~33~

924 105 16
                                    


~

Justin'i aramakla meşguldum. Yine. İnadına açmıyordu. Artık aramayı bıraktım ve kendimi uykuya bıraktım. Çok uykum vardı.

Sabah kalktığımda ruh gibiydim. Telefonuma baktım. Snapchat'e girdim. Justin snap atmıştı.

Yüklen artık. Yüklen.

Stüdyoda mı? Şarkı söylüyordu. Gece'nin 3'ünde mi?

I know it was hard, it was all that we knew, yeah.
Biliyorum bu zor, hepsi bildiklerimizden ibaretti evet.
Have you been drinkin', to take all the pain away?
Tüm acıyı gidermek için kendini içkiye mi vermiştin?

Burda video bitmişti. Daha sonra kendini çekip altına "Seni bekliyorum sanırım buna ihtiyacım var." Pardon?

Daha sonra bir kızla resim atmış. "Sonunda."

Gözümden bir damla düştü. Gözlerimi silip kendimi çektim. Gözlerimden ağladığım belli olsada takmadım.

"Say you'll remember me, standing in a nice dress, staring in the sunset babe. Red lips and rosy cheeks. Say you'll see me again even if it's just in your." yazdım.

Taylor arayınca açtım. "Nasılsın güzelim?" dedi. "Yorgunum ve meraktan çatlamak üzereyim." dedim.

"Aranız iyi olacak. İnan bana." diyip teselli etti beni. "Teşekkür ederim civciv. Öptüm seni." diyip kapattım.

Justin'i aradım. "Ne var Selena? Ne var?" diye kükredi telefonda. "Justin." dedim. "Ne var?" dedi.

"Konuşalım mı?" dedim. "Şuan konuşucak gibi mi duruyorum ordan? Rahatsız etme beni." diye bağırdı.

"Bağırmana gerek yoktu. Ayrıca kadınlarla işim var desende anlardım bu kadar bağırmana gerek yoktu." diyip yüzüne kapattım.

Şuan kim haklıydı bilmiyordum. Haksızken yine haksız duruma mı düşmüştü? Haklıyken haksız durumuna mı düşmüştü? Aklım ermiyordu.

Üstüme düzgün bir elbise geçirdim ve dün gittiğimiz bara doğru sürdüm. Justin umarım orda olur.

Arabadan indim ve içeri girdim. Justin'i gördüğümde yanına gittim. Tek başına oturmuş içiyordu.

"Gerçekten işin varmış rahatsız ettim." dedim. Bana saçma saçma baktı. "Belki seni görmek istemiyorumdur? Niye yapışıyorsun?" dedi.

"Yapışmak mı? Kusura bakma. Yapışkan oldum. Hemde sadece sevdiğim için." diyip çantamı aldım ve boş bir yere oturdum.

"Pardon, en ağırından." dedim adama. "Peki efendim." diyip bana içkiyi getirdi. İçmemle başımın dönmesi bir oldu.

Yanıma bir adam gelip oturdu. Bakış atınca "Ne bakıyorsun? Bakılacak bir şey olsa tüm gün aynada kendime bakardım. Yani tüm gün aynada kendime bakmadığıma göre sende bana bakmayacaksın şimdi siktir git." diyip gülümsedim.

Justin ağzı açık bana bakıyordu. Sonra bir şey olmamış gibi arkasını döndü. Bir kız grubu geldi.

Göğüsler estetik,kalçalar estetik. Dudaklar botox. Bilin bakalım hangi sahibi olan erkeğin yanına gidiyorlar?

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin