Part 3

61.9K 3.6K 74
                                    

"Να ζήλεψω;"Λεει η Ζωη μολις μπαινω μεσα στο σπιτι.


''Ποια;''Λεω αγριεμενος.Δεν ηρθα εδω για αυτο.


''Την κοπελα που γυρνουσες σπιτι...''Λεει και με πλησιαζει αργα.


''Μια καινουρια ειναι και την γυρισα σπιτι επειδη η μανα της την ξεχασε.''Λεω και την σηκωνω πανω μου.


''Αρα δεν ζηλευω;''Με φιλαει στον λαιμο.


''Πρωτον ειναι φυτο και δευτερον...δεν εχουμε κατι εμεις οι δυο για να ζηλεψεις...Τα εχουμε ξεκαθαρισει αυτα μωρο μου.Μην μου το χαλας τωρα."Την χουφτωνω δυνατα τον κωλο.


''Εχει δικιο συγνωμη...Εμεις εχουμε αλλη σχεση...''Μου κλεινει το ματι.Μονο που αυτη την σχεση την εχω και με πολλες αλλες....


''Ετσι μωρο μου.''Την ριχνω αγρια στο κρεβατι της και αναστεναζει πριν καν ξεκινησω.



.................



Φτανω στο σπιτι μου.Με κουρασε λιγο η Ζωη αλλα με ενα μπανιο θα ειμαι μια χαρα.Πιανω το κινητο μου.Βλεπω 3 αναπαντητες απο τον Κωστα.Το καλω πριν μπω στο μπανιο.


"Τι θες ρε βλακα;''Τον ρωταω.


''Να ερθω σπιτι σου;''



''Ελα σε 10 λεπτα τωρα  μπαινω στο μπανιο.''Του κλεινω αμεσως το τηλεφωνο και κλεινομαι στο μπανιο.Μετα απο λιγο ακουω το κουδουνι.Ο μαλακας ηρθε πιο νωρις.Ξεπλενομαι απο τους αφρους γρηγορα και βγαινω απο το μπανιο.Ανοιγω την πορτα και τον βλεπω μουσκεμα.


''Τι εγινε ρε μαλακα;''Οκ αυτο με το 'μαλακα' πρεπει να το κοψουμε.


''Ειπα να ερθω νωριτερα και με επιασε η βροχη στον δρομο.Θελω βοηθεια φιλε.''Μπαινει στο σαλονι και καθεται.


''Παω να ντυθω και ερχομαι.''Του λεω.Γυριζω πισω και τον βλεπω ξαπλωμενο στον καναπε.



''Σαν το σπιτι σου ρε..''Τον σπρωχνω ενοχλημενος.


''Σιγα ρε μαλακα..Αφου μενεις μονος.''Καθεται κανονικα στον καναπε.


''Και αυτο τι σημενει οτι θα μου βρομιζειw τον καναπε με τα παπουτσια σου;''Του επιτιθομαι.


''Καποιος εχει νευρα....''Με κοροιδευει.''Ποια δεν σου καθησε;''Γελαει.


''Οχι ενταξει μου καθησε.''Γελαω και εγω.


''Η Νενα παλι;''Ρωταει.

''Οχι , οχι.Πηγα στην Ζωη.Βασικα αυτη με καλεσε''Του κλεινω το ματι.


''Ααα καλα καταλαβα.Τελος παντων θελω να με βοηθησεις.''Με κοιταει παρακαλιτικα.


''Με τι θεμα;''Ξεφυσαω.Παλι χαρη θελει.


''Γκομενα.''Λεει μονολεκτικα.


''Ποια;''Ρωταω.

''Βανα.''Λεει αργα το ονομα της και γλειφει τα χειλια του.Γελαω.


''Τι γελας ρε μαλακα ειναι πολυ καλη.Και ασε που αν δεν βιαστω θα της την πεσουν ολα τα αγορια στην παρεα.Ο ενας ειναι πιο μαλακας απο τον αλλο.Καλητερα ας την πηδηξω εγω που ειμαι καλος μαλακας.''Λεει πονηρα.


''Αρα μονο για να την πηδηξεις θελεις;''Τον ρωταω.


''Ναι και οχι μονο μια φορα.''Γελαει.Ετσι ειναι η παρεα μας.Ο ενας πηδιεται με τον αλλο.Ολα τα κοριτσια εχουν πηδηχτει με ολη την παρεα.Απλως ετσι ειμαστε εμεις.



''Ναι αλλα φιλε λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν της αρεσεις...''Λεω σιγανα.


''Που το ξες;''Θιχτηκε τωρα ο ανδρισμος του.


''Την ρωτησα και μου ειπε...'Δεν ειναι ο τυπος μου..' Οποτε αστην.''Τον συμβουλευω.


''Ωστε ετσι ειπε; Χμ... εγω δεν τα παραταω τοσο ευκολα''Παιρνει ενα σκευτικος υφος.


''Οταν ερθει στο παρτι πρεπει να παιξουμε τα γνωστα παιχνδια...''Μου κλεινει το ματι.Ωχ κατι σκευτηκε.



''Εγω δεν μπλεκομαι στις μαλακιες σας''Του λεω και το εννοω.


''Καλα καλα... κανα θαρρος ή αληθεια θα παιξουμε....τα απλα.''Γελαει.


''Αντε καντην τωρα θελω να κοιμηθω.Μετα εχω προπονησει.''Το διωχνω σπρωχνοντας τον μεχρι την πορτα.


Δεν ειχα προπονηση.Πρεπει να παω για ψωνια και αμα του το ελεγα θα γελαγε για ολη του την ζωη.



Φτιαχνω στα γρηγορα ενα σαντουιτς και το τρωω.Βαζω ενα τζιν και μια μπλουζα και βγαινω με τα ακουστικα στα αυτια μου.Το σουπερ μαρκετ με τα ποδια ειναι γυρω στα 20 λεπτα.Κουμπωνω την ζακετα μου και ξεκιναω να περπαταω.Τα σπιτια εδω ειναι αρκετα διαφορετικα εχουν μεγαλη αποσταση μεταξυ τους.Καθε σπιτι εχει το δικο της κηπο μπροστα.Τα πεζοδρομια ειναι μεγαλα και πλατια και περπατας πολυ ανετα.Κοιταω απεναντι και βλεπω την Βιβλιοθικη κοιταω διπλα ακριβως και βλεπω ενα σπιτι.Αυτο πρεπει να ειναι της καινουριας.Εχει μερικες κουτες απ'εξω...Σιγουρα ειναι αυτο.Συνεχιζω να περπαταω και επιτελους μετα απο 20 λεπτα βρησκομαι μεσα στο σουπερ μαρκετ.Γιαγιαδες ειναι με τα εγγονια τους και ενα ζευγαρι γκει κρατιεται χερι χερι ενω διαλεγουν παγωτο....Τους προσπερναω ολους αυτους και πηγαινω στα δημητριακα.Στο χερι μου σερνω ενα καροτσι.Ρεζιλι οποιος με δει.Δυναμωνω την μουσικη στα ακουστικα και κανω πισω βηματα με το καροτσι ψαχνονταας τα αγαπημενα μου δημητριακα.Μα που στο καλο τα εχουν βαλει.


''Αουτς.''Συγγρουομαι με κατι.Γυρναω και βλεπω την καινουρια.



''Μα καλα δεν βλεπεις μπροστα σου;''Πιανει τον ωμο της.

''Ημουν πλατη.''Λεω αδιαφορα.Και αυτη φοραει ακουστικα και κραταει ενα ιδιο καροτσι σαν και εμενα.Κοιτιομαστε και οι δυο και γελαμε.


''Μην πεις σε κανεναν οτι με ειδες εδω με το καροτσι...''Την πλησιαζω και της ψιθιριζω σαν να της λεω μυστικο.


''Ουτε εσυ φυσικα.''Ψιθιριζει και αυτη.''Διαβασες για το Τεστ στην Ιστορια;''Με ρωταει το φυτο.Μετα πως να μην δεν την πω;



''Οχι...γιατι γραφουμε τεστ;''Το παιζω αγχωμενος.


''Ναι...''Λεει λες και ειναι αυτονοητο.


''Χεστηκα.''Της λεω μεσα στα μουτρα της και την προσπερναω.


''Ουτε συγνωμη δεν ζητας που με χτυπησες.''Λεει δυνατα απο πισω μου.



''Και εσυ δεν ειπες ευχαριστω που σε πηγα σπιτι σου.Αντι για αυτο με ειπε οτι με μισεις...Φυτο.''Λεω αργα στο τελος για να δωσω εμφαση.



Γρυλιζει και την αφηνω πισω σιξυλη.Φτανω στο ταμειο και ερχεται ακριβως απο πισω μου.



''Ηξερα οτι με θες αλλα μην μου το δειχνεις τοσο πολυ.''Την κοροιδευω και στριφογυριζει τα ματια της ενω η ταμειας ειναι ετοιμη να γελασει.


''Ηρεμισε μωρο .''Συνεχιζω.Θελω να της σπασω τα νευρα.


''Δεν ειμαι μωρο.''Λεει αργα και επειλιτικα στο αυτι μου.Προστιγμην ανατριχιαζω με την ζεστη της φωνης αλλα το ξεπερναω.


''Επομενος.''Μου κανει νοημα η ταμειας.Τελειωνω με τα ψωνια και βγαινω εξω.Βρεχει παλι...Ηρθε η ωρα να πειραξω παλι την καινουρια.


''Βανα.''Την φωναζω αφου μολις με βλεπει αλλαζει κατευθυνση.


''Ηρθα με το αυτοκινητο μπορω να παω εσενα και τα ψωνια σου.''Της λεω και γυρναει.


''Δεν χρειαζεται."Λεει νευρικα.


''Μα θα γινεις μουσκεμα.''Της δειχνω την βροχη.


''Πφ καλα αλλα τελευτεα φορα που με μεταφερεις.''Με πλησιαζει.


''Οπα , οπα για να σε παω πρεπει να με βοηθησεις σε κατι.''Λεω πονηρα.


''Οχι.''Λεει αυστηρα και τα μαγουλα της κοκκινιζουν.Μα καλα τι σκευτηκε το αθωο της μυαλο;


''Μα δεν ξες τι θελω.''Της λεω χαρωπα.


''Τι θες;''Γρυλιζει.

''Θελω να διαβασεις για τον Τεστ της Ιστοριας και να με αφησεις να αντιγραψω.Εσυ βεβαια να φανταστω οτι εχεις διαβασει ηδη αφου εισαι φυτο ...αρα το μονο που εχεις να κανεις Βανα ειναι να παρεις τα χερια σου απο το γραπτο.''Λεω αθωα και με αγριοκοιταζει.


Το διασκεδαζω αφανταστα πολυ.''Οχι και παλι οχι.''Λεει σαστισμενη και αφηνει τις σακουλες κατω.Το ιδιο κανω και εγω.

''Μα καλα θα βραχτεις ...δες Βανουλα βρεχει πολυ ...σου ειπα ειναι απλο απλα θα τραβηξεις το χερι σου μακρυα απο το γραπτο.Τιποτα αλλο.''Το σκευτεται λιγο και σηκωνει τα ψωνια απο το πατωμα.


''Παμε.''Λεει αποφασιστηκα και με ψηλα το κεφαλι.


''Αχχ το ξεχασα.''Λεω αθωα.


''Τι;''Ρωταει.

''Το αυτοκινητο.''Ξεσπω σε γελια.Πρεπει να δειτε την εκφραση της.


''Εισαι μαλακας.''Φωναζει δυνατα και ο κοσμος που ειναι εκει την κοιταει.Αρχιζει περπαταει μεσα στην βροχη το ιδιο κανω και εγω και την ακολουθω.Μετα απο λιγο γυρναει και με κοιταει.Τα μαλλια της ειναι τελειως βρεγμενα το ιδιο και τα ρουχα της.Ειναι πολυ σεξι ετσι......

Η καινούρια./The new girl.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن