~Herkes yavaş yavaş gittikten sonra Demi ve Taylor'la hediyelerimi odaya çıkardık.
Justin, Ryan, Nick de bizimle geldi ve odama girdik. "Hadi açalım hediyeleri." diyip el çırptık.
"Hadi açın bari de ne almışlar görelim." dedi Ryan. Ryan kimin ne aldığını benden daha çok merak ediyordu anlaşılan. Teker teker hediyeleri açtım. Taylor ve Demi bana sevdiğim bir grubun konser biletini almıştı, tükenmesine rağmen!
"Ya ben hepinizin hediyelerine bayıldım." diyip herkese öpücük gönderdim.
Merak ettiğim şey Justin'in hediyesiydi. Ama o sanırım hediye almamıştı. Olsun sorun değildi.
Bizimkiler de yavaş yavaş evlerine dağıldı. Son olarak Justin'i uğurladım evine. "Her şey için teşekkür ederim tekrardan." diyince "Bir şey yapmadım ki." diyip gülümsedi.
Sonra yatağa yatıp bugünü düşündüm. Çok güzel geçmişti. Herkesin hediyelerine bayıldım ve çok mutlu olmuştum.
Aşağı inip Pretty Little Liars'ın yeni bölümünü izledim. Her bölümde aksiyon oluyordu.
Dizi bittikten sonra telefonum titredi. Mesaj gelmişti. Mesajı açtım.
"Muhteşem dizin PLL izlemen bitti mi?"
Numarayı tanımıyorum. Çok garip, beni mi izliyor? Geri cevap yazdım.
"Kimsin sen? Ve neden beni izliyorsun?"
Çok geçmeden cevap geldi. Hızlıca telefonu elime aldım.
"Seni izlediğimi kim söyledi? Bugün yeni bölümü çıktı? Odana çık ve masanın üzerindekini oku. Gerisinde bana ihtiyacın kalmayacak bebeğim."
Neler oluyordu anlamıyordum ama dediğini yapıp odama çıktım. Masada bir not vardı.
"Kimim ben sence? Tahmin yürüt bakalım. Doğum günü kızı."
Sonra masanın altında aynı renkte kağıt olduğunu fark edip eğilip notu elime aldım.
"İnan bana kötü bir niyetim yok. Kim olduğumu gecenin sonunda öğreneceksin zaten güzelim. Sen adımları takip etsen yeterli. Kafa dağıt sadece. Eğlenmene bak."
Kızların yaptığı başka bir sürpriz miydi bu? Kimdi ki ya? Başka not yok mu? Telefonuma mesaj gelince açtım. "Kapının arkasında sütyenin havalı duruyor. Dikkat et başkası görmesin." yazıyordu.
Hızlıca kapıya koştum. Sütyen falan yoktu. Bir an gerçek sandım cevap olarak "Sütyenim falan yok kandırma." yazdım.
O sırada kapının üstünde bir not gördüm.
"İki saat arama diye mesaj attım.Arabana atlayıp sana şimdi atacağım adrese gel."
Sazan avı falan mıydı bu? O sırada konum gelmişti. "Gelmiyorum adrese falan. Dolandırıcı mısın? Bilmediğim yere gelmem." yazdım.
"İtiraz etme ve gel." yazdı. Aşağı inip arabaya bindim ve attığı konuma gittim. Bu ne şimdi? Issız bir park köşesi.
"Nerdesin?"yazdım. O sırada gözüme bir not takıldı yerde duruyordu.
Etrafına dikkat çeksin diye minik papatyalar konulmuştu. Işık tutup okudum.
"Kandırmıyorum." yazıyordu. İlerideki notları okumaya devam ettim.
"Eğlen dedim eğlenmiyorsun Gomez."
"Kaşlarını çatma lütfen, gülümse Selena."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanfictionPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...