Part 22

43.7K 3.1K 38
                                    

Ξεφυσαω και γυρναω κανονικα στην θεση μου.Γιατι ειναι τοσο ξεροκεφαλη;... να της εξηγησω θελω! Παιρνω ενα χαρτακι και γραφω.*Στο τελος των μαθηματων στην τουαλετα.Μη τυχον και δεν ερθεις...*   Το αφηνω στην πλευρα της και με κοιταει με απορια.Το ανοιγει και στριφογυριζει τα ματια της.Σκιζει το χαρτακι σε πολλα κομματακια και με κοιταει.




Την κοιταω απειλιτικα σαν να της λεω 'Αν δεν ερθεις...' ανταποδιδει το βλεμμα και γυρναει ξανα στο μαθημα.Πιστευει οτι θα ελεγα εγω κατι τετοιο; Και δεν με ακουει κι ολας! Εγω ομως που φιλησε τον φλωρο την συγχωρεσα κατευθειαν.Εεε βεβαια νομιζει με δυο φιλακια εχει τελειωσει.






Το κουδουνι χτυπαει και κοιταζω την Βανα καθως σηκωνομαι.''Που πας;''Με ρωταει ο Κωστας.



''Εε σπιτι εχω προπονηση σε λιγη ωρα.Θα τα πουμε το βραδυ ετσι; Ελα να με παρεις.''Του λεω βιαστικα και πηγαινω γρηγορα στις τουαλετες χωρις να με δει κανεις.


Περιμενω 5 λεπτα και η Βανα δεν εχει εμφανιστη.Την καλω στο κινητο και το εχει απενεργοποιημενο.Μηπως μπερδευτικε; Μηπως πηγε στις τουαλετες του αλλου οροφου;


Ξεκιναω γρηγορα για τον κατω οροφο.Φτανω και την βλεπω ακουμπισμενη στον τοιχο.




''Εισαι απαραδεκτος.Μου λες να ερθω εδω και καθομαι και περιμενω μονη.''Μου φωναζει.



''Σε περιμενα στις πανω τουαλετες και εγω εδω και ποση ωρα και μην μου φωναζεις.''Της λεω ηρεμος.Με κοιταει απολογητικα και χαλαρωνει τους ωμους της.



''Λοιπον θα μου πεις τι ηθελες γιατι εχω και προπονηση;''



''Για αυτα που ακουσες.''Της λεω.



''Νομιζω ακουσα καθαρα.Απλως επαιζες μαζι μου...''Βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της...



''Αυτα τα ελεγα στον Κωστα για να μην καταλαβει κατι...του εριχνα σταχτη στα ματια ρε Βανα.Πιστευεις οτι θα σε κοροιδευα ετσι; Ή οτι αυτα που σου ελεγα δεν ειναι αληθινα; Αν πιστευεις τετοια πραγματα για μενα τοτε αυτο που εχουμε δεν μπορει να συνεχισει...''Κοιταω στο πατωμα και παιρναω τα δαχτυλα στα μαλλια μου.



''Τι εννοεις;''Λεει ενοχλημενη.


''Εννοω οτι δεν με ξερεις καλα και δεν μου εχεις εμπιστοσυνη και το κυριοτερο δεν καθεσαι ποτε να συζητησεις πετας απλως ενα 'Δεν θελω αλλες δικαιολογιες' και φευγεις.Ενω εγω σε πιστεψα με τον φλωρο τον Νικο.Κατευθειαν.''



''Εσυ ομως δεν συνηθιζεις να συμπεριφερεσαι καλα στις κοπελες μεχρι και ο ιδιος το παραδεχεσαι!''Κουναει τα χερια της και ακουμπαει στον τοιχο.



''Με εσενα ειναι διαφορετικα Βανα.''Της φωναζω και τρομαζει.



''Δεν ξερω ποιον να πιστεψω...''Λεει στεναχωρημενα.


''Ποιον αλλον να πιστεψεις;''Τι εννοει δεν καταλαβαινω.


''Την Ρανια.''


''Και τι σχεση εχει η Ρανια;''Την πλησιαζω.



''Μιλουσαμε και μου ειπε οτι γενικα κανεις τετοια πραγματα σε κοπελες...''Κοιταει απομακρα.



''ΕΚΑΝΑ και απο οτι καταλαβα ακομα δεν με πιστευεις.Πιστευεις τις μαλακιες της καθε Ρανιας η οποια εχει καταλαβει σιγουρα κατι για εμας και προσπαθει να σε κανει να απομακρυνθεις απο μενα.''



''Και γιατι να το θελει αυτο;''


''Αχ Βανα εισαι πολυ αθωα...''Παιρνω μια ανασα.''Με την Ρανια και βασικα με ολες τις κοπελες της παρεας εχω παρελθον...το ξερω οτι αυτο που σου λεω σε ταραζει αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Και οσο υπαρχεις εσυ εγω δεν θελω να ειμαι με καμοια απο αυτες....''Δειχνω προς μια κατευθυνση και επιτελους με κοιταει.Κοιταζομαστε για αρκετη ωρα μεχρι που βαζει τα χερια της γυρω απο τον λαιμο μου και με αγκαλιαζει σφιχτα.Ξαφνιαζομαι αλλα τυληγω τα χερια μου γυρω της.Το αρωμα της μου προκαλει παλι.. αυτη την αισθηση στο στομαχι.Απομακρυνεται.



''Πρεπει να φυγω θα χασω την προπονηση.Να σε παρω τηλεφωνο καποια στιγμη;''Με ρωταει ντροπαλα.Αυτο το προσωπακι το λατρευω.



''Φυσικα.''Λεω νευρικα και απομακρυνεται γρηγορα.Χαμογελαω μονος εξω απο της τουαλετες.Τελικα τα κοριτσια δεν σου προκαλουν μονο πονοκεφαλο...Κοιταω την ωρα...Ωχ θα αργησω στην προπονηση...Τρεχω εξω απο το σχολειο και μπαινω στο αμαξι μου.Ξεκιναω γρηγορα..Το ματι μου πιανει μια κοπελα στο πεζοδρομιο.Ειναι ιδια η Βανα.Μα καλα αυτη δεν μου ειπε οτι ειχε προπονηση; Την προσπερναω αργα και βλεπω το προσωπο της.Αυτη ειναι.Θελω να σταματησω να την ρωτησω τι εγινε αλλα αν δεν παω σημερα στην προπονηση ο coach δεν θα με βαλει μεσα στο παιχνιδι.Θα την παρω οταν γυρισω...




Μετα απο μια ξεθεωτικη προπονηση γυρναω σπιτι και κανω ενα μπανιο.Παιρνω το κινητο μου στα χερια μου και καλω το νουμερο της.



''Ελα μπορεις να ερθεις σπιτι μου;''Της λεω απευθειας.


''Εχω πολυ διαβασμα και το βραδυ ειπαμε οτι θα βγουμε ολοι... οποτε πρεπει να διαβασω τωρα.''Λεει απολογητικα.


''Καλα καλα θα τα πουμε εκει.''Της το κλεινω κατευθειαν.Εχει εξηγησεις να μου δωσει........




____________________________________________________



Τελειωσε και αυτο το παρτ... θελω να μου πειτε απο κατω αν σας αρεσει και αν θελετε να το συνεχισω ...Vote &Comment plz ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ lOVE YA. <3

Η καινούρια./The new girl.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon