~21~

1K 93 12
                                    


~

Neler olmuştu böyle. 3.kez bırakılmak kolay değildi. Hiç mutlu bir ilişkim olmamıştı, resmen aşık olduğum adamın benden ayrılması çok koymuştu.

Kime güvenecektim ben bundan sonra? O da bana güvenmiyordu zaten. Güvense cumartesi'leri nereye gittiğini, yaşadıklarını anlatırdı. Evet bir kısmını anlatmıştı, ama yetmezdi.

Ona iyi gelebilirdim. Ama o inatla istemiyordu. Doğaldı aslında. Her neyse.

Onunla çok eğlenmiştim. Sevgili işi bile yalandı diye düşünmeye başlamıştım artık. Kimseye güvenmeyecektim bundan sonra.

Gözlerimi silip üstümü değiştirdim. Güçlü görünmem gerekiyordu.  Napalım geçmiş geçmişte kalmıştır.

Arabayı Pattie'lere doğru sürdüm. Arabadan inip kapıyı çaldım. "Hoşg..." diyemeden "Hoşgelmedin." dedi.

"Noldu sana?" diye sordu hemen. Gülümseyerek "Justin, benden ayrıldı, zorundaymış." dedim ve içeri geçtim.

"Ne?" dedi sinirle. "S-sen nasıl bu kadar sakinsin?" dedi. "3.hayal kırıklığına uğraştılışım, alıştım." dedim.

"Piç." dedim kendi kendime fısıldayarak. Telefonum çalınca açtım. "Efendim?" dedim.

"Selena, değil mi?" dedi çıkaramadığım ses. "Evet benim bir şey mi vardı?" dedim. "Justin bey..." diye başladı cümleye "Ben öyle birini tanımıyorum." dedim sinirle.

"Size bir şey iletmemi istedi." dedi. "Ee?" dedim takmayarak. "Eğer annesinin evindeyseniz çıkmanızı söyledi çünkü eve gelicekmiş." dedi adam.

"Siktiğimin Justin'ine söyle siktir olup gidiyorum şimdi zaten, kendisinin bir sikik olduğunu söylemenizi iletirim, size iyi günler." diyip kapattım.

Pattie şaşkınca bana baktı. "Kusura bakma, ama hak etti." diyip kalktım ve evden çıktım. Gözlüğümü taktım ve ayakkabılarımı geçirdim.

Yürürken Justin'e çarptım. Tek kelime bile etmeden yürümeye koyuldum. Arkamdan "Bir şey söylemeyecek misin?" dedi.

"Sanırım adamın sana söylediklerimi iletmemiş, siktiğimin Justin'ine söyle evinden siktir olup gidiyorum ve kendisinin sana sikik olduğunu ilet dediğimi söylememiş." dedim.

"Ne?" dedi. "Adamlarını iyi seç." dedim ve arabaya bindim. "Selena." diye bağırdı. "Siktir git." diye bağırdım gaza bastım.

Austin arayınca açtım. "Naber kuzen?" dedi, sesi kötü geliyordu. "Noldu sana?" dedim endişeyle. "Asıl sana noldu ağlıyorsun?" dediğinde sinirden ağladığımı yeni fark etmiştim.

"Buluşalım mı?" dedik aynı anda. "Sahil?" dedim. "Sahildeyim zaten gel." dedi. Hızlıca sahile geldim ve park edip hızlıca Austin'in yanına gittim.

"Bayanlar önceden." diyince olanları anlattım. "Bir şey diyim mi sizi çok yakıştırıyorum." dedi. "Alakasız şeyler söyleme." dedim. "Gördün işte umursamamazlığımı takınmaya çalışıyorum," Dedim. "Gördüm." dedi.

"Sana ne oldu?" dedim. "Kız arkadaşım beni kendisini aldatmamla suçladı, sadece eski erkek arkadaşının benimle uğraştığını bilmiyor ve o da beni mesajlı taciz ediyor, Theresa'da onu aldattığımı düşünüyor." dedi.

"Git konuş bence." dedim. "Söyle rahat rahat ve kurtul gerekirse döveriz." dedim. "Çok tatlısın." dedi. "Sağol." dedi gülümseyip.

Snapchat'i açtım ve Austin'le fotoğraf çekip "Kuzen dayanışmasıı." yazıp attım. Sonra da deniz'in resmini çekip koydum.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin