Την οδηγω αργα και με σταθερα βηματα στο δωματιο μου.Ανοιγω την λευκη ξυλινη πορτα και μπαινουμε μεσα.Κλεινω την πορτα πισω μου και γυρναω να την δω.Με πλησιαζει και βαζει τα χερια στους ωμους μου.Με κατευθυνει πανω στο κρεβατι.Με ριχνει απαλα και πεφτει πανω μου.Καθεται αναμεσα στην μεση μου.Ακουμπαει με τα χερια της το στηθος μου και μου χαμογελαει.Τα καστανα μακρυα μαλλια της πεφτουν απο την μια πλευρα*.
''Εγω...''Ψελλιζει ντροπαλα.''Τι μωρο μου;''Χαιδευω την πλατη της με τον δεικτη μου.
''Δεν εχω προχωρηση.''Η καρδια μου σταματα.Δεν εχω παει ποτε με παρθενα.ΠΟΤΕ.Παντα ηθελα εμπειρες...αλλα τωρα η Βανα.. τιποτα...Με κοιταει λυπημενα.Επαναφερω τον ευατο μου και της χαμογελαω.
''Εμ , δεν πειραζει.''Την γυρναω και πηγαινω απο πανω της.Πιπιλαω εντονα την 'αδημαδευτη' πλευρα .Απλωνω το χερι μου στο παντελονι της.Το βγαζω με ευκολια και μενει με το εσωρουχο της.Τραβαω και το λευκο φανελακι της και το πεταω στο πατωμα.Την φιλαω παντου απο την κλειδα μεχρι γυρω στον αφαλο της.Εχει κλειστα τα ματια και το κεφαλι της πισω σαν να το απολαμβανει.''Απορω πως αυτος ο Κονορ ειχε ενα τετοιο κορμι και δεν το αγγιξε ποτε.''Λεω μεσα στα χαδια.
''Εγω δεν τον αφησα.''Λεει σκληρα.Αλλα αυτο για μενα ειναι καλο.Αρα εμενα με αφηνει αρα με εμπιστευεται να την ακουμπαω αρα μου λεει ΝΑΙ.
Πιπιλαω δυνατα το δερμα στο στηθος της και ενα αθωο δυνατο βγαινει απο το στομα της.Ειναι ομορφος ηχος.Βασικα οχι απλα ομορφος ειναι πολυ σεξι καυτος ελκτικος ηχος...Ανεβαινω ξανα προς τα πανω και την φιλαω ξανα στο στομα.Αφηνω τον δεικτι του χεριου μου να κανει την δουλεια που εκανε το στομα μου πριν.Μονο που τωρα κατεβαινει πιο πολυ.Φτανει στην ακρη του μαυρου εσωρουχου της.Η πλατη της γινετε μια καμπυλη.Καλυπτω τα βογκητα της με το στομα μου.Κανω κυκλους στην περιοχης της και τα ματια της ειναι καρφωμενα στα δικα μου.Με γυρναει παλι περνοντας τον ελεγχο αυτη.Στριβογυρναμε στο κρεβατι δινοντας βαθια φιλια.Γελαω μεσα στα φιλια μας.
''Γιατι γελας;''Με ρωταει με ενα τεραστιο χαμογελο.
''Ζαλιστηκα λιγο.''Της λεω και της δακωνω την μυτη.
''Χαχαχα ισως απο το περα δωθε΄.''Χασκογελαει και βαζει το κεφαλι της στο στερνο μου.Χαιδευω με τα δαχτυλα μου το χερι της.
''Θελω να σου πω κατι αλλα δεν ξερω πως θα το παρεις...''Μου λεει ντροπαλα.
''Πες μου.''Την προτρεπω.
ESTÁS LEYENDO
Η καινούρια./The new girl.
Novela JuvenilΟ Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου θα την πλησιάσουν λόγω της ομορφιάς της αλλά οι σκοποί τους ειναι άλλοι.Ο Louc θα βα...