Κεφάλαιο 15ο

8.8K 824 114
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και βρήκα το τραπέζι στρωμένο. Τηγανήτες, φρούτα, δημητριακά, χυμό και καφέ. Κι ένα σημείωμα.

"Σιγά με τον καφέ. Φάε τα πάντα για να ταϊσεις το βαφτιστίρι μου. Ναι, θα είμαι ο νονός και δεν ακούω κουβέντα. Έπρεπε να φύγω και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω. Ο φίλος σου, Στέφανος"

Γέλασα πνιχτά. Μπορώ να πω πως το πήρε καλά. Εγώ περίμενα τουλάχιστον να το βάλει στα πόδια για την Ισπανία.

Έφαγα στα γρήγορα λίγο απ' όλα και πήγα να ετοιμαστώ. Σε μισή ώρα ήμουν έτοιμη.

Ακόμη μια μέρα στο γραφείο μου.

Υπέροχα.

-Μια βδομάδα μετά-

Αυτή η μακαρονάδα από το Ιταλικό απέναντι, είναι....ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.! Η Κάτια έπρεπε ήδη να πάει στο γραφείο της γιατί δέχτηκε ένα επείγον τηλεφώνημα για τα οικονομικά.

Πέταξα στα σκουπίδια τα πλαστικά από το εστιατόρειο και άναψα τον υπολογιστή. Προσπάθησα να ανοίξω ένα από τα site της δουλειάς αλλά μου έβγαζε συνέχεια error.

Ξαφνικά μπούκαρε η Κάτια μέσα στο γραφείο πανικοβλημένη. Έτρεχε; Αυτή ποτέ δεν τρέχει.

"Αυγή" αναφώνισε με την ψυχή στο στόμα.

"Τι έγινε;" ρώτησα και σηκώθηκα από την καρέκλα μου.

"Κάτι έγινε. Κάποιος μας πρόδωσε. Καταστραφήκαμε, η εταιρεία. Η εταιρεία καταστράφηκε" αναφώνησε με γουρλωμένα τα μάτια.

Τα γόνατα μου λύθηκαν και κάθισα αμέσως στην καρέκλα. Η καρδιά μου κόντεψε να σταματήσει. Άρχισα να αναπνέω έντονα.

"Αυγή αίμα!" αναφώνισε η Κάτια δείχνωντας με.

Κοίταξα το λευκό μου τζιν. Είχε γίνει κόκκινο.

"Το μωρό μου" αναφώνισα πριν όλα μαυρίσουν.

ΤΑΑΑ ΤΑΑΑ ΤΑΑΑΑΑΑΝ.!

Πανικός, πανικός, πανικός.! Φωνάξτε ένα γιατρό, όλο το καστ του Grey's Anatomy να πούμε.!

Χάνουμε το μωρό ρε γαμώτο.!

Είμαι κακός άνθρωπος. Δεν ξέρω πότε θα ανεβάσω το επόμενο :) ✌🏾️

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Διαβάστε την προ-προηγούμενη γραμμή ❤️

Τα λέμε.! ☺️❤️

Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)Where stories live. Discover now