"Είσαι τι;" ρώτησε άναυδος.
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά και γρήγορα. Τα χέρια μου έτρεμαν.
"Έχω..έχω καθυστέρηση και..και ζαλάδες και ναυτίες" απάντησα πανικοβλημένη.
"Θεέ μου! Και ποιου είναι το παιδί;"
Γαμώτο. Δεν μπορεί να είναι κάποιου άλλου. Είναι του Αλέξανδρου. Έτσι όπως τα κάναμε όμως, άστα να πάνε.
"Δεν είμαι σίγουρη, μπορεί να είναι όλα μια σύμπτωση!"
"Ε τότε τι περιμένουμε; Πάμε στον γιατρό!" αναφώνισε και ήταν ήδη όρθιος.
Συγχυσμένη τηλεφώνησα γρήγορα στην γυναικολόγο μου η οποία ήταν και αρκετά καλή μου φίλη. Δέχτηκε να μου κλείσει ραντεβού αμέσως. Έτσι μπήκαμε με τον Πέτρο στο αμάξι και πήγαμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
"Τι είναι τόσο σημαντικό;" με ρώτησε η Δανάη, η γυναικολόγος μόλις μπήκαμε μέσα.
"Νομίζω πως...νομίζω πως είμαι έγκυος"
"Αλήθεια;" ρώτησε ξαφνιασμένη.
"Λοιπόν, μια λύση υπάρχει για να μάθουμε. Πάμε να κάνουμε υπερηχογράφημα" συνέχισε και σηκώθηκε από το γραφείο της.
Την ακολουθήσαμε με τον Πέτρο και ξάπλωσα εκεί που μου υπέδειξε. Άναψε ένα μηχάνημα και φόρεσε τα γάντια της.
"Θα είναι λίγο κρύο" με προειδοποίησε λίγο πριν βάλει το ζελέ στην κοιλιά μου.
Πάντα αναρωτιόμουν γιατί οι γυναικολόγοι το έλεγαν αυτό στα έργα, αλλά σήμερα κατάλαβα το γιατί. Ήταν πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ κρύο. Ή μπορεί και να ήταν η ιδέα μου.
Η Δανάη μετακίνησε ένα εργαλείο που έμοιαζε με μοχλό στην κοιλιά μου. Πάτησε μερικά κουμπιά στην οθόνη και με κοίταξε χαμογελαστή.
"Είσαι όντως έγκυος" ανακοίνωσε. "Να το, εδώ" συνέχισε και με τον δείκτη της έδειξε ένα σημείο στην οθόνη.
"Είναι 5 βδομάδων"
Άρχισα να ανασαίνω πολύ γρήγορα. Θεέ μου είμαι έγκυος το παιδί του Αλέξανδρου. Ο Πέτρος γέλασε λες και ήταν το ίδιο του το παιδί και άρχισε να χορεύει μέσα στο ιατρείο.
Έμεινα πανικοβλημένη να κοιτάω την οθόνη. Η Δανάη αφαίρεσε το τζελ και με οδήγησε στο γραφείο της.
"Η εγκυμοσύνη απαιτεί πολλές θυσίες. Θα πρέπει να τρως πολύ περισσότερο και φυσικά να μειώσεις τις εντάσεις της δουλειάς εως και καθόλου σε πιο προχωρημένο στάδιο.
Εκτός βέβαια κι αν επιθυμείς να τερματήσεις την εγκυμοσύνη"
Την κοίταξα διστακτική.
"Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο...;"
Μωρέ θα το τελείωνα το κεφάλαιο αλλά αν και μισή σκατούλα, μου φάνηκε ωραίο σημείο για να το κόψω.!
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Σατανική κοκκινομάλλα: Activated [x]
Μπορεί να ανεβάσω και αργότερα σήμερα ή μεθαύριο. Θα δείξει.!
Τα λέμε.! ❤️❤️
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)
RomanceΜετά τον επεισοδιακό χωρισμό του Άλεξ με την Αυγή και την επανένωση τους, κάνει την εμφάνιση του ο μεγαλύτερος αδελφός της οικογένειας, Άδωνης Πρωτοπαπάς. Ενώ το ζευγάρι προσπαθεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα και να βρει ξανά την εμπιστοσύνη που χρειάζ...