Κεφάλαιο 13ο

9.3K 854 212
                                    

Της έκλεισα την πόρτα στα μούτρα.

Ακόμη δεν το πιστεύω πως της έκλεισα την πόρτα στα μούτρα. Αλλά είπα πως τελείωσε και αυτό θα γίνει. Η Αυγή μας τελείωσε.

Θα γίνω ο Αλέξανδρος Πρωτοπαπάς που ήμουν πριν.

Θα βγαίνω, θα γνωρίζω τις καλύτερες γκόμενες που υπάρχουν και θα κάνω ό,τι γουστάρω. Δεν θα με έχει η Αυγή στο κρεβάτι της και να με ταπεινώνει όποτε θέλει.

Εγώ όποια θέλω μπορώ να έχω, αυτή με τον χαρακτήρα της μόνη της θα μείνει.

"Ρε καλά της έκανα και την έδιωξα" αναφώνησα και χτύπησα το χέρι μου στο τραπέζι.

Πάλι χτυπάει το κινητό μου.

"Ναι" απάντησα κοφτά.

"Αλεξάκο μουυ"

Πάλι αυτή.

"Τι θες Αθηνά;"

"Θα με βγάλεις έξω απόψε;" ρώτησε με νάζι.

Για να σε πηδάω σε έχω, όχι να σε κυκλοφορώ.

"Που θες να πάμε;"

"Υπάρχει ένα κλαμπ λίγο πιο κάτω απ' το σπίτι μου, θες να έρθεις να με πάρεις;"

"Καλά"

"Τι ώρα θα περάσεις;"

"Δεν ξέρω. Θα δω" απάντησα και το έκλεισα.

Έριξα το κινητό στον καναπέ και σηκώθηκα. Πέρασα τα χέρια μέσα από τα μαλλιά και αναστέναξα. Πήγα στο έπιπλο με τα ποτά και άρπαξα το μπουκάλι με το ουίσκυ.

Γαμώτο πάει να τελειώσει.

Κοίταξα και τα υπόλοιπα. Όλα τελείωσαν εκτός από λίγο ουίσκυ και μια μπουκάλα βότκα. Άρπαξα τα δύο μπουκάλια και κλείστηκα στο γραφείο.

Χαλάρωσα την γραβάτα και άνοιξα τον υπολογιστή.

Έγραψα κάποια πράγματα και μετά άρπαξα την μπουκάλα με την βότκα. Κατέβασα το ένα τρίτο με την μια.

Η αίσθηση της φωτιάς στον λαιμό μου ήταν αυτό που λαχταρούσα.

Σύντομα έκλεισα τον υπολογιστή και επικεντρώθηκα στο ποτό. Έβγαλα την γραβάτα εντελώς. Έπινα μεγάλες ποσότητες από το άχρωμο ποτό μέχρι που σταμάτησε να ρέει.

"Διάολε" αναφώνισα και πέταξα το άδειο πλέον μπουκάλι στην άλλη άκρη του γραφείου.

Άρπαξα την μπουκάλα με το ουίσκυ και άρχισα να πίνω όσο χωρούσε ο λαιμός μου.

Σύντομα τελείωσε και αυτό όμως.

Άφησα το μπουκάλι να πέσει από τα χέρια μου και να σπάσει. Χτύπησα το χέρι στην επιφάνεια του γραφείου.

Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)Where stories live. Discover now