~Sabah'a gözlerimi rahat bir şekilde açtım. Gözlerimi ovuşturup, ayağa kalktım. Dağılmış olan saçlarımı topladım.
Yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım. Pijamalarımı üzerimden çıkartıp yerine günlük kıyafetlerimi geçirdim.
Telefonumu şarjdan çıkarıp aşağı indim. Taylor yine muhteşem elleriyle kahvaltı hazırlıyordu.
Erkeklerden uyanan yoktu ve Demi'de mutfaktan yardım ediyordu. Mutfağa gidip "Günaydın kızlar." diyip ikisini de yanaklarından öptüm.
"Saat sekiz buçuk oldu kimse uyanmadı." dedi Taylor. "Boşver." dedim ben de."
Nick gözlerinini ovuşturarak gelip Demi'yi aniden öptü. "Napıyorsun sen ya?" dedi Demi.
Biz bu haline güldük. "Yalnız haklı Nick. Ya Ryan ya da o şizofren Justin görseydi?" dedim gülerek.
"Ben mi şizofrenim?" diye mutfağa pat diye girdi Justin. "Neyi görücektik?" dedi arkasından Ryan.
Üçü de bana bakınca "Neye olucak canım sende Justin. Demi krep yapıyor ya Nick kimseye söylememiz amacıyla senin krep yiyişini anlattı. Sen ya da Ryan öğrenirse bizi keserdi." diyip güldüm.
"Sen benim krep yiyişimi mi anlattın onlara?" dedi şaşkınlıkla Justin. Sanırım doğru bir şey uydurmuştum.
"Bir kere hepsini aynı anda attığını söyledim sadece." dedi Nick şaşkınlıkla bana bakarak.
"Siz ikiniz doğru banyoya yüzünüzü yıkayın." dedim ikisine doğru. Onlar gidince Nick ağzını açıp bana baktı?
"Sen, nasıl böyle bir şey uydurdun. Denk geldi." dedi. "Ben de bilmiyorum. Ama kurtardık galiba." dedim.
Nick bana sarıldı bir anda. "Demi, Nick seni benle aldatıyor." dedim gülerek. "Ay sağ ol Sel." dedi.
Demi gülüp krepleri tabağa koydu. Sonra onları sofraya götürdü. Biz de arkasından ilerleyip oturduk.
Herkes kahvaltısını güzelce ettikten sonra biz masayı kaldırıp koltuğa geçtik. Demi tuvalete gidiyorum diyip yukarı çıktı.
10 dakika sonra Nick odasından telefonunu almak için gittiğini söyleyip o da yukarı çıktı.
Neler dönüyor burada? Justin birkaç dakika sonra şüphelenip yukarı çıkmaya başladı.
Ya özel bir şey konuşuyor ya da yapıyorlarsa? Umarım görmez, umarım görmez.
Taylor'la birbirimize bakışlar atıyorduk. "Siz napıyorsunuz?" diye bağırdı Justin.
Benim onun bağırmasıyla kendimi 2 saniye sonra Justin'in yanında bulmam bir oldu.
"Öpüşüyorlardı." dedi onları parmakla gösterip. "Grupta değilsin artık Nick. Siz derhal evimi terk edin Nick kalsın." diye bağırdı bize doğru.
"Justin, ne yaptığını sanıyorsun?" dedim. Taylor ve Ryan aşağı indiler ve kapı kapanma sesi duyduk.
Nick kesinlikle sağ kalmayacaktı.Demi ile biz yan yana heykel gibi beklerken Justin bizi umursamayıp Nick'e yumruk attı.
Demi'nin gözünden bir kaç damla yaş düştüğünü görünce bir anda ikisinin arasına girdim.
Justin kolundan tuttum ve "İkiniz de kaçın bu mevzu uzamadan tamam mı hadi." diye bağırdım.
"Napıyorsun sen?" diyip beni ittirmeye çalıştı. "Ya kaçsanıza. Bu manyak beni şimdi araba gibi ezicek." dedim. Onun yanında benim gücüm bile yoktu. Beni itmesine engel olmak için bir şey yapmak zorundaydım. Gözlerinin içine baktım. "Gidin!" diye bağırdım. Justin tam "Öyle işi sikerler." diye beni ittirmeye kalktığı anda Justin'in dudaklarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanficPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...