Part 17

49.7K 3.2K 33
                                    

''Ωχ οχι αυτο δεν ειναι καλο!''Σηκωνεται ορθια και τιναζει την λιγο λερωμενη πλατη της.



''Ωραια εχουμε πεντε λεπτα θα προλαβουμε.Μα καλα Βανα εσυ δεν θα εβγαινες με τον Νικο σημερα στης 8;''Μου ερχεται φλασια και την ρωταω.


''Οχι αλλαξαμε την ωρα και το καναμε το μεσημερι δηλαδη στην πιτσαρια.Λουκ αστα τωρα αυτα και παμε κατω πριν μας βρει αι αντε να εξηγεις μετα.''Με τραβαει με το χερι της.



Κατεβαινουμε γρηγορα τις σκαλες.Φτανουμε στην εξωπορτα , παει να φυγει αλλα την τραβαω πανω μου με το χειρ μου.



"Τι;''Λεει αργα στο αυτι μου.Της δινω ενα πεταχτο φιλι στο στομα και την απομακρυνω μακρυα μου.


''Θα τα πουμε αυριο.''Της ανοιγω την πορτα και βγαινει.Καθομαι στον καναπε και παιρνω μια ανασα.Το κουδουνι χτυπαει ενα λεπτο μετα.Σηκωνομαι ορθιος παιρνω βαθιες ανασες για να χαλαρωσω και ανοιγω την πορτα.Δεν τον χαιρεταω καν απλως ξαπλωνω στον καναπε.



''Ρε φιλε ακομα μουτρα κρατας;''



"Αφου η παρεα μου κανονιζει χωρις εμενα.Και ο κολλιτος μου δεν μου λεει κουβεντα λογικο δεν τον βρησκεις ρε μαλακα;''Εχω ενα θιγμενο υφος.



''Ενταξει σορρι ρε εκανα μαλακια.Αλλα δεν ηταν σημαντικο.Ντυσου και παμε.''



''Που να παμε;''Ρωταω.


''Να βγουμε με τα παιδια.Μην μας το χαλας τωρα ολοι σε περιμενουμε.Ηρθαν και κατι κοριτσια...και τι κοριτσια.Αντε θα εχει πλακα.''


"Οχι δεν ερχομαι.Χαλαστηκα σημερα.Αλλη φορα.''


''Εισαι τελειως ξενερωτος.''Ξεφυσαει ενοχλημενος.''Ααα ειδα την Βανα να μπαινει στο σπιτι της βιαστικη πριν ερθω σε εσενα και θυμηθηκα την κουβεντα μας για αυτην.Λεγε σου αρεσει;''Κανει τον ενθουσιασμενο.



''Οχι δεν μου αρεσει.Δεν ειναι τιποτα.''


''Αφου στην πιτσαρια αλλιως μου τα ελεγες οτι φιληθηκατε και οτι ηταν διαφορετικα και αλλες τετοιες κοριτσιστικες μαλακιες.Ασε που ζηλεψες τον Νικο.Φαινοταν.''Κανει λες και περιμενει να του πω οτι μου αρεσει αλλα δεν προκειτε.Δεν θελω να το ξερει κανεις μονο η Βανα.Ασε που σιγουρα θα του ξεφυγει σε κανεναν και μετα να τρεχω εγω να τον διαψευδω.



''Μαλακιες ελεγα.Ενθουσιασμος ηταν και βασικα ισως να ηταν αντιδραση στον Νικο γιατι δεν τον παω καθολου.''Λεω χαλαρος.



''Εε τοτε αφου δεν ειναι αυτος ο λογος ελα μαζι μου να γνωρισουμε τα κοριτσια και να περασουμε καλα.''Κλεινει το ματι του και γελαει πονηρα.


''Υποσχεθηκα στην γιαγια μου οτι θα παω να την δω σημερα γιατι δεν ηταν καλα.Για αυτο δεν ερχομαι ενταξει; Και τωρα ξεκουμπισου και εσυ απο εδω για να παω να την δω.''Σηκωνομαι και ανοιγω την πορτα.


''Καλα ενταξει αφου ειναι αυτος ο λογος πηγαινε.Αλλα οποτε θες περνας θα ειμαστε στο μπαρακι.''


''Καλα να περασετε.''Τον χαιρεταω και κλεινω την πορτα γρηγορα.'Τι ανακρηση ηταν αυτη.'Σκευτομαι.Φυσικα και δεν εχω να παω στην γιαγια μου απλως δεν γουσταρα ουτε τα παιδια ουτε τις γκομενες αυτη την στιγμη.Αισθανομαι μετα απο τοση ωρα τα χειλια της Βανας πανω μου δεν γινετε να παω και να παιχτει κατι με αλλη.Ο παλιος Λουκ θα το εκανε αυτο χωρις σκεψη αλλα η Βανα ειναι διαφορετικη μου εχει εμπιστοσυνη .



Ξαπλωνω στο κρεβατι μου.Το σπιτι ειναι αδειο.Μονο εγω βρισκομαι εδω μεσα και ο υπνος δεν με παιρνει με τιποτα.Στριφογυρναω στο κρεβατι μου.Δεν βολευομαι καθολου.Βαζω το μαξιλατι καθετα ,  οριζοντια στον κορμο μου, αναμεσα στα ποδια μου αλλα τιποτα.Αν ακουγα την φωνη της... Αυτο ειναι! Εχω τον αριθμο της μου τον ειχε δωσει για να συννενοηθουμε για μια εργασια που θα καναμε στο τελος του μηνα μαζι.Αρπαζω το κινητο μου απο το κομοδινο.Ψαχνω στην επαφες μου.Την εχω αποθηκευμενη σαν .'Η καινουρια' τι χαζο ονομα.



Ειναι λιγο αργα και εχουμε αυριο σχολειο αλλα μονο να μιλησουμε θελω λιγο.Το τηλεφωνο χτυπαει 4 φορες.Ειμαι αποφασισμενος πως στο εκτο μπιπ θα το κλεισω...χτυπαει το πεμπτο και στο εκτο το σηκωνει.



''Ποιος ειναι;''Ρωταει βραχνα.


''Σε ξυπνησα;''


''Ποιος εισαι;''Ρωταει ενοχλημενη.

''Ο Λουκ.''


''Αα γεια σου Λουκ.''Η φωνη της χαλαρωνει.


''Σορρι που σε παιρνω τετοια ωρα αλλα δεν ειχα υπνο.''


''Και τι με ηθελες;''


''Εε... κλεινω εχεις δικιο .Δεν ηθελα να σε ξυπνησω.''Περπαταω στο δωματιο μου περαδωθε κουνοντας τα χερια μου πανω κατω για ολες τις βλακεις που βγαζει αυτο το στομα...


''Δεν πειραζει , καλα εκανες που με πηρες.Δεν σε ακουω και πολυ καλα.''Φανταζομαι απο την αλλη γραμμη του τηλεφωνου το συνοφριωμα που θα εκαναν τα φρυδια της.



''Καλα ειμαι απλως δεν ειχα υπνο.Βανα;''



''Ναι;''


"Μπορεις να πας στο παραθυρο σου;''


''Ναι μισο να σηκωθω.''Υπαρχουν μερικα δευτερολεπτα παυσης.Ειμαι κολλημενος στο παραθυρο περιμενοντας.



Το φως στο απεναντι σπιτι ανοιγει και μια σκια πλησιαζει στο παραθυρο.



''Νομιζω σε βλεπω.''Γελαει σιγανα.



''Και εγω.Κουνα λιγο το χερι σου.''Της λεω και κοιταω απεναντι η σκια κουναει το χερι της.Δεν μπορω να την δω καθαρα αλλα ξερω οτι ειναι εκει.


''Χαχαχα αυτο εχει πλακα.''Λεει.


''Ναι μονο που δεν μπορω να σε δω.''Λεω λυπημενα.


''Θα με δεις αυριο.Αν καταφερω να ξυπνησω.Καληνυχτα Λουκα.''Λεει παιχνιδιαρικα και η φιγουρα στο απεναντι παραθυρο με χαιρεταει.


"Καληνυχτα Φυτο.''Χαιρεταω και εγω και κλεινω το τηλεφωνο.Το φως στο δωματιο της κλεινει ετσι αποφασιζω και εγω πλεον να κοιμηθω.Πεφτω με ενα χαμογελο στο κρεβατι και ετσι με παιρνει ο υπνος.




..........................





''Καλημερα Λουκ.''Λεει η παρεα σε μενα μολις φτανω.Η Βανα καθεται ηδη στο παγκακι και μιλαει με την Ρανια.Γυρναει μερικες φορες και μου χαμογελαει.




Το κουδουνι ηχει στα αυτια μας και μπαινουμε ολοι μεσα βαριεστημενα.Ειναι λογικο γιατι ειναι δευτερα.Η Βανα καθεται διπλα μου ησυχει και βγαζει εξω τα βιβλια της γλωσσας.



''Πως κοιμηθηκες χθες;''Την ρωταω ψιθιριστα στο αυτι για να μην μας ακουσει η Ρανια απο μπροστα.



''Καποιος με πηρε μεσα στην μεση της νυχτας και μετα εχασα τον υπνο μου γιατι τον σκευτομουν''Ψιθιριζει.



''Βλεπω Λουκα παιδι μου πως επιρεαζεις και τους καλητερους μαθητες της ταξης.Αλλη μια φορα να σας δω να μιλατε και πηγαινετε κατευθειαν στο γραφειο του διευθυντη.''Μας λεει υποτιμιτικα η Καθηγητρια.



Εγω κρυφογελαω και το ιδιο κανει και η Βανα.Κοιταμε και οι δυο αλλου για να μην κοιταχτουμε και γελασουμε.Ακουω τα χαχανιτα της και ξεσπαω σε δυνατα γελια.



''ΕΞΩ, ΕΞΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ''Τσιριζει η καθηγητρια.Σηκωνομαστε γελωντας με την Βανα και βγαινουμε εξω απο την ταξη.Συνεχιζουμε να γελαμε.


''Την ειδες την φατσα της;''Με ρωταει η Βανα και κραταει την κοιλια της.


''Βλεπω Λουκα παιδι μου επιρεαζεις και τους καλητερους μαθητες''Μιμουμαι την φωνη της και η Βανα ξεσπαει σε δυνατοτερα γελια...............

Η καινούρια./The new girl.Where stories live. Discover now