Κεφάλαιο 18ο

9.5K 891 101
                                    

Όλη νύχτα στριφογύριζα στο κρεβάτι. Δεν μπορούσα να κλείσω μάτι όσο κι αν πίεζα τον εαυτό μου.

"Είσαι μαλάκας" έβρισα τον εαυτό μου το πρωί όσο έπλενα το πρόσωπο μου.

Δεν έπρεπε να βοηθήσω τον Άλεξ με την καταστροφή της εταιρείας. Ήξερα πως δεν ήταν αυτός αλλά το ποτό που μίλαγε.

Με τρώνε οι τύψεις τώρα. Αυτή ήταν έγκυος κι εμείς της καταστρέψαμε την εταιρεία.

Και να πω πως καταφέραμε και τίποτα; Όχι βέβαια. Και η εταιρεία Πρωτοπαπά κατά διαόλου πάει.

Από τότε που ο Άλεξ έπεσε με τα μούτρα στο ποτό έπρεπε να του πάρουμε την διεύθυνση, όχι να περιμένουμε να τα κάνει όλα πουτάνα.

Θα γίνω θείος. Τι δεν θα 'δινα να ήμουν στην θέση του Άλεξ.

Είμαι ο χειρότερος αδελφός που υπάρχει. Κατέστρεψα και τον Άλεξ με την αλαζονεία μου.

Μήπως όντως είμαι απλά ένας άπληστος μαλάκας;

Πρέπει κάπως να επανορθώσω. Χωρίς να δείξω τα συναισθήματα μου βέβαια. Θα επανορθώσω εκ μέρους του Άλεξ τώρα που δεν είναι σε κατάσταση να το κάνει.

Πρώτα απ' όλα πρέπει να είμαι καλός αδελφός. Κανείς δεν με εμπιστεύεται πλέον, ούτε καν η μητέρα. Ούτε που μου μιλάνε.

"Ναι;" είπα μόλις άκουσα απάντηση απ' την άλλη γραμμή. "Μιράντα μ' ακούς;"

"Ναι κύριε Άδωνη, πως και τηλεφωνείτε τέτοια ώρα;"

"Θέλω να μιλήσω στον αδελφό μου. Μπορεί να μου μιλήσει;"

"Δυστυχώς τώρα όχι. Είναι στον θάλαμο του και όπως πάντα δεν θέλει να μιλήσει σε κανέναν"

"Καλά" είπα ξερά και το έκλεισα.

Από τότε που τον βάλαμε στο κέντρο αποτοξίνωσης έχει γίνει ερείπιο. Η Μιράντα, η διευθύντρια λέει πως αν συνεχίσει έτσι δεν θα έχουμε καλά αποτελέσματα.

Πρέπει να του μιλήσω από κοντά.

Πρέπει να σταθεί στα πόδια του.

Έφτασα στο εστιατόρειο που κλείσαμε ραντεβού και περίμενα. Πέρασε αρκετή ώρα. Ήμουν έτοιμος να φύγω, μάλλον δεν θα ερχόταν, όταν άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα.

Η εγκυμοσύνη της πάει.

"Ήρθες" σχολίασα μόλις κάθισε απέναντι μου.

"Προφανώς" είπε ξερά.

Έβγαλε το παλτό της και το έβαλε στην καρέκλα δίπλα της. Υπό κανονικές συνθήκες θα την βοηθούσα να το βγάλει και θα της τραβούσα και την καρέκλα για να καθίσει. Υπό κανονικές συνθήκες δηλαδή θα χρησιμοποιούσα τους τρόπους μου.

Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)Where stories live. Discover now