Part 24

42.2K 3K 48
                                    

''Τι κανεις Louc θα μας καταλαβουν.''Μου φωναζει και με σπρωχνει μακρυα.



''Θελω να σε ρωτησω κατι και θα μου απαντησεις ειλικρινα.''Την πλησιαζω παλι και κοιταω τα πρασινα ματια της.



''Σε ακουω.''Βαραει το ποδι της νευρικα στα πλακακια του μπανιου.



''Μετα το σχολειο που πηγες;''



''Προπονηση αφου σου ειπα.''Το παιζει χαλαρη αλλα βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της.Μπορω να την καταλαβω απο τις πιο απλες της κινησεις.



''Σε ξαναρωταω που πηγες μετα που μιλησαμε.''Προσπαθω να κρατησω την φωνη μου χαμηλη.



''Σου ξαναλεω λοιπον στην προπονηση.''Σφιγγει τα δυο της χειλι.


''Εγω σε ειδα πεντε λεπτα μετα που μιλουσαμε να πηγαινεις προς το σπιτι σου.Απαιτω την αληθεια και οχι ψεματα.''Σφιγγω τις γροθιες μου.




''Απλως δεν ηθελα να παω στην προπονηση.''


''Γιατι;''Την πιεζω.


''Δεν μου αρεσει.''Η φωνη της σπαει.Λεει σιγουρα ψεματα.


''Σε ξαναρωταω Βανα.Γιατι δεν ηθελες να πας στην προπονηση.''


''Δεν ηθελα.''Λεει σιγανα.



''Σε πειραξε ο προπονητης;''την ρωταω εντρομος.Αν εστω την ακουμπησε ο παλιογερος θα εχει να κανει μαζι μου και με ολο το σχολειο...




''Θα σε ριξουμε λιγο νερο και θα γινεις περδικι.''Ακουε την φωνη της Ρανιας απο μακρυα.



Κοιταζομαστε και δεν ξερουμε τι να κανουμε.Πως θα εξηγουσαμε γιατι ειμαστε μονοι μεσα στις τουαλετες.



''Μπες μεσα..''Μου ψιθιριζει. και μου δειχνει την πορτα της τουαλετας.



''Μα..''Παω να πω.


''Δεν εχουμε χρονο.''Με σπρωχνει και μπαινω μεσα κλεινοντας την πορτα.




''Τι κανεις εδω Βανα;''Ακουω την φωνη της Νενας.



''Ηρθα να φερω λιγο βρεγμενο χαρτι στην Σοφια για να ξυπνησει αλλα την βλεπω καλητερα...Καλα εισαι;''Ρωταει η Βανα την Σοφια.



''Ναι αρκετα καλητερα.Σε ευχαριστω που με σκευτηκες.''Της απανταει εκεινη αργα.



''Τιποτα.Απλως να ριξουμε αφθονο νερο στο προσωπο σου και μετα θα ηταν καλητερα να φυγεις και να πας σπιτι σου.''Συνεχιζει η Βανα.



''Οχι οχι θα καθησω κι αλλο αν πω στην μανα μου οτι λυποθυμησα θα τρομαξει πολυ και αμφιβαλλω να με αφησει να ερθω στο παρτι το Σαββατο.''Λεει η Σοφια.



''Ωραια οπως θες παμε εξω τωρα.''Λεει η Βανα.Ακουω τακουνια και παω να ανοιξω την πορτα εδω.



''Εσυ περιμενε εδω.''Ακουω μια φωνη.Σε εμενα μιλαει;



''Τι θες Νενα;''Λεει η Βανα.



''Που ειναι ο Λουκ;''Λεει καθαρα την καθε μια λεξη.


"Που θες να ξερω εγω;''Λεει χαλαρα η Βανα.



''Στοιχηματιζω οτι ειναι πισω απο αυτη την πορτα.''Λεει η Νενα πονηρα.Ωχ μας τσακωσε...



''Κοριτσακι μου εχεις τοσο κολλημα με τον Λουκ που εχεις παθει εμμονη μαζι του.Εισαι το σκυλακι του και μαλλον σου αρεσει αυτο...Αλλα μια τοσο ομορφη κοπελα να τρεχει πισω απο εναν μαλακα δεν το βρησκω σωστο και επισης νομιζεις οτι κατι τρεχει μαζι του ενω εγω τον Λουκ τον αντιπαθω.Με φωναζει φυτο μπροστα σε ολους τι σχεση φανταζεσαι οτι μπορει να εχω εγω με αυτον;''Φωναζει η Βανα και η Νενα δεν απανταει.Την εβαλε στην θεση της πραγματικα .Και οχι δεν υπαρχει περιπτωση να τα εννοει αυτα η Βανα!



''Εχεις δικιο...''Λεει ηττημενα η Νενα και ακουω τακουνια μαλλον εφυγε.



''Louc , οταν φυγουμε απο το μαγαζι περιμενε με εξω απο το σπιτι σου.''Λεει σιγανα πισω απο την πορτα.Εγω θελω τωρα να μου μιλησει.Μαλλον ο προπονητης της την επεσε και μαλλον φοβαται να το πει.Αλλα αν εγινε κατι τετοιο θα τον κανω να μετανιωσει την ωρα και την στιγμη που γεννηθηκε.



Ανοιγω την πορτα και δεν την βλεπω εκει.Βγαινω σιγα σιγα και εγω απο τις τουαλετες και πηγαινω απευθειας στο μπαρ.Θα πω οτι καθομουν εδω και απλως δεν με ειδαν.Καθομαι εδω περιπου για δεκα λεπτα και συνεχιζω να πινω.Βλεπω το κεφαλι του Κωστα μεσα στο πληθος.



''Που εισαι ρε μαλακα, ανησυχησα.''Λεει ο Κωστας.



''Εδω καθομουν ρε δεν γουσταρω να βλεπω λυποθιμιες και βλακειες.''Του λεω χαλαρα και πινω αλλη μια γουλια απο το ποτο μου.



''Καλα αντε ελα παμε πισω.''Με τραβαει απο το καθισμα και προχωραμε μεσα στο πληθος παλι.Αισθανομαι λιγο το κεφαλι να γυριζει αλλο το αντεχω.



Καθομαι ξανα στον καναπε και αφηνω το κεφαλι μου πισω να ξεκουραστη.''Εισαι καλα ρε κολλητε;''Ρωταει παλι ο Κωστας.



''Ναι απλως το κεφαλι μου.''Κανω μια κινηση με τα χερια μου σαν να γυριζει...''Και εμενα''Παραπονιουνται και αλλοι απο την παρεα.




''Παμε να φυγουμε τοτε δεν ειναι και η Σοφια καλα...''Λεω και τους κοιταζω ολους.Θελω να μιλησω με την Βανα.




Συμφωνουμε να φυγουμε και αφου εγω και ο Κωστας πληρωνουμε ολα τα ποτα παμε σπιτια μας.Την περιμενω  εξω στην βεραντα να ερθει.Την βλεπω να ερχεται μεσα στο σκοταδι.Κραταει τις γοβες της στο χερι της και περπαταει στην μυτες.



''Ηρθα...''Μου λεει ντροπαλα και καθεται στα σκαλακια.Σηκωνομαι και πηγαινω διπλα της.



''Ωραια και για πες μου τωρα τι σου εκανε ο παλιογερος....''Της λεω και με κοιταζει περιεργα.



''Δεν εκανε κατι ο προπονητης...''Κοιταζει τα χερια της και τα παιζει νευρικα.


''Και τοτε ποιος;''Σηκωνω το κεφαλι της με το δαχτυλο μου.



''Τα κοριτσια...''



'Ποια κοριτσια δεν καταλαβαινω!''


''Δεν με συμπαθουν καθολου..μιλανε πισω απο την πλατη μου καμια δεν μου μιλαει και μερικες φορες μου πετανε και καλα την μπαλα καταλαθος στο κεφαλι...Και εγω δεν το αντεχω αυτο...ξες οτι δεν ειμαι απο τα ατομα που θα μιλησει ευκολα αλλα δεν μου αρεσει καθολου εκει μεσα μου συμπεριφιρενονται απαισια.Ενα κοριτσι κι ολας με απειλησε οτι αμα δεν βγω απο την ομαδα θα το πληρωσω...''Βαζει τα κλαματα.Την παιρνω γρηγορα στην αγκαλια μου.Μου μουσκευει λιγο την μπλουζα αλλα αυτο δεν με νοιαζει και πολυ...Δεν της λεω τιποτα νομιζω οτι τα λογια σε αυτες τις στιγμες ειναι περριτα.Μου φτανει που την εχω στην αγκαλια μου που μπορω να την αγγιζω και να την αισθανομαι και ολο αυτο ειναι τοσο υπεροχο.Νομιζω την εχω ερωτευτει.....








_______________________________________________________________



Μιας που ειναι 8 Αυγουστου ...Σημερα εχει γενεθλια ο Shawn Mendes Η μεγαλη μου αγαπη...Χρονια του πολλα λοιπον!!!! Δεν ξερω αν σας ικανοποιησε αυτο το κεφαλαιο:(
Love ya. <3

Η καινούρια./The new girl.Where stories live. Discover now