"Ποια είναι αυτή;" ρώτησα τον Άλεξ ψιθυριστά.
"Σου εξηγώ αργότερα, μην αντιδράσεις άσχημα" μου είπε.
"Καλά"
"Δεν θα με χαιρετήσεις Άλεξ;"
"Γεια" είπε ξερά.
"Έλα, κάθισε μαζί μας" της είπε ο Άδωνης.
Τίναξε τα ξανθά της μαλλιά στο πλάι και του χαμογέλασε ηλίθια.
"Κάνω συγκεκριμένη διατροφή" απάντησε δείχνοντας το κορμί της.
Για σπίρτο καλή είσαι. Ξανθόψειρα.
"Κάθισε και θα πούμε στην Μάρθα να σου φέρει κάτι" επέμεινε ο Άδωνης.
Της έδειξε την θέση απέναντι μου κι εκείνος κάθισε στην δική του. Αυτή έχει βγάλει τα μάτια της στον Αλέξανδρο και δεν θα τα πάμε καλά. Τρίχα τρίχα θα της βγάλω το μαλλί κι ας μου μείνει η τρέσα στο χέρι.
Ο Άδωνης δεν σταμάτησε να χαμογελά ξέροντας πως κάτι κακό έκανε σε μένα και τον Άλεξ πάλι. Ποια είναι αυτή γαμώτο; Δεν με έφταναν όλα αυτά, οι γονείς του ήθελαν να πάμε βόλτα στην πόλη αμέσως μετά το μεσημεριανό. Νύχτωσε μέχρι να επιστρέψουμε.
Αυτή η Αθηνά, μόνο που δεν τον καβάλησε τον Άλεξ. Ο Άδωνης απολάμβανε το θέαμα και η Ξένια προσπαθούσε να με κάνει να νιώσω καλύτερα. Όταν φτάσαμε πίσω στην έπαυλη μου είπε ό,τι και στην πισίνα. Να μην του δώσουμε την ευχαρίστηση να χωρίσουμε.
Μόλις μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο μας ο Αλέξανδρος έπεσε πλατύς φαρδύς στο κρεβάτι. Έμεινα στην κλειστή πόρτα και σταύρωσα τα χέρια μου. Νομίζω πως είχα την έκφραση Χίτλερ που πάντα φοβόταν. Αλλά ήθελα εξηγήσεις.
"Ποια είναι αυτή;"
Σιωπή.
Ξεροκατάπια και έγυρα το κεφάλι στην κλειστή πόρτα. Έκλεισα τα μάτια μου για να ηρεμήσω.
"Αυτή είναι έτσι; Η άγνωστη που κοιμήθηκε μαζί σου"
"Αυτή" απάντησε απλά.
Τότε ένιωσα να θυμώνω πραγματικά. Όπως δεν είχα θυμώσει όταν μου είπε πως είχε κοιμηθεί με κάποια. Τώρα όμως, ένιωθα όσο θυμό δεν είχα νιώσει εκείνο το βράδυ.
"Πόσα υποτίθεται πως θα ανεχτώ ακόμη Άλεξ;"
"Τι εννοείς;"
"Τώρα θα πρέπει να υποστώ και την δική της παρουσία εκτός του αδελφού σου;"
"Εγώ σου είπα να φύγουμε, εσύ ήσουν αυτή που επέμενε να μείνουμε"
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (ΙΙ)
RomanceΜετά τον επεισοδιακό χωρισμό του Άλεξ με την Αυγή και την επανένωση τους, κάνει την εμφάνιση του ο μεγαλύτερος αδελφός της οικογένειας, Άδωνης Πρωτοπαπάς. Ενώ το ζευγάρι προσπαθεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα και να βρει ξανά την εμπιστοσύνη που χρειάζ...