~11~

1.4K 104 12
                                    


~

"Yarın akşam bir yerde toplanıp içiyoruz Sel, hadi artık kalk." diye kulağımda sesle gözlerimi açtım.

"Demi, sen evime nasıl girdin?" dedim hemen. "Sana da günaydın güzelim." diyip yanaklarımdan öptü.

Gülümsedim. "İkimizde de anahtar var ya." dedi sonra. "Nereye gidiyoruz?" dedim.

"Yarın akşam Justin'lerin dağ evinde toplanıyoruz. Sen de gelicek misin? İçeceğiz böyle." dedi.

"Siz ne iş onların grubuyla?" dedim. Geçen anlatırken Justin'in dağ evine gittiğimizi söylememiştim.

"Selena, bir şey söylemem lazım. Ama aramızda kalacak." dedi. "Tabi söyle." dedim sonra.

"Biz Nick ile tekrardan birlikteyiz. Ama bunu Justin ve Ryan öğrenirse özellikle Justin tamamen iş biter." dedi.

"Çok sevindim sizin adınıza." diyip ona sarıldım. Haklıydı, Justin öğrenirse kim bilir neler yapardı.

Üstümü değiştirip aşağı indim. "Hadi kahvaltıyı dışarıda yapalım." dedi Demi. Taylor'u da çağırsak fena olmaz aslında.

"Taylor'u da çağıralım." dedim. "Onu arıyorum şimdi." dedi. "Yeni açılan bir yer varmış oraya götüreyim mi sizi?" dedi.

"Olur." dedim sonra. Taylor'la konuştuktan sonra Demi'nin arabasına bindim.

O da benden sonra binip arabayı çalıştırıp dediği yere götürdü. Kapıda Taylor ile karşılaşıp içeri oturduk.

"Taylor uçtun mu?" dedim. Çok hızlı gelmişti, ne ara yani. "Geçen bize bir arkadaşım gelmişti bir kaç kıyafet unutmuştu. Onları götürdüm. Kahvaltı etmeye gidecektim zaten iyi denk geldi." dedi gülümseyip.

Siparişlerimizi ettikten sonra biraz sohbet ettik. Demi, Taylor'a Nick ile tekrar beraber olduklarını söyledi. Oralardan tekrar konuştuk.

Ortaya kahvaltı geldikten sonra biraz atıştırdık. Yemeklerimiz bitince hesabı ödeyip dışarı çıktık. Sahilde biraz dolaşıp eğlendik.

Arabaya binip alışveriş merkezine gittik. Mağazalarda dolaşırken "Bu elbisenin başka bedeni yok mu acaba?" diye sordum hayran kaldığım elbiseye bakarken.

Çok güzeldi. "Malesef Selena hanım." dedi kaç yıldır gittiğim mağazadaki asistan. "Getittiremiyor musunuz peki?" dedim.

"Malesef sadece 40 bedeni kalmış." dedi. "Ben 36 giyiyorum ama bu bana aşırı büyük." dedim.

"Malesef, kusura bakmayın." dedi. Snapchat'e girip beni ekleyenlere baktım. @justinbieber sizi ekledi yazısını görünce onu geri ekleyip kamerayla elbisenin resmini çekip "Çok güzelsin ama seni alamıyorum. " yazıp tüm hikayelerim'e ekledim.

Biraz saçma bir hikaye mi oldu diye düşünmeden edemedim. Alışveriş merkezinden suratım asık bir şekilde çıkıp eve girdim.

Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra kendimi hemen yatağa yattım. Telefonumu çıkarıp snapchat'e girdim.

Justin'e "Napıyorsun?" diye mesaj attım. 2. Saniyesinde açmıştı.

"Evdeyim, uzanıyorum yatağımda." diye geri cevap yazdı. "Pattie, ne yapıyor?" yazdım.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin