Part 14

44.3K 3.3K 42
                                    

''Οχι δεν θα φυγω.Δεν θα με διωξεις , δεν μπορεις να με διωξεις.Και επισης δεν μπορεις να διωχνεις τους ανθρωπους που σε νοιζονται Λουκ.Καταλαβε το.''Μου φωναζει και τα πρασινα μεγαλα ματια της με κοιτανε εντονα.Ομως δεν μπορω να την εχω διπλα μου.Θα την πληγωσω και αυτη οπως και ολες τι αλλες.Μου αρεσει το πεισμα της.Μου αρεσουν τα παντα πανω της.




''Γιατι γαμωτο σου, νοιαζεσαι για μενα; Δεν πρεπει δεν το καταλαβαινεις. Δεν με ξες πολυ για αυτο....''Παιρνω μια ανασα.''Φυγε.''Λεω ξεψυχισμενα.



''Λουκ ασε με... να σε βοηθησω.''


''Δεν θελω να με βοηθησεις.Σε παρακαλω Βανα μην το κανεις πιο δυσκολο απο οτι ειναι...''Σηκωνεται ορθια και με κοιταει με λυπημενα ματια.



''Μην με κοιτας ετσι θελω να...''Κραταω τις λεξεις μου και προσπαθω να αναπνευσω.


''Τι θελεις Λουκ;''Με προκαλει.


''Να σε ανεβασω πανω και...''Σταματαω προσπαθοντας να κρατησω τα λογια μου.


''Τι και Λουκ;''Με κοιταει με ενα αυτοαρεσκο χαμογελο.


''Δεν θες να συνεχισω.''.......



Tα μαγουλα της κοκκινιζουν και βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της.Την πλησιαζω.



''Hug me.''Της λεω με ενα πλατυ χαμογελο.Το κλιμα εχει αλλαξει τελειως μεταξυ μας.


''Ok my bear.''Λεει.


''Θυμασαι τι εγινε χθες;''Ρωταω με ενα μειδιασμα.


''Ναι.''Απανταει ντροπαλα.


''Αχα...''Λεω παιχνιδιαρικα.''Να σε ρωτησω κατι που δεν καταλαβα;''Με πλησιαζει.


''Γιατι χθες οταν σου ειπα να με αγκαλιασεις με ειπες bear ; Δηλαδη αρκουδα;''Γελαει.


''Γιατι και καλα οι αρκουδες κανουν καλες αγκαλιες; Ή τα αρκουδακια που εχετε εσεις τα κοριτσια στο δωματιο; Κανω λαθος;''Βαζω μια τουφα απο τα καστανα μαλλια της πισω απο το αυτι της.



''Αχα... πολυ βαθυστοχαστο δεν νομιζεις;''



''Παραδεξου οτι ηταν εξυπνο , φυτο.''


''Πως το κανουμε αυτο;''


"Ποιο;''Ρωταω.


''Απο την μια να μαλωνουμε και απο την αλλη να ειμαστε καλα.Αλλαζουμε μεσα σε δευτερολεπτα διαθεση.''Το βλεμμα της πηγαινει στο πατωμα.



''Δεν ξερω αλλα παρ'ολα αυτα περιμενω ακομα εκεινη την αγκαλια.''Ανοιγω τα χερια μου και χουρνιαζεται μεσα στα χερια μου γρηγορα.



''Μυριζεις πολυ ωραια.''Της λεω γλυκα στο αυτι της.


''Και σαν τι μυριζω;''


''Λεβαντα.''Λεω αισθησιακα.


''Ωραια.''Λεει αμηχανα.Μου αρεσει να την εχω τοσο κοντα μου.Απο την μια μου προκαλει νευρικοτητα και απο την αλλη με κανει να ξεχνιεμαι.Βασικα νοιαζεται πραγματικα για μενα.Ετσι δειχνει τουλαχιστον.



''Θες να παμε καπου;''Την απομακρυνω απο πανω μου και βγαζει εναν ηχο κλαψουρισματος.


''Που;''


''Ειναι κοντα χαλαρωσε.Απλως πιασε το χερι μου και παμε.''Της λεω και μου δινει το χερι της...............

Η καινούρια./The new girl.Where stories live. Discover now