Το κεφαλι μου παει να σπασει απο την πιεση.Οσο σκευτομαι οτι την ακουμπαει , οτι της μιλαει και οτι την κανει να γελαει ...μου ερχεται να παω να τους βρω. Και δεν εχω και καποιον για να μιλησω.Με τον Κωστα δεν μιλαμε και οι υπολοιποι απο την παρεα ειναι ανωριμοι δεν θα καταλαβουν τι νιωθω. Οι γονεις μου δεν νομιζω να νοιαζονται και πολυ. Οποτε ας παω για τρεξιμο.Αν και ο καιρος δεν ειναι πολυ καλος.Ισως συναντησω και 'τυχαια' την Βανα με τον Μπραιαν.
Βαζω φορμα και ζακετα και βγαινω με τα ακουστικα στα αφτια μου.
''Που πας;''Με ρωταει η μαμα μου αλλα δεν της απανταω.Ξεκιναω το τρεξιμο απευθειας.Περναω απο τα πιθανα μαγαζια που θα μπορουσαν να πανε αλλα δεν ειναι πουθενα.Ωχ Λουκ χαλαρωσε.Καπου εδω θα ειναι.
Χοντες ψηχαλες πεφτουν πανω στο κεφαλι μου.Βριζω δυνατα για την κακοτυχια μου.Μια παρεα κοριτσια χαχανιζουν με την αντιδραση μου.
''Θες να σε παμε καπου;''Με ρωταει μια κοπελα με καστανα μεχρι τον ωμο μαλλια.Σε αλλη φαση θα δεχομουν αλλα τωρα οχι.
''Ειμαι καλα.''Ψελλιζω νευριασμενος και μπαινω κατω απο ενα υποστεγο.
''Μα δεν μας ειναι κοπος..''Λεει μια αλλη κοπελα και ολες χαχανιζουν παλι.Ποσο ανωριμες;
''Ειπα οχι.''Τις αγριοκοιταζω.
''Τοτε μπορουμε να σου κανουμε παρεα.''Βγαινουν απο το αυτοκινητο και ερχονται γρηγορα κατω απο το υποστεγο.
''Και για ποιο λογο βγηκες να τρεξεις με τοσο κακο καιρο;''Λεει ναζιαρικα η ξανθια.
''Ψαχνω καποια.''Ψαχουλευω στην ζακετα μου τα τσιγαρα μου και ευτυχως τα βρησκω.Μονο αυτα θα με ηρεμισουν.
''Θελεις φωτια;''Με ρωταει μια.Νευω και μου βγαζει το αναπτηρα της.Πλησιαζει το προσωπο της μαζι με τον αναπτηρα και την αγριοκοιταζω.
''Και ποια τυχερη ψαχνεις;''Με ρωταει η σπαστικια ξανθια.Μασαει και τσιχλα και κανει απιστευτο θορυβο.
''Καποια.''Απανταω μονολεκτικα.Βαζω την κουκουλα μου και τους γυριζω την πλατη.
''Καποιος εχει νευρακια εξαιτιας της γκομενιτσας...''Λενε ψιθιριστα μεταξυ τους.Γυριζω αποτομα και πεταω το τσιγαρο με φορα στα ποδια τους.
''Βουλοστε το.''Γυρναω ξανα την πλατη μου.Γελανε σιγανα.''Οοο και αλλος που βγηκε μεσα στην βροχη.''Λενε.Γυρναω και βλεπω τον Κωστα καταβρεγμενο.
''Γεια σας κοριτσια.''Λεει αυτος ευδιαθετος.
''Γεια σου .''Τον χαιρετανε σαχλα.
''Λουκ;''Με ρωταει και γυρναω την πλατη μου.
''Τι;''Οχι δεν θα ξεχασω αυτο που εκανε.
''Ολα καλα φιλε;''Ρωταει πραγματικα σαν να νοιαζεται.
''Ναι .''Απαντα κοφτα και στηριζω την πλατη μου στον τοιχο.
''Να σου πω κατι που νομιζω οτι θα σε ενδιαφερει;''Με ρωταει.
''Τι ;''
''Ειδα πριν 5 λεπτα την Βανα με τον Μπραιαν σε ενα μαγαζι.''Ανακατευει τα βρεγμενα του μαλλια.
''Ωραια και εγω τι θες να κανω;''Σαν να μην το ηξερα οτι θα εβγαιναν.
''Απλως ηταν κοντα , εννοω πολυ κοντα.''Αισθανομαι λες και καποιος μου δινει μπουνια στο στομαχι , αλλα σιγα μην το εννοει το λεει για να με πικαρει.
''Αυτο μαλλον θα ενοχλει εσενα και οχι εμενα.Εσυ την ηθελες απο την αρχη και εσυ ησουν αυτος που με χωρισε μαζι της.Αρα εσυ πρεπει να ζηλεψεις.''Του λεω αλαζονικα.Δεν ανησυχω ξερω οτι η Βανα ειναι ερωτευμενη μαζι μου και δεν θα εκανε κατι τετοιο.
''Ο κολλιτος μου τα ειχε με κοπελα και δεν μου το ειπε.Επισης ο κολλητος μου τα εφτιαξε με την κοπελα που μου αρεσε.Μην ριχνεις το φταιξιμο σε εμενα φιλαρακι.''Σμπρωχνει συμπονετικα τον ωμο μου.
''Μαλλον δεν σου εφτασε το ξυλο που εφαγες σπιτι μου.Και βλεπω το ματακι μια χαρα χρωμα , καθαρο μοβ.''Τον χλευαζω και κανει μια φατσα αηδιας.
''Κριμα και πιστευα οτι θα τα βρησκαμε, ειμαστε απο μικροι μαζι.''
''Και εσυ το χαλασες αυτο οταν εβαλες τον Νικο να κανει και εγω δεν ξερω τι στην Βανα.Εισαι αρρωστος μαλακα.''Τον φτυνω και βαζω ξανα την κουκουλα μου, στελνω ενα φιλι στα κοριτσια και φευγω με το υφος του νικητη.Την τελευτεα κουβεντα θα την ελεγα εγω.Και την ειπα.
Μπαινω στο σπιτι αρκετα μουσκεμενος αλλα τελειως χαλαρος.
''Που ησουν ρε Λουκα ανησυχησα.''Μου λεει η μαμα μου και βγαζει την ποδια της.
''Για τρεξιμο πηγα.''
'Μα καλα μεσα στην βροχη;''Χτενιζει τα αγορε μαλλια της.
''Ναι.Τωρα παω πανω στο δωματιο μην με ενοχλησει κανεις.''Της λεω και ανεβαινω γρηγορα στον πανω οροφο για ενα γρηγορο μπανιο.Βγαινω και πεφτω με φορα στο κρεβατι.Ανοιγω την τηλεωραση στο δωματιο μου και βλεπω για χιλιοστη φορα την ταινια του Spiderman. Ο υπνος με παιρνει γρηγορα.
Καθομαι σε μια κουνια.Το κλαδι του δεντρου συγκρατει την κουνια .Το δεντρο βρισκεται στο τελος ενως αποτομου γκρεμου.Κοιταω κατω .Και κυριολεκτικα αιωρουμαι.Απο κατω υπαρχουν κοφτερα βραχυα και πλαγιες.Ενα ηχος ακουγεται και σηκωνω το κεφαλι μου.Ειναι πλατη πριονι κοβει τα σκηνια της κουνιας.Και πριν το καταλαβω πεφτω στον γκρεμο.Πριν το σωμα μου ακουμπησει τα βραχυα....Τιναζομαι απο το κρεβατι μου καταιδρωμενος.
Το μισω αυτο το ονειρο.Μου θυμιζει την Elen παρα πολυ. Το στομαχι μου γουργουριζει.Ισως γιατι δεν εφαγα τιποτα για βραδινο.Κοιταω το ρολοι μου και ειναι 3.30.Κατεβαινω σιγα σιγα τις σκαλες για να μην ξυπνησω τους γονεις μου.Φτιαχνω στα γρηγορα ενα σαντουιτς με μπεικον και κασερι και τον καταβροχθιζω με μια μονο μπουκια.Ανεβαινω ξανα στο δωματιο μου.Στεκομαι στο παραθυρο μου κοιτωντας αοριστα.Ξαφνικα κατι μου κεντριζει την προσοχη.Ενα φως αναβει στο δωματιο της Βανας.Βλεπω την φιγουρα της.Βγαζει το τζακετ της και το αφηνει στην καρεκλα της.Το φως σβηνει.
Ειναι 3.30 το βραδυ.Τωρα γυρισε με τον Μπραιαν; Τι εκανα τοσες ωρες; Βασικα οχι μπορει να ηρθε πιο νωρις και να την πηρε ο υπνος στον καναπε και να ανεβηκε τωρα πανω.Αυτο ειναι σιγουρα.Ετσι κι αλλιως οι γονεις της δεν θα την αφηαν να γυρναει τοσο αργα σπιτι ενω εχει αυριο σχολειο.Απλως πρεπει να χαλαρωσω.Δεν εγινε τιποτα με τον Μπραιαν.
''Το γνωστο.''Λεω στον Κυριο Σταματη στο κυλικειο.Μου δινει την σοκολατα στο χερι και μου αστραφτει ενα χαμογελο χωρις δοντια.
Δεν εχω καμια ορεξη να παω στην 'παρεα' μου.Με τους μισους εχω μαλωσει.Με την Νενα , τον κωστα και τον Νικο. Και οχι δεν ειμαι ιδιοτροπος , αυτοι εκαναν βλακειες , απλως εγω επρεπε να τους διωξω απο πανω μου οσο πιο γρηγορα γινοταν.
''Καλημερα.''Μου χαμογελαει η Ρανια και κανει χωρο να κατσω διπλα της.Τελικα η σκυλα δεν ηταν τοσο σκυλα.
''Μερα.'Πινω μια γουλια απο τον καφε μου.Η Βανα ερχεται προς το μερος μας.Περπαταει με αυτοπεποιθηση αν και κοιταει κατω στο πατωμα.Τα μαλλια της ανεμιζουν προς τα πισω λογου του αερα.
''Καλημερα σας.''Χαμογελαει πλατια σε ολους.Ακομα και στον Κωστα.Τι φαση;
Μπαινουμε στην πρωτη ωρα.Βολευομαι στο θρανιο μου.Η Βανα μπαινει μεσα με την Ρανια.Η Βανα προσπερναει το θρανιο και καθεται στην θεση μπροστα μου διπλα στην Ρανια.
''Τι εγινε;''Τηνς χτυπαω την πλατη για να γυρισει.
''Η Ρανια μου ζητησε να κατσω μαζι της.''Ανασηκωνει τους ωμους της και γυρναει μπροστα.Ο Κωστας κοιταει την ολη σκηνη και γελαει.Σχηματιζει με το χειλια του το ονομα Μπραιαν και μου κλεινει το ματι.Το κανει για να με νευριασει ο μαλακας.Του κανω κωλοδαχτυλο και γυρναω ευθεια κοιτωντας την πλατη της Βανας.Βασικα τα μαλλια της.Στις ακρες το χρωμα ειναι πιο ανοιχτο.Τωρα το παρατηρησα.Πειραζω απαλα καποιες τουφες.Ειναι πολυ μαλακες.
''Λουκα θα απαντησεις στην ερωτηση; '' Ο καθηγητης των γαλλικων μου φωναζει βγαζοντας με απο την εξονιχιστικη παρατηρη των μαλλιων της Βανας. Αυτος ο καθηγητης ειναι ενας τρελογκας Γαλλος. Φοραει μακρυες καμπαρνινες και μεγαλα μαυρα καπελα λες και ζει σε αλλη εποχη.
''Ποια ηταν η ερωτηση;''Απανταω με υφος.
''Σε ρωτησα αν προσεχεις καθολου.''Λεει σαστισμενος.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η καινούρια./The new girl.
Ficção AdolescenteΟ Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου θα την πλησιάσουν λόγω της ομορφιάς της αλλά οι σκοποί τους ειναι άλλοι.Ο Louc θα βα...