Part 2

67.3K 3.8K 70
                                    

Οι ωρες τελειωνουν γρηγορα και ολοι στο τελος της ημερας μιλανε για την καινουρια καυτη μαθητρια.Ενταξει δεν λεω καλη ειναι αλλα πολυ φυτο.Μαζευομαστε ολοι εξω απο το σχολειο.Μαζι μας και η Βανα.Μαλλον θα μπει στην παρεα τελικα.



''Λουκ θα ερθεις σπιτι μου;''Με ρωταει ναζιαρικα η Νενα.Οχι παλι..



''Οχι ...''Λεω αδιαφορα.Ακουγονται γελια γιατι μολις απερριψα την Νενα δευτερη φορα σε μια μερα.Με σκουνταει με την τσαντα της και εξαφανιζεται απο την παρεα μας χωρις να πει τιποτα.



''Αυτο ηταν σκληρο.''Γελαει η Ρανια.Το ιδιο κανουν ολοι εκτος απο την Βανα.



Δεν της απανταω και βηχω για να κερδισω την προσοχη τους.''Το Σαββατο εχει παρτι σπιτι μου."Λεω περιφανος.Δεν θα το πενεφτω αλλα κανω τα καλητερα παρτι.Αφθονο ποτο και καλη δυνατη μουσικη.


Ζητοκραυγαζουν ολοι σαν παιδια.''Βανα θα ερθεις και εσυ ετσι;''Την ρωταει ο Κωστας.


''Ναι νομιζω ναι.''Λεει δειλα και βαζει μια τουφα πισω απο τα μαλλια της.Αυτο το κανει μαλλον οταν ντρεπεται ή οταν την φερνουν σε δυσκολη θεση.


''Τελεια.''Λεει ο Κωστας και μου κλεινει το ματι.Ολοι αρχιζουν και φευγουν και μενω εγω με την Βανα.Αμηχανη στιγμη νουμερο 1.


''Δεν θα φυγεις εσυ;''Την ρωταω.


''Εμ περιμενω την μαμα μου να ερθει να με παρει.''Απανταει και κοιταει μακρυα απο μενα.


''Αχα , για να μην καθεσαι μονη θα περιμενω μαζι σου.''


''Οχι , οχι δεν ειναι αναγκη''Φαινεται τρομαγμενη.''Μα δεν ειναι κοπος δεν εχω να κανω κατι σημερα.''Λεω αδιαφορα και κοιταω τα ομορφα ματια της.


''Παμε να καθησουμε σε εκεινο το παγκακι.''Της λεω και την ακουμπαω απαλα την πλατη δειχνοντας της το παγκακι.Καθομαστε ησυχη και κανεις δεν μιλαει.Αμηχανη στιγμη νουμερο 2.Ειναι τοσο ντροπαλη που δεν προκειτε να μιλησει.



''Κανεις καποιο αθλημα; Εχει καποιο χομπι;''Σπαω την σιωπη και την κοιταω.Βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της.Ντρεπεται....



''Επαιζα πριν ερθω εδω σε μια ομοδα Volley .Μετακομισαμε προσφατα και επειδη ειναι μακρυα αναγκάστικα να φυγω απο την ομαδα.''Λεει λυπημενα.


''Δεν σου αρεσει εδω; Ααα και να ξες εχουμε σχολικη ομαδα Volley στο σχολειο.Μπορεις να γραφτεις εκει.''Την κοιταω χαμογελαστος.Μου δινει ενα αχνο χαμογελο.''Ειμαι λιγες μερες εδω.Δεν εχω προλαβει να δω και πολλα.Αλλα ενταξει λογικα θα γραφτω στην ομαδα.''Δεν λεω τιποτα αλλο.Κοιταω το κινητο μου και ειμαστε εδω μιση ωρα.


''Νομιζω η μαμα σου δεν θα ερθει.Και επισης ο καιρος δειχνει οτι θα βρεξει.''Σηκωνω το κεφαλι μου ψηλα και βλεπω εναν μαυρο ουρανο.


''Ναι εχεις δικιο.Παντα αργει..''Λεει στεναχωρημενα.Δεν μπορω να την βλεπω ετσι ειναι πολυ γλυκια και απροστατευτη.


''Εεε ...θες να σε παω εγω σπιτι σου;''Προσφερθηκα γιατι θα βρεξει και ειναι κριμα.


''Οχι ειμαι καλα θα παω με τα ποδια.''Παιρνει την τσαντα της στην πλατη και σηκωνεται.


''Δεν θα προλαβεις να φτασεις .Θα βρεξει.Θα σε παω εγω...δεν δαγκωνω.''Λεω παιχνιδιαρικα και χαμογελαει.


''Απο εδω ειναι.''Της δειχνω το αυτοκινητο μου και το ξεκλειδωνω.Ανοιγω την πορτα μου και μπαινουμε και οι δυο μεσα.Βαζω χαμηλα την μουσικη και ξεκιναω.


''Που μενεις;''Την ρωταω.


''Διπλα απο την Βιβλιοθηκη.Δεν θυμαμαι οδο αλλα νομιζω ειναι γνωστη βιβλιοθικη ετσι;''Ρωταει αγγχωμενα.


''Ναι.''Γελαω.''Εγω μενω απεναντι.''Συνεχιζω να γελαω.


''Γιατι γελας;''Ρωταει ενοχλημενη.


''Εμ τιποτα κατι σκευτηκα.''Νομιζω δεν μπορω να κρατησω τα γελια μου.


''Για πες μου και εμενα;''Λεει νευρικα.


''Καλα αλλα εσυ με πιεσες....Σκευτηκα ενα τετοιο φυτο σαν και εσενα λογικο να μενει διπλα απο βιβλιοθικη.''Το ειπα.Δυνατοτερα γελια βγαινουν απο το στομα μου.Με κοιταει σαν να μην πιστευει τι ειπα.


''Κοπανε.''Γρυλιζει.''Σταματα να κατεβω.''Διαταζει και βαζει τα χερια της στην πορτα.


''Δεν σταματαω δεν ξερεις τους δρομους και θα χαθεις.''Κοβω λιγο τα γελια μου γιατι βλεπω οτι εχε σοβαρεψει αρκετα.Ενταξει μια πλακιτσα ηταν.Το κινητο μου χτυπαει βλεπω πανω στο κινητο μου Ζωη.Χαμογελαω και το σηκωνω.


''Σου ελειψα;''Της λεω.Η Ζωη ειναι μια ταξη μεγαλητερη .Περναμε καλα μαζι και δεν την χαλαω αφου μοιαζω σιγουρα στην ιδια ηλικια μαζι της.


''Αχα ..πολυ.. Θα περασεις απο το σπιτι; Οι γονεις μου μολις εφυγαν.''Λεει με την σεξι φωνη της.


''Ναι φυσικα θα περασω.Αφηνω μια κοπελα και ερχομαι μωρο μου.''Η Βανα με κοιταει αγρια.


''Μωρο μου.''Με κοροιδευει.Ειναι η σειρα της μαλλον.


''Ειναι πολυ καλητερη απο εσενα.''Της λεω και γελαει.Δεν θα τα παμε καλα.


''Θα ειναι σαν τα τσουλια που κανεις παρεα.Τι ιδιετερο μπορει να εχει;''Λεει ειρωνικα και δειχνει να το απολαμβανει.Μου φαινοταν και ντροπαλη.


''Δεν εισαι τοσο ντροπαλη οσο φαινεσαι.''Της λεω.


''Οταν με προσβαλουν....γινομαι αλλη...''Λεει απειλητικα.



''Σιγα την προσβολη...''


''Με ειπες φυτο!''Λεει δυνατα.


''Σιγα τι σου ειπα.Αν και ισχυει.''Με ξανακοιταζει αγρια.


''Με με φας γατακι.''Κανω τον φοβισμενο.


''Εισαι....εισαι...''Δεν της ερχεται καμια λεξη στο μυαλο.Μαλλον δεν ξερει και πολλες βρισιες..


''Καλα καλα αστο.''Την διακοπτω και γριλιζει.


''Εδω ειμαστε.''Φρεναρω αποτομα μπροστα απο την βιβλιοθικη."Το σπιτι σου.''Της δειχνω την βιβλιοθικη και ξεσπω σε γελια.


''Σε μισω.''Μου λεει και βγαινει απο το αυτοκινητο κοπανοντας την πορτα.....

Η καινούρια./The new girl.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin