Άκουσα το κλειδί στην πόρτα. Άφησα το κινητό στο τραπέζι και σηκώθηκα.
"Γεια σου μαμά" αναφώνισε ο Έκτορας χαμογελαστός.
Έτρεξε από την πόρτα μέχρι εμένα χαμογελαστός. Η σχολική του τσάντα κρεμόταν στους ώμους του. Με μια κίνηση τον σήκωσα στην αγκαλιά μου και τον φίλησα στο κεφάλι.
"Καλώς το αγόρι μου" είπα χαμογελαστή. "Πήγαινε να πλύνεις τα χέρια σου πριν το φαγητό"
Τον άφησα από την αγκαλιά μου κι αφού άφησε την τσάντα του στην βάση της σκάλας, έτρεξε να πάει να πλύνει τα χέρια του.
"Μανούλα" άκουσα και την φωνή της Βικτώριας να με καλεί.
"Αγάπη μου, ήρθες;" ρώτησα χαμογελαστή και την άρπαξα στα χέρια μου.
Της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο κι εκείνη γέλασε δυνατά. Πρόσεξα ένα λουλούδι στα μαλλιά της. Το πρωί όταν την ετοίμαζα για το νηπιαγωγείο δεν της το είχα βάλει εγώ.
"Που το βρήκες αυτό το λουλουδάκι;"
"Ο μπαμπάς μου το έδωσε!"
"Αλήθεια;"
Ένεψε καταφατικά. Χαμογέλασα και την κατέβασα από πάνω μου.
"Άντε, πήγαινε με τον αδελφό σου να πλύνετε τα χεράκια σας"
Σήκωσα το βλέμμα μου και κοίταξα τον Αλέξανδρο που στεκόταν στην πόρτα με το ένα χέρι να κρατά τον χαρτοφύλακα και το άλλο το κινητό.
"Ναι...Όχι! Άφησε το για την επόμενη σύσκεψη. Ναι, ναι σε κλείνω τώρα.
Ήρθα σπίτι, θα φάω με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου"
"Γεια σου μωρό μου" είπε και με φίλησε χαμογελαστός.
"Γεια σου σύζυγε" απάντησα το ίδιο χαμογελαστή.
Κάτι έκρυβε πίσω από την πλάτη του, καθόλου επιτυχημένα.
"Τι κρύβεις;" ρώτησα περίεργη.
"Αμέσως να το δεις, μπας και σου κάνω καμιά έκπληξη" αναφώνισε.
Έφερε το χέρι του μπροστά και ήταν ένα κόκκινο τριαντάφυλλο τυλιγμένο σε λευκό τούλι. Χαμογέλασα και το πήρα. Ως ευχαριστώ του έδωσα ένα ακόμη φιλί.
Λίγες στιγμές αργότερα καθόμασταν όλοι μαζί στο τραπέζι και τρώγαμε.
Ο Αλέξανδρος καθόταν στην μια άκρη του τραπεζιού κι εγώ στην άλλη.
Μην παίρνουμε αέρα κύριε Πρωτοπαπά.
"Σήμερα πήρα αστεράκι στην έκθεση που έγραψα!" είπε ξαφνικά ο Έκτορας.
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)
RomanceΜετά τον επεισοδιακό χωρισμό του Άλεξ με την Αυγή και την επανένωση τους, κάνει την εμφάνιση του ο μεγαλύτερος αδελφός της οικογένειας, Άδωνης Πρωτοπαπάς. Ενώ το ζευγάρι προσπαθεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα και να βρει ξανά την εμπιστοσύνη που χρειάζ...