11. Bölüm ( Kaçış )

13K 348 6
                                    

Medyada Dolunay var^^

Fakülte de boş boş dolanıyordum. Dersime daha vardı ama ben erken kalkıp gelmiştim. Dolunay, yüzüne kendimi bir tutsak gibi hissediyordum. Aslında buna karşı çıkmam gerekirdi ama çok da umursamıyordum. Ablam zaten rengini belli etmişti ve onunla da kalacak halim yoktu. Beni bir kaşık su da boğardı. Annemi özlemiştim. Bu olaylardan sebep kadının yanına bile gidememiştim. Asıl şaşırdığım şey ise bir daha uyuşturucu istememdi. Genellikle bir kere alan daha da istiyordu ama ben neden istemiyordum? İçimde ki ses fısıldadı: Yaptığın en gerizekâlıca şeyi tekrardan mı istiyorsun?
Elbette hayır! Ama yine de tuhafıma kaçmıştı. Arkamı döndüğümde Beyza ve Betül'ün bana doğrı geldiğini gördüm. Beyza, her zaman ki asiliği üstünde geliyordu ve Betül de tatlığıyla birlikte.

"Elisa, nasılsın?"

Betül'e bakıp gülümsedim.

"İyidir kızlar sizden?"

Beyza'nın mavi gözleri soğuklukla bakıyordu. Bugün daha da bir tuhaftı. Betül de gergindi ama Beyza kadar belli etmiyordu.

"Bir sorun mu var?"

İkisi de birbirine baktı. Betül, Beyza'ya uyarıcı bakışlar atmıştı. Artık cidden canıma tak etmişti. Herkes benden bir
şey saklıyordu ama artık yeter!

"Hiç bir şey canım. Halimiz yok sadece."

Nedense hep Betül konuşuyordu. Boğazımı temizledim.

"Sen nasılsın Beyza?"

Betül, gergince Beyza'ya baktı. Beyza gözlerini kırpıştırdı.

"İyiyim."

Sesi hiç de öyle demiyordu.

"BB'ler!"

Atakan'ın sesi duyulmuştu. Beyza ve Betül hızursuzca yerlerinde kıpırdadılar. Atakan, ikisinin arasına girdi ve kollarını; Beyza ve Betül'ün omuzlarına atıp sıktı. Betül ve Beyza bana baktılar. Allahım. Sanki acı çekiyorlardı. Bunun başka bir açıklaması olamazdı!

"Beyzacım, seninle biraz konuşalım mı? Betül istersen sen de gel. Nasıl olsa Elisa da derse girecek."

Tam ağzımı açmış dersime daha 10 dakika olduğunu söyleyecektim ki çoktan topuklayıp gitmişlerdi. Omuz silkip sınıfıma doğru yürüdüm. Berkay'ı görmemle irkildim. Aramız çok da iyi değildi. Yavaş adımlarla önünden geçtim ki beni durdurdu.

"Elisa, bana soğuk davranma lütfen."

Berkay'ın gözlerine baktım. Acı dolu gözlerle bana bakıyordu. Derin bir nefes aldım.

"Berkay, biraz zaman ver. Her şeyin ilacı zamandır."

Berkay, yüzünü buruşturdu ama yavaşça kafa salladı.

"Senin için yapmayacağım şey yok."

Bir iç çektim. Dolunay, haklıydı. Berkay bana fena abayı yakmıştı.

"Sonra görüşürüz."

O da görüşürüz dedikten sonra yavaşça içeri süzüldüm. Atakan, öylece oturuyordu. Yavaş adımlarla yanına gittim.

"Beyza ve Betül'ü neden benden kaçırdın?"

Atakan'nın yeşil gözleri bana çevrildi. Yoğun bakışları etrafında rahatsız oldum.

"O ikisi saçmalamayı seviyor, o yüzden."

Pek de bir şey diyemedim. Sonuçta onun arkadaşlarıydı ve Atakan'la olan arkadaşlığımızda çok yeniydi. Derin bir nefes alıp oturdum. Daha neler olacaktı merak ediyordum.
________________

Siyah NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin