Το κουδουνι χτυπαει πολλες φορες...
''Τωρα κατεβαινω.''Φωναζω απο πανω.Τρεχω γρηγορα και ανοιγω την πορτα.
''Νωρις ηρθες ρε μαλακα δεν ειμαι ετοιμος.''Λεω στον Κωστα ο οποιος με κανει στην ακρη και ξαπλωνει στον καναπε.Φοραει ενα καρο πουκαμισο μακρυ , τζιν γυρισμενο στο τελος και τα ξανθα μαλλια του ανακατεμμενα.Ααα μην ξεχασω και το σκουλαρικι στο αυτι.
''Εχω μια ιδεα.''Με κοιταει πονηρα και σηκωνεται πανω.Βγαζει απο την τσεπη του το κινητο του και μου δειχνει φωτογραφιες.Σε ολες εγω και ο Κωστας με τα ιδια ρουχα.Οκ αυτο το συνηθιζαμε παντε να το κανουμε με τον Κωστα και τραβουσε εκατο τις εκατο τις γκομενες.
''Οχι παλι.''Του λεω αγανακτισμενος.Το σταματησαμε περσι και δεν μου εχει λειψει καθολου.
''Ελα ρε μαλακα εχουμε πολυ καιρο...''Γελαει.''Πανε πανω και φορα ενα παρομοιο καρο πουκαμισο και τζιν...ξερω οτι εχουμε σχεδον ιδια ρουχα...''Λεει ενθουσιασμενος.
''Μαλακα κανεις σαν γκομενα που σου τα πριζει μεχρι να περασει το δικο της.''Του λεω ενοχλημενος.
''Τελευετα φορα.''Λεει και με σπρωχνει προς τις σκαλες.''Αντε προχωρα.''
Φοραω σχεδον τα ιδια ρουχα με τον Κωστα .Κοιταζομαστε στο καθρεφτι...''Οπως παλια.''Μου χαμογελαει.Οκ δεν λεω εχει πλακα.
''Που ειναι ολοι ρε;''Λεω στα Κωστα.Ειμαστε εξω απο το μπαρακι και ειμαστε μονοι μας...Σιγα σιγα αρχιζουν και ερχονται καποια κοριτσια της παρεας Μαρια-Λαρα-Σοφια και Νενα...Τι θελει παλι εδω αυτη; Ο Μανος-Νικος-Στελιος-Στεφανος-Αρης φτανουν με τις μηχανες τους.Αυτη ειναι πανω κατω η παρεα μονο που συχνα ερχονται ή φευγουν ατομα.
''Ποιους αλλους περιμενουμε;''Λεει ο Μανος.
''Τη Ρανια και τη Βανα.''Απανταει ο Νικος και κλεινει το ματι.
''Αα ναι ειπαν οτι θα ερθουν μαζι.''Μας λεει η Σοφια.
''Εγω δεν μπορω να τις περιμενω αλλο παμε μεσα τουλαχιστον.''Λεει η Νενα με την σπαστικη φωνη της.
''Εσυ σκασε.''Της λεω κοφτα και μου βγαζει την γλωσσα εξω.Ακουμε ηχο τακουνιων γυρναμε και βλεπουμε την Ρανια με την Βανα.Δεν εχω λογια και για τις δυο ειναι πολυ ομορφες.Περπατανε με αυτοπεποιθηση πανω στις ψηλες τους γοβες και τα φορεματα τους ανεμιζουν.
''Κλειστε κανα στομα ρε παιδια.''Λεει η Ρανια στην παρεα και η Βανα κοκκινιζει.
''Βανα παμε μεσα;''Ο Νικος απλωνει το χερι στην Βανα και εκεινη το κοιταει διστακτικα.Με κοιταει κοφτα και αφηνει το χερι της πανω στο δικο του.Προχωρανε μπροστα μοινοι τους και οι αλλοι απο πισω αρχιζουν και λενε 'Οοοοο' εγω απλως κραταω την ανασα μου.Αμα τον βαλω κατω τον φλωρο θα μετανιωσει την ωρα και την στιγμη που μπλεχτηκε στα ποδια μου.Νιωθω το κεφαλι μου να βραζει απο θυμο.Θα το μετανιωσει.Μπαινουμε ολη η παρεα στο μπαρ και καθομαστε στην ακρη σε ενα μεγαλο τραπεζι με 2 μεγαλους καναπεδες απεναντι ο ενας απο τον αλλο.
Βολευομαστε ολοι και ευτυχως χωρεσαμε και οι 12...Παραγγελνουμε ολοι και καθομαστε για λιγο ησυχοι.
"Ποιος θα φερει στερεοφωνικο το Σαββατο;''Ρωταω εγω.Κοιταζονται μεταξυ τους και ανασηκωνουν τους ωμους τους.
''Ελατε ρε παιδια ολο και καποιος θα εχει...δεν γινετε παρτι χωρις μουσικηη!''Φωναζω πανω απο την μουσικη.
''Θα φερω εγω τοτε αλλα να μην χαλασει θα με σκοτωσει η μανα μου.''Μας λεει ο Στεφανος και ολοι πλεον χαμογελαμε.Συζηταμε για διαφορα χαζα θεματα οπως παντα.Η Βανα συμμετεχει ελαχιστα μονο 'Ναι' λεει.Εγω μονο πινω απο το ποτο μου ασταματητα.Ισως αυτο δεν μου κανει καλο αλλα δεν με νοιαζει.Ο Κωστας εχει καρφωσει τα ματια του στην Ρανια η οποια ανταποδιδει τις πονηρες ματιες.
''Εμεις παμε να χορεψουμε.Ελατε και εσεις.''Μας τραβαει η Ρανια κυριολεκτικα.Εγω αντιστεκομαι σκληρα.
''Ελα ρε Λουκ μην το χαλας τωρα.''Με παρακαλαει η Ρανια και η Βανα προχοραει με τον χλεχλε τον Νικο στην 'πιστα'.Σηκωνομαι αποφασιστικα και η Λαρα μου πιανει το χερι.Κοντη καστανοξανθα μαλλια , μεγαλο κωλο και καλη συντροφια αλλα οχι για σημερα.Χορευουμε λιγη ωρα και τριβεται ολη την ωρα πανω στην περιοχη μου ενω με κοιταει βαθια.Η Βανα μας κοιταει απο μακρυα και το ιδιο κανω και εγω.Θελω τοσο πολυ να της μιλησω αλλα δεν την βρησκω μονη.
''Παμε λιγο στην τουαλετα.''Μου λεει η Λαρα.
''Καλα δεν ειμαστε και εδω;''Λεω νευρικα.
''Παλια θα με τραβαγες εσυ στην τουαλετα τι εγινε τωρα καψουρευτηκαμε;''Μου λεει.Οχι δεν καψουρευτικα απλως μου αρεσει η Βανα αυτο ειναι ολο.
''Οχι απλως ...εμ δεν εχω πολυ ορεξη σημερα.''Της απανταω και χαιδευω την πλατη της.
''Ετσι μωρο μου.''Λεει στο αυτι μου και πλεον ειναι τελειως κολλημενη πανω μου.Κοιταω αριστερα και δεξια και βλεπω την Βανα κολλημενη πανω στον Νικο.Εκεινος την κραταει απο την μεση προς τον κωλο και εκεινη λικνιζει το κορμι της.Πρωτον γιατι δεν εχει σταματησει να με κοιταει και δευτερον γιατι ο φλωρος την ακουμπαει τοσο πολυ.Αντε μην του κοψω τα χερια.
Ακουω καποιες τσιριδες απο πισω και γυρναω και βλεπω την Σοφια στο πατωμα.Τρεχουμε ολοι απο πανω της.Μαλλον λυποθημησε απο το πολυ ποτο.Κοιταζω την Βανα.Πλεον δεν ειναι με τον Νικο.Την πλησιαζω αργα και οταν φτανω διπλα της την τραβαω γρηγορα στις τουαλετες......Εχει να μου δωσει εξηγησεις......
_________________________________________________
Θα προσπαθησω να βαλω το επομενο παρτ σημερα κι ολας και θα ειναι σιγουρα γεματο με αποκαλυψεις για την Βανα.Love ya. <3 and thanks για το support! ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η καινούρια./The new girl.
Genç KurguΟ Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου θα την πλησιάσουν λόγω της ομορφιάς της αλλά οι σκοποί τους ειναι άλλοι.Ο Louc θα βα...