποιο πραγμα μιλας;''Κανω τον ανηξερο.


''Κατω μου ειπες οτι υπηρχε λογος που με κρατησες εδω...θελω να μου τον πεις.''Καθεται σε μια καρεκλα και στραβωνει τα ποδια της.


''Επειδη θα πηγαινες με τον Νικο.''Λεω χαλαρα και της γυρναω την πλατη για να μην βλεπει την φατσα μου.


''Ωραια και ποιο ειναι το θεμα σου;''Χανει την υπομονη της.


''Απλως ο Νικος θα σου ζητουσε αλλα πραγματα.''


''Τι πραγματα;''Ρωταει.Αντε να της εξηγησω τωρα τοσο αθωα που ειναι.


''Πραγματα που μαλλον εσυ δεν θα ηθελες να κανεις.''Λεω ξερα και κοκκινιζει.


''Και νομιζεις οτι δεν θα μπορουσα να πω οχι;''Ρωταει δειλα.Εχει τοσο ευαλωτο προσωπο.


''Ειναι ο Νικος και δεν θα μπορουσες να πεις οχι.Για αυτο προτιμησα να εισαι εδω που δεν θα κινδυνευες απο τετοια.''Κουναω τα χερια μου αμηχανα.


''Ενω εδω...''Λεει ειρωνικα.


''Δεν καταλαβα ...''Λεω νευριασμενος.


''Στην κουζινα.''Βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της.Μαλλον ντρεπεται.


"Λες που με χτυπησες;''Γελαω και εκεινη χαμογελαει.''Λοιπον αντε κουνησου αν καθομαστε δεν θα τελειωσουμε ουτε αυριο.''Της λεω για να κλεισω την κουβεντα εκει.


Συνεχιζουμε το καθαρισμα για αλλη μιση ωρα και κατεβαινουμε με 5 σακουλες γεματες σκουπιδια.Ξαπλωνουμε στον καναπε και βαζουμε τα ποδια μας πανω στον καναπε.Κοιταζομαστε και γελαμε.Ειναι σαν εκεινες τις ταινιες αυτη η σκηνη.


''Εγω να φευγω.''Λεει και σηκωνεται απο τον καναπε.Παραπαταει λιγο αλλα σταθεροποιηται.


''Καποια ηπιε πολυ.''Την κοροιδευω.


''Μονο λιγο ηπια.''Μου δειχνει με τα δαχτυλα της σηκωνομαι και εγω απο τον καναπε και πηγαινω διπλα της.


''Λοιπον τα λεμε την δευτερα.''Με χαιρεται με το χερι της και με πλησιαζει.Ακουμπαει με τα δαχτυλα της το στερνο μου και με κοιταει πονηρα.


''Εισαι μεθυσμενη..''Της λεω.


''Λιγο μονο λιγο.''Γελαει παλι και με αγκαλιαζει.


''ΚΑι επειδη εισαι μεθυσμενη πρεπει να φυγεις γιατι δεν θα κρατηθω και πολυ να μην σε ξαναφιλησω.''Λεω ξεπνοα.


''Μα εγω θελω να με φιλησεις.''Λεει αργα στο αυτι μου και ειναι λες και ηλεκτριζομαι........

Η καινούρια./The new girl.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora