~Birkaç saat evde boş oturduktan sonra odama çıkıp dolabıma tip tip bakmaya başladım. Ne giyecektim ben?
Her gün klasik olarak yaptığım bir şeydi. Mor straplez elbisemi çıkarıp üstüme giydim. İlk defa giyiyordum bu elbiseyi acaba nasıl oldu?
Aynaya baktım ve yakıştığını fark ettim. Dar kesimdi ve güzel gösteriyordu. Güzel renk ayakkabı ve çantayı da seçtikten sonra yüzümü yıkayıp koruyucu krem sürdükten sonra makyajımı yapmaya başladım.
Rimelimi, eyeliner'ımı sürdüm. Yanaklarıma hafif bir allık sürüp dudaklarıma'da parlatıcı sürdükten sonra saçlarımı yapmaya başladım.
Düzleştirdim ve mor birkaç renkli çiçeği daha olan bir taç taktım. Bence güzel olmuştu. Şarjda olan telefonumu çıkarıp çantaya koydum ve hazırım.
Aşağı indim. Saat 7'ye geliyordu. Telefonum çalınca açtım. "Buyrun Justin bey." dedim gülümseyerek. "Hazır mısınız hanım efendi?" dedi nazikçe. "Hazırım." dedim. "Dışarda seni bekliyorum." diyince "Geliyorum." diyip telefonu kapattım.
Dışarı çıktığımda arabaya yaslanmış bir adet Justin vardı. Nasıl bu kadar yakışıklı olabiliyordu?
Beni baştan aşağı süzdü. 3 dakika sonra falan kendine geldi ve gözlerini başka bir tarafa çevirdi. "Hoşgeldin." dedi.
"Hoşbulduk." diyip aramızdaki mesafeyi azalttım. Bana baktı. "Güzel olmuşsun." dedi. "Sağol sende iyi görünüyorsun." dedim.
Midemin içindeki kelebekler şuan aşırı derecede fazlaydı. Daha fazla bakarsam Justin'e bayılabilirdim.
"Iı şey gidelim mi?" dedim. Kapımı açtı ve "Buyrun." dedi ve kapımı kapattı. Sonra kendiside geçip sürmeye başladı.
"Mor, benim en sevdiğim renk ve sana da çok yakışmış." dedi. "Sağol." diyip gülümsedim. Yaklaşık 15 dakika sonra arabayı durdurdu ve içeri geçtik.
Çok sakin ve güzel bir yermiş burası. Az kişi vardı müzik çalıyordu. Masaya oturduk ve yemek söyledik. Justin biriyle mesajlaşıyordu sanırım.
"Selena." diyince kafamı kaldırdım. "Efendim?" diye yanıtladım. "Bizimkilerle konuştum bar'a geçiyorlarmış. Bizde yemekleri bitirdikten sonra onların yanına geçelim mi? Çağırdılar." dedi.
"Olabilir." dedim. Sonra telefondaki mesajlara baktım. "Evet bana da yazmışlar." dedim. Garson yemekleri getirdi ve yemeğe başladık.
Yemeğim bitince bir yudum su aldım ve arkama yaslandım. "Bende bitirdim. Hesabı alabilir miyiz?" diye elini gösterdi Justin.
Hesap gelince Justin ne kadar olduğuna bakmama izin vermeden kendisi para ve bahşiş koyduktan sonra kalktık.
Ağzımı açıyordum ki "Sakın hesap için mızmızlanma zaten ben çıkarıcam diye söylemiştim." diyince ağzımı geri kapattım ve arabaya bindik.
Bara geldiğimizde indim ve içeri girdik. "Sakin bir yerden sonra burası çok ağır geldi sanki." diye bağırdım.
"Evet." dedi o da. Bizimkileri görünce yanlarına gittik. "Oo hoşgeldiniz Justin bey ve Selena hanım." diye bağırdı Taylor. Onun bu haline gülüp hepsini teker teker öpüp sarıldıktan sonra oturdum yanlarına.
"Ne içiyorsunuz?" dedi Ryan. "Viski Selena sen?" Dedi Justin. "Kızlar siz ?" dedim. "Biz viski içiyoruz." dediler.
"Bende aynısından." dedim. Birkaç dakika sonra viskiler geldi. "Hadi kalkın dans edelim." diyip Taylor zorla beni dans'a kaldırdı ve dans etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
Fiksi PenggemarPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...