Part 19

40.4K 3K 11
                                    

"Επεσα."Ψιθιριζει ψυχρα και τρεχει μεσα στο σπιτι της.Εγω φταιω που ηθελα να δω αν ειναι καλα.Ας μην θυμηθω το γεγονος οτι φιληθηκε με τον Νικο ενω μου εχει πει  οτι της αρεσω.





Οι επομενες δυο μερες περνανε αδιαφορα.Δεν μιλαω καθολου με την Βανα.Μονο μερικα βλεμματα ανταλασουμε στην διαρκεια των ημερων και τιποτα αλλο.Τωρα καθομαι στο παραθυρο του δωματιου μου και κοιταω το σπιτι της.Το δωματιο της εχει κλειστο φως αρα λειπει.Κατεβαινω στην κουζινα και παιρνω ενα μπουκαλι νερο.Ξαναμπαινω στο δωματιο μου και κοιταω παλι απεναντι μονο που πλεον το φως ειναι ανοιχτο και υπαρχει μια μαυρη σκια που κινηται στον χωρο.Σηκωνομαι και πεφτω πανω στο παραθυρο προσπαιωντας να καταλαβω αμα ειναι η Βανα.Η φιγουρα πηγαινει στο παραθυρο και κουναει το χερι της σε μενα.Τρομαζω και κρυβομαι πισω απο την κουρτινα.Το κινητο μου χτυπαει στο κομοδινο.Σκυβω προσεκτικα για να μην φανω και το σηκωνω.




''Ναι;''Ρωταω ψιθιριστα.



''Σε ειδα.''Ακουω την ψιθισριστει φωνη της Βανας.


''Που;''Κανω τον ανοιξερο.


''Γιατι ψιθιριζουμε;''Γελαει.



''Δεν ξερω.Που εισαι;''Την ρωταω με κανονικη φωνη.



''Εγω ειμαι στο παραθυρο και κοιταζω τον απεναντι που νομιζει οτι κρυβεται αλλα τα καστανα μαλλια του φαινονται.''Χαχανιζει.




''Καλα καλα με επιασες.''Λεω ηττεμενος.



''Ωραια και τωρα για πες μου...γιατι με αποφευγεις;''Σοβαρευει το υφος της.



''Εσυ με αποφευγεις.''



''Οχι εσυ δεν μου μιλας.''Μου λεει.



''Εγω ηρθα να ρωτησω αν εισαι καλα και εσυ ειπες ενα ξερο..επεσα.. και εφυγες τρεχωντας.''



''Δεν ημουν και πολυ καλα εκεινη την μερα.''Λεει λυπημενα.Εγω σηκωνομαι απο την 'κρυψωνα' μου και την κοιταω να στεκεται εκει με εναν μπερδεμενο ωραιο κοτσο στο κεφαλι.



''Και τι εγινε εκεινη την μερα;''Ελπιζω να μου πει για το φιλι.


''Εμ τιποτα το σημαντικο απλως ειχα και την προπονηση στην ομαδα και δεν τα πηγα τοσο καλα...''Ρουφαει την μυτη της.



''Εκλαιγες;''Ρωταω.


''Οχι οχι ιωση ειναι.''Λεει βιαστικα.



''Σιγουρα;''Την πιεζω.



''Ναι.''



''Ωραια κατι αλλο  εγινε εκεινη την μερα;''Επαναφερω το θεμα.



''Οχι τιποτα αλλο.''Παιρνω μια ανασα.


''Καλο το φιλι;''Την ρωταω ειρωνικα.


''Ποιο φιλι;"Την ακουω τρομαγμενη.



''Με τον Νικο , Βανα!''Της φωναζω.Υπαρχει μεγαλη παυση βλεπω την φιγουρα της απο απεναντι να καθεται στο κρεβατι και να βαζει τα χερια της στους κροταφους της.




''Louc , εγω...''



''Δεν θελω να ακουσω τιποτα Βανα...''Κλεινω το τηλεφωνο και κατεβαζω τα πατζουρια για να μην μπορει να με βλεπει.Το κινητο μου χτυπαει ξανα και ξανα και ξανα το σηκωνω στο πεμπτο τηλεφωνημα...



''Τι θες;'Λεω ψυχρα...

Η καινούρια./The new girl.Onde histórias criam vida. Descubra agora