Κεφάλαιο 10ο

9.1K 866 110
                                    

"Αν και είμαι κατά, βέβαια και μπορεί να γίνει. Αν το επιθυ..."

"Θεέ μου, όχι" της είπα πριν συνεχίσει.
"Όχι, όχι προς Θεού, δεν θα κάνω έκτρωση"

"Ήταν καθήκον μου να σε ενημερώσω πως κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό. Αφού θα συνεχίσεις με την εγκυμοσύνη, πρέπει να σε συμβουλέψω πρώτα ως φίλη και μετά ως γιατρός να πάρεις μια μεγάλη άδεια από την δουλειά.

Η δουλειά της διευθύντριας είναι γεμάτη πίεση και άγχος που δεν θέλεις να περάσεις στο έμβρυο"

"Ναι, εννοείται" είπα κοιτώντας το κενό.

Τι θα έκανα;

"Πότε να ξαναέρθω;" την ρώτησα.

"Θα σε ενημερώσω, προς το παρόν όλα φαίνονται εντάξει. Αν οι ζαλάδες και οι ναυτίες συνεχίσουν μην ανησυχείς, είναι φυσιολογικό"

"Εντάξει. Ευχαριστώ πολύ που μας δέχτηκες" τη είπα χαμογελαστή.

Κοίταξα τον Πέτρο που ήταν ακόμη πολύ ενθουσιασμένος με τα νέα.

"Ανυπόμονος να γίνεις πατέρας;" τον ρώτησε η Δανάη.

"Ε; Όχι.! Αδελφός της είμαι!" αναφώνισε. "Ανυπόμονος να γίνω θείος.!"

"Και ο πατέρας;"

"Θα δείξει" της είπα και αφού ένεψε μπερδεμένη καταφατικά, φύγαμε με τον Πέτρο.

Δεν με άφησε να οδηγήσω λες και το έμβρυο μεγάλωνε στο πόδι μου και δεν μπορούσα να οδηγήσω χωρίς να μας σκοτώσω όλους.

Κατάλαβα, ωραία θα περάσουμε αυτούς τους 9 μήνες.

"Τι θα κάνεις με τον Άλεξ;"

Γύρισα και τον κοίταξα ανέκφραστη.

"Δεν ξέρω" είπα ανασηκώνοντας τους ώμους μου.

"Δεν είναι κάτι που πρέπει να του κρύψεις" απάντησε σοβαρός.

"Το ξέρω"

"Τότε;"

"Θέλω να σκεφτώ κάποια πράγματα"

Αυτή την φορά εκείνος αποφάσισε να χωρίσουμε, εγώ ένιωθα προδωμένη μετά απ' ό,τι έγινε με την Αθηνά και στην κοιλιά μου μεγάλωνε ένα μωρό.

Τέλεια! Πως να του το πω;

Γεια σου Άλεξ τι κάνεις; Α, παίρνω να δω πως τα πάνε οι δουλειές. Μιας που το έφερε η κουβέντα είμαι έγκυος και είναι δικό σου, πέσε 1000 ευρώ για πάνες και μπιμπερά.

Υπάρχει ομαλός τρόπος να ξεφουρνίσεις κάτι τέτοιο όταν ο άλλος σου είπε με τρόπο πως δεν θέλει να σε ξαναδεί μπροστά του;

Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)Where stories live. Discover now