Part 26

42.9K 3K 61
                                    

Παιρναει τα δαχτυλα της μεσα  απο τα μαλλια μου και πλεον την αισθανομαι χαλαρη πανω μου.Γερνει το κεφαλι της για να εχω καλητερη προσβαση σε ολο τον λαιμο της.Την πιπιλαω σε ενα σημειο προσπαθωντας να αφησω σημαδι.Μικρα βογκητα βγαινουν απο το στομα της και αυτο με κανει να την θελω ακομα πιο πολυ.


"Με εχεις τρελανει Βανα...''Της λεω καθως την φιλαω βιαια.''Οταν σε βλεπω με τον Νικο θελω ...θελω να ερθω και να τον αρπαξω απο τον λαιμο.Δεν θελω να ειναι διπλα σου , μονο εγω θελω να ειμαι μωρο μου.''Της λεω βραχνα.



"Θα σου ελεγα να ανεβεις πανω αλλα ειναι οι γονεις μου και θα μας ακουσουν.''Χαχανιζει.''Μπορει να σου φανει τρελο αλλα θελω να με φιλας ολη την ωρα.Και οταν δεν ειμαστε μαζι εχω την αισθηση των χειλιων σου πανω στα δικα μου.Και επισης δεν θελω να βλεπω καμια να σε ακουμπαει και δεν θελω να ερθει αυτη η 'Ολια ουτε η Νενα ουτε καμια αλλη.Μονο εγω.''Τονιζει κτητικα.Ποσο μου αρεσει...Μου αρεσει που με θεωρει δικο της.Θελω να γινω ο δικος της.Θελω να της πω ποσο ερωτευμενος ειμαι μαζι της  αλλα κατι με κραταει πισω.Νομιζω πως αμα της το πω θα με θεωρησει ευαλωτο και ισως με αφησει.Και δεν θελω να με αφησει....


''Μονο εσυ με εχεις Βανα...Να το θυμασαι αυτο καθε φορα που καποια μου τριβεται και μου την πεφτει.Να το θυμασαι...''Της αφηνω ενα τρυφερο φιλι στο μετωπο και κοιταζομαστε.



''Να κατεβω;''Μου δειχνει εμας.Οχι δεν θελω να κατεβει θελω να την αισθανομαι πανω μου.



''Αν θελεις...''Το παιζω χαλαρος.


''Δεν θελω αλλα πρεπει.''Μου λεει και με φιλαει παλι.


''Αν συνεχισουμε να το κανουμε αυτο βλεπω να ξημερωνομαστε εδω.''Της λεω και γελαει.


''Καλα ασε με τοτε κατω.''Τα ματια της λαμπιριζουν κατω απο το φως του φεγγαριου.


Ξετυλιγω τα ποδια της γυρω απο την μεση μου και την αφηνω απαλα στην γη.''Καληνυχτα.''Της λεω σιγανα διπλα απο το αυτι της.Με πλησιαζει και αυτη.''Καληνυχτα.''Κρυφογελαει.



Προχοραμε μεχρι το μπροστα μερος του σπιτιου της και την αφηνω εκει.Μου στελνει ενα φιλι και απομακρυνομαι απο το σπιτι της.Μπαινω σπιτι μου και κλεινω την πορτα.Ακουμπαω το κεφαλι μου στην πορτα.''Αυτο ηταν υπεροχο...''Λεω ψιθιριστα.Ανεβαινω τα σκαλια χορευοντας και επιτελους πεφτω στο κρεβατι μου....




..............................





''Το κεφαλι μου...''Μουγκριζει ο Κωστας.


''Μαλακα δεν μπορω να ανοιξω τα ματια μου.''Του λεω και πιανω τους κροταφους μου.Προχοραμε στους διαδρομους του σχολειου σαν μεθυσμενοι.Σκουνταμε ο ενας τον αλλον και μουγκριζουμε.Βλεπουμε την παρεα μας απο μακρυα.Σαν συμμορια ειναι.Περπατανε ολοι με το ιδιο στυλακι και εχουν και το ιδιο βλεμμα.Μαλλον εγω και ο Κωστας καπως ετσι περπαταμε.


Πλησιαζουμε και δινουμε κολλα πεντε ολοι μεταξυ μας.Ολοι ειμαστε στα ιδια σκατα.Ψανχω στην παρεα μου αλλα δεν βλεπω πουθενα την Βανα.Παω να ρωτησω που ειναι αλλα δεν θελω να καρφωθω ισως δεν ηταν καλα.


Μπαινουμε στην ταξη και ακομα η Βανα δεν εχει ερθει.Ανυσηχω.Παιρνανε οι πρωτες δυο ωρες και η θεση μου διπλα ειναι κενη.Αποφασιζω να της στειλω μηνυμα...*Καλημερα :* Δεν θα ερθεις σημερα σχολειο :( ;; * Αποσταλθηκε.




''Λουκα.Τα χερια πανω στο θρανιο.''Μου λεει η Δρακουλορα.Γαμωτο καταλαβε οτι ημουν με το κινητο.



''Τι ειπατε;''Την ρωταω σαν να μην ακουσα καλα.Βρησκω την ευκαιρια και με τα χερια μου παιρναω το  κινητο μου μπροστα στην Ρανια.


''Τα χερια αμεσως πανω στο θρανιο.''Τσιριζει και γινετε κοκκινη.Αν ηταν εδω η Βανα θα γελουσε με την ψυχη της.



Αφηνω τα χερια μου χαλαρος πανω στο θρανιο και καθομαι αναπαυτικα στην καρεκλα μου.


''Ειχες κινητο το ειδα.Που το πηγες;''Με πλησιαζει γρηγορα.



''Κυρια σας παρακαλω με προσβαλετε.''Της λεω και οι μισοι ταξη γελαει.



''Νεαρε μου δεν θα με κοροιδευεις εμενα.Δωσε μου το κινητο τωρα.''Φωναζει πανω απο το κεφαλι μου.



''Μα δεν το πηρα καν μαζι μου σημερα.''Της λεω και καλα ενοχλημενος.


''Αφου σε ειδα!!!''Κουναει τα χερια της σαν υστερικη.


''Μαλλον δεν θα ειδατε καλα.''Της μιλαω και δεν την κοιταω καν.Δεν με ενδιαφερει κι ολας.


''Αυτη η συμπεριφορα δεν θα περασει ετσι.Εχεις παρει ωριαια στο μαθημα μου και τωρα σε πιανω με το κινητο.''


''Εχετε αποδειξεις οτι εχω το κινητο;''Της μιλαω αλαζονικα.Δεν απανταει φευγει πανω απο το κεφαλι μου γρηγορα πηγαινοντας στην εδρα παλι.



Οι υπολοιπες ωρες περνανε βαρετα και η Βανα δεν μου εχει δωσει κανενα σημειο ζωης..Τα παιδια λενε οτι μαλλον δεν θα ηταν καλα και αφου δεν ειχε θεμα με τις απουσιες θα εκατσε σπιτι.Μακαρι να ειναι αυτο.




Το κινητο μου χτυπαει στο διαλλειμα.Σηκωνομαι γρηγορα και απομακρυνομαι απο την παρεα. Απανταω.



''Ελα Βανα.''Λεω στο ακουστικο.



''Ποια Βανα αγορι μου.Η γιαγια σου ειμαι.''Λεει η γιαγια μου βραχνα.



''Τι επαθες γιαγια; Εισαι καλα; Γιατι με παιρνεις στο σχολειο;''Λεω ανησυχος και η παρεα με κοιταει το ιδιο ανησυχα απο μακρυα.



''Εεε να δεν ειμαι και πολυ καλα .Μαλλον αρρωστησα πηρα να σου πω οτι δεν μπορω να σου μαγειρεψω.''Λεει στεναχωρημενα.Αυτη η γυναικα ειναι ηρωας.Καθε μερα φαγητο και καθαρισμα το σπιτι μου.


''Μην ανησυχεις οταν τελειωσω με το σχολειο θα περασω να σου μαγειρεψω κατι.Εσυ απλως παρε τηλεφωνο τον γιατρο και ξαπλωσε.Ενταξει γιαγιακα μου;''Της λεω γλυκα.



''Ενταξει θα σε περιμενω.''Κλεινει το τηλεφωνο.Αν παθενε κατι δεν ξερω τι θα μπορουσα να κανω χωρις αυτην.Παντα ειναι διπλα μου.Και μερικες φορες την αισθανομαι σαν μανα μου γιατι η δικια μου λειπει και δουλευει και ξερετε...δεν ειναι εδω οταν την χρειαζομαι...



Γυρναω στο τραπεζι και τα παιδια με κοιτανε με αγωνια.



''Τι εγινε ρε μαλακα ολα καλα;''Με ρωταει ο Στεφανος.Ενα παιδι απο την παρεα.


''Ναι.''Λεεω ξερα.


''Η γιαγια σου ηταν;''Με ρωταει ο Κωστας.



''Ναι..''


''Και τι εχει καλα ειναι;''Ρωταει ο Κωστας ανησυχος.Ολοι κρεμονται απο τα χειλια μου.Ξερουν ποση αδυναμια της εχω.Και ολοι την συμπαθουν την γιαγιακα μου.Ειναι τοσο καλη με ολους τους .Δεν κοιταει ουτε τατουαζ ουτε σκουλαρικια.Μονο χαμογελα.Για αυτο την αγαπανε ολοι.



''Αρρωστησε...αλλα θα γινει καλα πιστευω.''



''Περαστικα...''Μου ευχονται ολοι.Το κινητο μου ξαναδονειτε κοιταω αυτη την φορα ποιος με καλει και αυτη την φορα ειναι η Βανα.Τιναζομαι απο την καρεκλα.



''Ποιος ειναι ρε μαλακα;''Με ρωταει ο Κωστας


''εμ η γιαγια μου ...παω να της μιλησω.''Δειχνω προς τον διαδρομο.Κατευθυνομαι γρηγορα προς τα εκει και το σηκωνω.



''Ελα ρε Βανα που εισαι τρομαξα...''Της λεω.Δεν παιρνω απαντηση ακουω ομως ενα ρουφηγμα μυτης...Κλαιει.....





____________________________________________________________



Δευτερη θεση στην κατηγορια Εφηβικη Φαντασια.Αυτο ειναι απιστευτο!!!!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.Love ya. <3 <3 :)

Η καινούρια./The new girl.Where stories live. Discover now