Κεφάλαιο 16ο

8.9K 852 131
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου αργά λόγω του έντονου φωτισμού. Ένιωθα μια έντονη ζαλάδα και ένα πόνο στην κοιλιά μου. Τι στο διάολο έγινε.

"Η εταιρεία" αναφώνισα και σηκώθηκα αμέσως πάνω.

"Έι έι ήρεμα τίγρη" αναφώνισε ο Στέφανος.

"Θεέ μου" μονολόγισα και έβγαλα τους ορούς από τα χέρια μου.

"Ηρέμησε, ξάπλ..." είπε και προσπάθησε να με βάλει πίσω στο κρεβάτι.

"Άσε με" φώναξα απόλυτα. "Μην μ' αγγίζεις"

Σηκώθηκα εντελώς και άρπαξα το κινητό μου. Κάλεσα την Κάτια αμέσως.

"Έλα αμέσως από το νοσοκομείο και φέρε μου ρούχα"

Το έκλεισα πριν καν απαντήσει.

"Θα σε ρωτήσω κάτι και αν η απάντηση είναι ναι, μα τον Θεό θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια" ανακοίνωσα στο Στέφανο.

"Έχω χάσει το μωρό μου;" συνέχισα εμφανισιακά σκληρή αλλά από μέσα μου έτρεμα μήπως και η απάντηση ήταν θετική.

Ο Στέφανος ξεροκατάπιε και με κοίταξε προσεκτικά.

"Κόντεψες να το χάσεις" είπε τελικά.

Έκλεισα τα μάτια μου προσπαθώντας να ηρεμήσω. Το μωρό είναι εντάξει. Με την εταιρεία τι έγινε ρε γαμώτο.

Ο μόνος τρόπος να καταστραφεί ήταν...ο Άλεξ να χρησιμοποιήσει τα χαρτιά που είχε πάρει πριν τόσους μήνες.

Αλλά δεν μπορεί.

Αποκλείεται.

Η κατάσταση δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια, μπορεί να διορθώνεται. Έτσι; Μακάρι. Μακάρι μακάρι μακάρι. Δεν μπορεί να καταστράφηκε η εταιρεία μου. Δεν μπορεί ρε γαμώτο.

Η Κάτια ήρθε σε 10 λεπτά. Μου έφερε ένα τζιν και μια μπλούζα με αθλητικά παπούτσια. Τα φόρεσα στα γρήγορα και τηλεφώνησα στην Φανη.

"Στείλε μου αμέσως με mail τις αναφορές με τις εξαγωγές και εισαγωγές του τελευταίου τετραμήνου" είπα και το έκλεισα χωρίς να μου απαντήσει.

"Κάτια πες μου ποια είναι η ζημιά" της είπα.

"Αυγή με το χαλαρό, σκέψου το παιδί"

"Κάτια πες μου ποια είναι η γαμημένη ζημιά και το καλό που σου θέλω να είναι αναστρέψιμη"

Αναστέναξε κι έβγαλε ένα φάκελο από την τσάντα της.

"Αυτές είναι οι συναλλαγές με τους μετόχους και επενδυτές από το τελευταίο εξάμηνο" είπε και μου έδειξε ένα διάγραμμα.

Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)Where stories live. Discover now